Dan doe je ook mee aan de Kruithuis Bokaalquote:Op vrijdag 11 april 2008 00:02 schreef Thrawn het volgende:
Wij komen club8en. En hard feesten op zaterdagavond.
Ik moet de volgende dag gewoon weer de EJD coachen, dus dat gaat niet. Bovendien zit ik eigenlijk nooit in een 4+, ik train normaal in een 2- en dan stappen we de week voor de wedstrijd een paar keer in de acht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 00:40 schreef Sjobber het volgende:
.
Zeg Thrawn, waarom kende ge niet de dag erna nog mooi de 4+ gaan starten?
Want dat vraag ik mij sowieso weleens af eigenlijk. Je ziet heel veel 8'en starten de dag ervoor en je zou dan toch zeggen van pak de dag erna gewoon een 4tje. Vind het persoonlijk wel erg zonde.
Je bedoelt de gigantische zooi die je na jullie trouwens uitermate goed bevallen feestje op mocht ruimen?quote:Op zondag 13 april 2008 11:40 schreef De_Ananas het volgende:
Teringgggggggggggggg
Onder andere jaquote:Op maandag 14 april 2008 00:53 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Je bedoelt de gigantische zooi die je na jullie trouwens uitermate goed bevallen feestje op mocht ruimen?
Whehe.. op Merijnsoeters sta ik zelfs op de HOME-paginaquote:Op maandag 14 april 2008 12:59 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.jorritsalverda(...)%F8ll+cup+%28zo%29/2
De laatste
Ik sta trouwens nog een keer heel groot op merijnsoeters
Phocas niet als ik de verhalen van de veur zo hoor.quote:Op maandag 14 april 2008 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
Weet trouwens iemand wie nereus allemaal zat te helpen? Aegir en wie nog meer?
Dat is juist goedquote:Op maandag 14 april 2008 15:05 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Phocas niet als ik de verhalen van de veur zo hoor.
Maar van mij mag je ze aanklagen
Mooi stuurtjequote:Op maandag 14 april 2008 14:47 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Whehe.. op Merijnsoeters sta ik zelfs op de HOME-pagina
Maar 't is ook best wel een vette foto..
Ik zit op 3 (stuurboord)
[ afbeelding ]
Haha ja ik was erbij die dag. zag het voor mijn neus gebeuren.quote:Op maandag 14 april 2008 17:26 schreef nanana het volgende:
doet me denken aan dat gelanceerde stuurtje een paar jaar terug op composlot!
Dat is ook fucking gevaarlijkquote:Op maandag 14 april 2008 23:08 schreef Thrawn het volgende:
[..]
Haha ja ik was erbij die dag. zag het voor mijn neus gebeuren.
Die barschuit van skoll heeft Euros trouwens niet aangezeten. Stond helaas wel vooraan bij de bar toen het gedonder begon, dus voorzover ik nog droog was kon het vanaf toen vergeten.
Bij onze bar hangt een oude skiff boven. Bij de ''barovername'' proberen ze altijd dat ding naar beneden te krijgen door met 10 man er aan te gaan hangen. Levensgevaarlijk natuurlijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 03:27 schreef cryforhelp het volgende:
We hebben een goed feestje gemist dus?
Maar weid eens uit, want ik snap bij god niet waar het over gaat...
Mannetjes bij hun stropdas pakken is altijd leukquote:
Brasfeestjes met Nereus, Laga en Njordquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Mannetjes bij hun stropdas pakken is altijd leuk
En blijkbaar ben jij niet bekend met het Skollcup feest aangezien het altijd één grote teringzooi is!
Laga en Njord nooit gezienquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:10 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Brasfeestjes met Nereus, Laga en Njord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |