Heiligschennis.quote:
Uiteraard deed ik eerst m'n Skoll oproeijasje aan en werd er driftig ''SKOOOOOOOOOOOOLLLLLLL'' vanaf de kant geroepenquote:
Hehe ben je er morgen ook?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:30 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Uiteraard deed ik eerst m'n Skoll oproeijasje aan en werd er driftig ''SKOOOOOOOOOOOOLLLLLLL'' vanaf de kant geroepen
Dan moet ik om 8 uur opstaan om mijn ploeg 20 minuten te zien varenquote:
Ah ok, naja het is mijn wedstrijddoop dus ik dacht. Laten we daarna even een biertje doen. Maar goed, andere keer dan. Ben je present op de OCT?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:45 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan moet ik om 8 uur opstaan om mijn ploeg 20 minuten te zien varen, ze gaan waarschijnlij kdaarna gelijk naar huis
Denk het niet dus.
Is die zaterdag of zondag? Ik moet volgend weekend sowieso nog naar m'n ouders maar ik kan wel 1 dag meepikken denk ik. Joost vroeg nog of ik je weleens sprak op FOK, hij dacht dat PM systeem nog geblokt was ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah ok, naja het is mijn wedstrijddoop dus ik dacht. Laten we daarna even een biertje doen. Maar goed, andere keer dan. Ben je present op de OCT?
17e, dus zaterdag. Wij starten op de 500 en 1000. En uiteraard gaan we wat taarten vangenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:49 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Is die zaterdag of zondag? Ik moet volgend weekend sowieso nog naar m'n ouders maar ik kan wel 1 dag meepikken denk ik. Joost vroeg nog of ik je weleens sprak op FOK, hij dacht dat PM systeem nog geblokt was ofzo
Mathijs Vellingaquote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:10 schreef cryforhelp het volgende:
Waarom zou het een probleem zijn als ze overgangs wordt? Als je dusdanig goed bent dat je die blikken bij elkaar trapt dan hoor je overgangs te zijn. Dus wat schiet je er dan mee op om jezelf terug te houden
Wereldbeker voortgang tot nu toe is niet zo relaxed. Zware mannen hebben geloof ik alleen de 4- in de a-finale. Sjoerd werd derde en daarmee net b-finale, de 8 ook en de 2x laatste in de halve finale.
Sanne helaas ook in de b-finale, maar dat is niet geheel onverwacht, zeker gezien de omstandigheden niet.
Omdat ze overgangs zou worden in een 2'tje.. Alleen gaat ze zich nu weer richten op het skiffen, dáár wil ze blik trekken en dat zou vrijwel onmogelijk worden als ze overgangs zou zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 23:10 schreef cryforhelp het volgende:
Waarom zou het een probleem zijn als ze overgangs wordt? Als je dusdanig goed bent dat je die blikken bij elkaar trapt dan hoor je overgangs te zijn. Dus wat schiet je er dan mee op om jezelf terug te houden
... helaasquote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:33 schreef Kluupkluup het volgende:Volgens een goede Triton-traditie zijn de heren nu kaal
Hehe, ik gaat over een uurtje weg. 09:11 trein.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:27 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ga wel morgen. 8 uur opstaan!
Wat je al niet over hebt om ff 20 minuten te kijken
Vorig jaar was er hetzelfde probleem met een gyas 2-. Een van de heren zou op die wedstrijd SA zijn geworden als de wedstrijd klasserend zou zijn geweest. Achteraf bleek volgens mij dat het Gentblik inderdaad niet klasserend was, en hij dus nog geen SA was geworden. Weet het overigens niet 100% zeker.quote:Op zondag 11 mei 2008 01:09 schreef Sjobber het volgende:
In hoeverre zijn buitenlandse wedstrijden eigenlijk klasserend? Want volgens mij zijn ze dat niet namelijk...
Iemand die daar meer van weet?
De pinksterwedstrijden zijn leuk! Die heb ik vorig jaar ook geroeid in een dubbeltwee. We waren enorm traag maar het was wel leukquote:Op zondag 11 mei 2008 10:22 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Vorig jaar was er hetzelfde probleem met een gyas 2-. Een van de heren zou op die wedstrijd SA zijn geworden als de wedstrijd klasserend zou zijn geweest. Achteraf bleek volgens mij dat het Gentblik inderdaad niet klasserend was, en hij dus nog geen SA was geworden. Weet het overigens niet 100% zeker.
Omdat een van m'n ploeggenoten gisteren in amsterdam moest trainen, en een van m'n andere ploeggenoten en coach uit delfzijl komen, hebben we gisteren voor de lol de "internationale pinksterregatta" gestart in delfzijl gestart in de de dubbelvier. Het was de eerste keer voor mij in een dubbelvier, maar het ging eigenlijk best goed. Lekker beuken kan je in zo'n ding zeg, heerlijk nummerOok nog even een blikje meegepakt het veld bestond dan ook maar uit twee boten
![]()
\quote:Op zondag 11 mei 2008 18:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
268 Okeanos Heemskerk, Bart 21:53.11
Na 6 keer trainen en een bij elkaar geraapte boot uit bestaande uit 3 verschillende boten, ben ik best tevreden.
Whehe, en knetterlam aan het worden?quote:
Ik was dus eerst bij Proteus gebleven om wat te zuipen maar daarna ben ik naar een maat in Delft geweest, op een schuur zitten drinkenquote:Op zondag 11 mei 2008 22:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Whehe, en knetterlam aan het worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |