Het was een heel fijn en lief autootje.quote:
En die ene wieldop was eraf.quote:Op zondag 6 april 2008 20:37 schreef Conflict het volgende:
En ik had er net nieuwe LM wieldoppen op gezet
drukverbandjequote:Op zondag 6 april 2008 20:39 schreef Ynske het volgende:
ben je al bij de dokter geweest?
ik kreeg op mijn flikker nadat de ambu geweest was en die niets gecontrolleerd dat ik pas de dag erna naar de HAP ging
Ja.quote:Op zondag 6 april 2008 20:32 schreef retuow82 het volgende:
maak je van "cavialoos" onder je naam nu ook "corsaloos"?
Ja, bij de huisartenpost. En die meneer zei dat ik ook een paar dagen rustig aan moest doen, want mijn nek en schouders zijn wel verkrampt.quote:Op zondag 6 april 2008 20:39 schreef Ynske het volgende:
ben je al bij de dokter geweest?
ik kreeg op mijn flikker nadat de ambu geweest was en die niets gecontrolleerd dat ik pas de dag erna naar de HAP ging
je hebt zelf niet eens een rijbewijs, kutpuberquote:Op zondag 6 april 2008 20:43 schreef GasTurbine het volgende:
wheheheh net goed, vuile corsarijder!!!
whehehequote:Op zondag 6 april 2008 20:46 schreef Conflict het volgende:
[..]
je hebt zelf niet eens een rijbewijs, kutpuber
31 feb?quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Ynske het volgende:
Oeh lieverd, kijk iig enorm uit, ik heb in de nacht van 31 feb op 1 maart een autoongeluk gehad en zit nog altijd thuis met heel veel klachten
beterschap
heet douchenquote:Op zondag 6 april 2008 20:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, bij de huisartenpost. En die meneer zei dat ik ook een paar dagen rustig aan moest doen, want mijn nek en schouders zijn wel verkrampt.
30 feb dan of 29 wat jij wilquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
30 feb dan of 29 wat jij wil
de nacht voor 1 maart
Had dat ongeluk van je toevallig iets te maken met jouw hoofd en een intercity?quote:Op zondag 6 april 2008 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
de nacht voor 1 maart
nee maar wel een hersenschudding aan overgehouden, en nek en rug klachtenquote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Had dat ongeluk van je toevallig iets te maken met jouw hoofd en een intercity?
Er is echt wat losgerammeld daar boven hè?quote:Op zondag 6 april 2008 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
de nacht voor 1 maart
Permanente schade aan de bovenkamer constateer ik zo vanuit mijn luie stoel.quote:Op zondag 6 april 2008 21:57 schreef Ynske het volgende:
nee
m
[..]
nee maar wel een hersenschudding aan overgehouden, en nek en rug klachten
quote:Op zondag 6 april 2008 20:14 schreef Biancavia het volgende:
en Dennis naast mij gillen "HO HO HO!" dus ik dacht eerst nog zo van, wat doet de kerstman nou hier
Ik zal het aan hem doorgeven.quote:Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef Nobu het volgende:
Dat soort lelijke koekblikken horen ook gewoon geruimd te worden, ik zeg een onderscheiding voor degene die je heeft aangereden.
Een paar krasjes en een miniscuul deukje.quote:Op zondag 6 april 2008 22:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
En hoe zag de auto eruit tegen wie jij aangeknald bent?
31 feb? right!quote:Op zondag 6 april 2008 20:34 schreef Ynske het volgende:
Oeh lieverd, kijk iig enorm uit, ik heb in de nacht van 31 feb op 1 maart een autoongeluk gehad en zit nog altijd thuis met heel veel klachten
beterschap
Hij reed nog wel! De man van het bergingsbedrijf heeft hem zo naar binnen gereden. Maar hij maakt wel herrie!quote:Op zondag 6 april 2008 22:34 schreef MdMa98 het volgende:
niks aan de hand met die wagentjes, starten en rijden gewoon..
ik heb wat met corsatjes.. kort geleden ééntje aan de achterkant flink getikt..
nu maar hopen dat jij niet totalloss is,quote:Op zondag 6 april 2008 22:42 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Hij reed nog wel! De man van het bergingsbedrijf heeft hem zo naar binnen gereden. Maar hij maakt wel herrie!![]()
![]()
Paupers die 'vrouwtje' zeggen met semi-niet-stoere-ondertitels.quote:Op zondag 6 april 2008 23:08 schreef Ferdii het volgende:
mannen die het vrouwtje laten rijden, terwijl ze er zelf naast zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |