Een uur kan krap zijn, maar volgens mij is Zurich een betrekkelijk klein vliegveld dat het mogelijk moet zijn. Bij vertraging vanuit Schiphol ben je waarschijnlijk wel de pineut. Koffers worden eigenlijk altijd doorgelabeld naar de eindbestemming.quote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef nickybol het volgende:
Ik vlieg vanaf Amsterdam met Swiss naar Boston via Zurich. In Zurich heb ik een uurtje overstaptijd. Is dit genoeg en wordt mijn bagage automatisch op het vliegtuig naar Boston gezet in Zurich?
Is het niet zo dat als je zo'n adapter van 100-240 V hebt, dat ie 't overal doet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:12 schreef joupee het volgende:
Ik bedacht me gister dat het voltage in Amerika anders is (110 V) en moet nu nog op zoek naar zo'n wereldstekker.. Weet iemand waar ik die kan vinden en of je een verlengsnoer op een wereldstekker kan aansluiten?
't is niet alleen zo dat het voltage anders is, ook de stekker is anders. Je hebt dus een verloop- of wereldstekker nodig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als je zo'n adapter van 100-240 V hebt, dat ie 't overal doet?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
't is niet alleen zo dat het voltage anders is, ook de stekker is anders. Je hebt dus een verloop- of wereldstekker nodig.
Heb zo'n ding nu, dus zou geen probleem meer moeten zijnquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
't is niet alleen zo dat het voltage anders is, ook de stekker is anders. Je hebt dus een verloop- of wereldstekker nodig.
Met deze vraag zit ik ook, dus je hoeft alleen maar een verloop stuk te kopen en alle apparaten zouden het moeten doen? Ligt het niet aan het apparaat zelf, want ik moet ook m'n accu opladen van de camera.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:12 schreef joupee het volgende:
Ik bedacht me gister dat het voltage in Amerika anders is (110 V) en moet nu nog op zoek naar zo'n wereldstekker.. Weet iemand waar ik die kan vinden en of je een verlengsnoer op een wereldstekker kan aansluiten?
Zelfs bij de Wibra hebben ze zulke stekkers volgens mij. Op Schiphol zijn ze in ieder geval zeker weten verkrijgbaar.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Met deze vraag zit ik ook, dus je hoeft alleen maar een verloop stuk te kopen en alle apparaten zouden het moeten doen? Ligt het niet aan het apparaat zelf, want ik moet ook m'n accu opladen van de camera.
En waar kan je zo'n stekker kopen?
Bij de ANWBquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Met deze vraag zit ik ook, dus je hoeft alleen maar een verloop stuk te kopen en alle apparaten zouden het moeten doen? Ligt het niet aan het apparaat zelf, want ik moet ook m'n accu opladen van de camera.
En waar kan je zo'n stekker kopen?
Oké, maar moet ik nog wat op mijn apparaten controleren van voltage?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:02 schreef whang het volgende:
[..]
Zelfs bij de Wibra hebben ze zulke stekkers volgens mij. Op Schiphol zijn ze in ieder geval zeker weten verkrijgbaar.
waarom zou het niet mogelijk zijn? als er nog plekken zijn geen probleem dus. Alleen tsja als het voller en voller raakt ben je vlug >100$ per ticket kwijt ipv het minimale 14$quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zit ik nog steeds met die kaartjes voor de Yankees.
Is het mogelijk om in New York zelf, een dag of 2 a 3 voor de wedstrijd, nog kaartjes te krijgen?
daar haal je dus 2 dingen door elkaar. Het voltage is anders maar de uiteinden van een stekker ook. Met een wereldstekker zorg je gewoon dat je je gsm etc. op kunt laden zodat hij in het stopcontact past.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:12 schreef joupee het volgende:
Ik bedacht me gister dat het voltage in Amerika anders is (110 V) en moet nu nog op zoek naar zo'n wereldstekker..
Hmmm, oke.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:03 schreef WooZ het volgende:
[..]
waarom zou het niet mogelijk zijn? als er nog plekken zijn geen probleem dus. Alleen tsja als het voller en voller raakt ben je vlug >100$ per ticket kwijt ipv het minimale 14$![]()
zie m'n post hierover een aantal berichten terug
Oké, dan ga ik volgende week eens kijken voor zo'n reisstekker. Thanks voor de info!quote:Op woensdag 30 april 2008 01:01 schreef WooZ het volgende:
De meeste apparaten die toeristen meenemen werken ook gewoon op 110v (ik noem een gsmoplader, batterijding, laptop etc. etc.) Je zult wel echter meestal wel een reisstekker mee moeten nemen om die dingen in het stopcontact te kunnen steken.
Neem je echter een koelkast oid mee, dan heb je ook een omvormer nodig, die de stroom omzet van 110 > 230v, dit is een apart kastje van een kilo of wat
En wat betreft die kaartjes voor musicals en NYC, koop deze zover mogelijk van te voren via internet, ff uitprinten die dingen en klaar. Simpelweg, hoe eerder je ze koopt, hoe groter de kans is dat er kaarten in de goedkopere categorieen nog beschikbaar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |