Oh das wel balen zeg.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:05 schreef Apoc2003 het volgende:
Vandaag zijn de uitnodigingen aan fysieke talenten verstuurd voor de lichte development ploeg. De max-grens voor de FISU-WK groep was 6.35..... ik had 6.35.6 (geloof ik)..... Op iets meer dan een halve seconde dus een uitnodiging misgelopenZonde....
Gheh, mag ook wel als LSB nederlands kampioenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef Pluizel het volgende:
[..]
Oh das wel balen zeg.
goede vriend van me is wel uitgenodigd, eindelijk na tig jaar (hard) wedstrijdroeien.
Ik ga hem wederom skiffen. Omdat het kan en het een mooi trainingsrondje is voor het echte werk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef cryforhelp het volgende:
Ah, nu de RR toch weer ter sprake komt, zijn er hier nog "sukkels" die de Ringvaart gaan roeien? Ik had al gehoord dat Thrawn in de 2- ging, en dan nog wat mensen van euros die niet op echte wedstrijden willen starten.
* cryforhelp heeft Ringvaart blik en toen onweerlegbaar vastgesteld dat het een gestoorde bezigheid is.
Werden verloot onder de mensen die hadden meegeholpen. Ik had nogal veel gedaan dus ik maakte meer kansquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:37 schreef Bellah het volgende:
... maar die heb ik al
waarom had je 'm gewonnen dan?
Rielaks-ed!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef cryforhelp het volgende: Ik had al gehoord dat Thrawn in de 2- ging
Hierquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:47 schreef Apoc2003 het volgende:
Waar zijn alle wedstrijdroeiers gebleven?![]()
![]()
Aegirquote:Op zondag 27 april 2008 14:13 schreef Kluupkluup het volgende:
Nou.. net terug uit Groningen (geslapen op Aegir)..
Wij (5 man) konden van vrijdag op zaterdag mooi slapen bij een meisje van Gyas, was prima geregeld op de dag zelf.
Het roeien ging wel oké, 3e geworden in onze poule, waardoor we in het top van het algemeen klassement komen.
Ondanks de verrotte ligging van de baan in Harkstede een mooie wedstrijd die goed georganiseerd was door Aegir en Gyas.
Het feestje op Aegir was echt ruk. Hoe leuk het was met de OOCUZ-opneing op Vidar en het feestje op Nereus na de Carpit Noctem, zo triest was het bij Aegir.
Brassen oké, maar iemand z'n dasje pakken, hem kapot trekken en vervolgens wegrennen is gewoon triest. En als je daarna naar die kerel toeging om je dasje te halen en de zijne eraf te trekken werd je er even door een paar grote oud-wedstrijden roeiers op gewezen dat je niet mag 'dasjevechten' zonder dat je een dasje hebt.(heb m'n dasje wel terug trouwens
).
Enkelen gingen gewoon op de vuist, hoe anders is dat bij andere feestjes geweest..
Nereus en de andere verenigingen hadden het al wel snel gezien, en terecht, en gingen de stad in.
Ik moest blijven tot het eind helaas want ik sliep daar dus in het ergo-hok.
kortom:
Wedstrijd [ afbeelding ]
Gyas [ afbeelding ]
Feestje op Aegir [ afbeelding ]
Hou je er rekening mee dat je geen EYK mag roeien als je coupe dela jeunesse vaart?quote:Op zondag 27 april 2008 20:27 schreef seekfaM het volgende:
Huh - grappig
Waar zag je me fietsen?
Bied me wel eens aan om te coachen is gewoon leuk en zinnig word. Nog best lastig om verbeteringen of dingen die fout gaan op een goede en duidelijke manier onder woorden te brengen. Maar zeer zeker leuk om te doen dat coachen zo af en toe
En DDS is goede / gezellige vereniging - ga echter volgend jaar bij PE roeien ivm studeren
Volgens mij (en de KNRB site) mag je alleen geen EYK starten als je een WK junioren gestart hebt. daar valt de coupe de la jeunesse niet onderquote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Hou je er rekening mee dat je geen EYK mag roeien als je coupe dela jeunesse vaart?
Just checking!quote:Op maandag 28 april 2008 11:48 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Volgens mij (en de KNRB site) mag je alleen geen EYK starten als je een WK junioren gestart hebt. daar valt de coupe de la jeunesse niet onder
Gaat zowizo zwaar worden - welk nummer maakt mij ook niet zo heel erg veel uit - maar volgens mij is EYK wel heel erg vet als ik het goed heb?
Als je schijnbaar al een sukkel bent als je roeit, zit ik me af te vragen wat je dan wel niet bent als je er als stuurtje voor gecheft wordt...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef cryforhelp het volgende:
Ah, nu de RR toch weer ter sprake komt, zijn er hier nog "sukkels" die de Ringvaart gaan roeien? Ik had al gehoord dat Thrawn in de 2- ging, en dan nog wat mensen van euros die niet op echte wedstrijden willen starten.
* cryforhelp heeft Ringvaart blik en toen onweerlegbaar vastgesteld dat het een gestoorde bezigheid is.
Burgersquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:23 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat mijn boeg een lamme nek heeft na 10K hebben we al een speigeltje voor op de rigger gekocht
Je moet gewoon hoger tillen dan de anderen. Ik was altijd de kleinste van de acht, elke training opnieuw een meter naast de boot staan bij het op de schouders tillen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef seekfaM het volgende:
ik ga mis helpen tillen bij het sluisje in leidschendam, net zoals verleden jaar.
Altijd de kunst als je dan met zen alle een boot uit het water tilt om zo snel mogelijk die boot zo hoog mogelijk te hebben, zodat meestal het water + inhoud (wil niet weten wat daar tussen drijft) naar de andere kant van de boot drijft en niet boven jou op je hoofd klettert.
Ach mijn eigen bootje start niet op de PEiL maar goed ze hadden mankracht tekort voor een ander lente '08 team. Dus wel ja, ik heb wel zin in een potje roeienquote:Op maandag 5 mei 2008 00:28 schreef cryforhelp het volgende:
Veel plezier, vergeet je niet goed lam te drinken op het feest ervoor, dan merk je er minder van dat het een klere-eind is.
Ik heb nog niet één keer met de heren getraind waar ik bij moet invallen.quote:Op maandag 5 mei 2008 23:08 schreef Kluupkluup het volgende:
omg zondag alweer de PEiL.. afgelopen week niet één keer getraind
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na 50K was mijn rug goed stuk, gelukkig kon ik met 2x masseren het redden tot delft. Verder waren de stukken langer dan 20K redelijk hell, maar met een beetje stug doorzetten en het nodige stillliggen hebben we het gered.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:01 schreef Sjobber het volgende:
Thrawn, nette bal. Was die moeilijk?
mix 2-quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:34 schreef Sjobber het volgende:
Maare Brok, wat vind jij dan een gaaf nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |