respect voor danoque, maar volgens mij mist er nog het één en ander.quote:Op zondag 6 april 2008 21:33 schreef Lady-night het volgende:
Op zondag 6 april 2008 @ 19:11 schreef mutsmonique het volgende:
[..]
danoque heeft het even uitgerekend dus ze komen al punten te kort
wat heeft dat wijf toch een verschrikkelijke ontevreden minachtende blikquote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef Dark het volgende:
Wat ie er met Amanda?
Haar gezicht staat op 50 jaar oud onweer!
Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op zondag 6 april 2008 21:49 schreef Dark het volgende:
Ik zou het wel kewl vinden als DGK_REDACTIE bij de volgende popoll eens wat contactpunten in mindering zou brengen bij A en B! Met een fijne brief erbij!
Scrum!!!quote:Op zondag 6 april 2008 21:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad, zonde hoor.
Hoe heten ze ook alweer? Ben de naam vergeten en wil de cd kopen.
Welnééé, een echte deurwaarder moet er op de stoep staan, die dreigt beslag te leggen op persoonlijke eigendommenquote:Op zondag 6 april 2008 21:49 schreef Dark het volgende:
Ik zou het wel kewl vinden als DGK_REDACTIE bij de volgende popoll eens wat contactpunten in mindering zou brengen bij A en B! Met een fijne brief erbij!
Ze is totaal uit haar element. Dit zijn beschaafde begaafde muzikanten bij wie ze niet kan lallen, bij wie ze haar tieten of haar kont niet uit kan steken, bij wie ze niet in het zonnetje wordt gezet.quote:Op zondag 6 april 2008 21:51 schreef Dark het volgende:
Wat ie er met Amanda?
Haar gezicht staat op 50 jaar oud onweer!
Ik geloof het ook niet...........maar een beetje gerechtigheid zou wel fijn zijn............quote:Op zondag 6 april 2008 21:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Ze doen niets waar die rat en zijn del van overstuur raken.
Huub en Claire is een heel ander verhaal. Die pak je waar je ze maar pakken kan.
quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wat heeft dat wijf toch een verschrikkelijke ontevreden minachtende blik![]()
![]()
Maar wij niet toch! ik heb genotenquote:Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef coldstar het volgende:
Die band had beter een ander keer kunnen komen. Ze hangen alleen maar allemaal op de bank en gapen maar aan.
Ja als dank dat Amanda achter er dus de schuld van geeft ,dat Huub niet is opgepakt.quote:Op zondag 6 april 2008 21:52 schreef Dark het volgende:
Worden de kindjes van god direct weer lekker verwend en mogen ze de film weer op bed kijken?
Dat zou zeker fijn zijn, maar daar wachten we al bijna anderhalf jaar opquote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet...........maar een beetje gerechtigheid zou wel fijn zijn............
Hoi NZ! Ja, het was geweldig hè?quote:Op zondag 6 april 2008 21:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Maar wij niet toch! ik heb genoten![]()
Heerlijke muziek en die zanger is tof
Kan DGK_REDACTIE ook een PMetje ontvangen?quote:Op zondag 6 april 2008 21:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou zeker fijn zijn, maar daar wachten we al bijna anderhalf jaar op
Hey Blurkie!quote:
DGK_REDACTIE is heel goed in het negeren van pijnlijke vragen en opmerkingenquote:Op zondag 6 april 2008 22:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Kan DGK_REDACTIE ook een PMetje ontvangen?
Gewoon laf dus...........................quote:Op zondag 6 april 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
DGK_REDACTIE is heel goed in het negeren van pijnlijke vragen en opmerkingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |