achja.. 99.9 procent dan.quote:Op zondag 6 april 2008 20:53 schreef denthemen het volgende:
Ze zeggen: "De verdediger speelt volgend seizoen voor Atletico Madrid" terwijl het helemaal nog niet rond is, toch?
Ja, maar als je er zo met elkaar uit bent, dan laat je als Atletico zijnde toch ook van je horen? IK vind het allemaal maar een beetje raar.quote:
Hoezo, ze wachten alleen nog op bankgaranties. In Zuid-Europese landen schiet dat meestal niet zo op.quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, maar als je er zo met elkaar uit bent, dan laat je als Atletico zijnde toch ook van je horen? IK vind het allemaal maar een beetje raar.
als je spelers als Alex (net als PSV) via een rare constructie een paar seizoenen in Nederland kunt laten spelen is het altijd een vooruitgang.quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
De supporters van Arsenal zijn erg enthousiast over het idee iig.
Ik vind het alleen nuttig als je spelers van het kaliber Walcott kan huren voor een jaar of 2 of andere spelers die tegen het eerste aanzitten.
De twee mooiste clubs ter wereld die gaan samenwerken. Hoeveel beter wil je het hebbenquote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
De supporters van Arsenal zijn erg enthousiast over het idee iig.
Ik vind het alleen nuttig als je spelers van het kaliber Walcott kan huren voor een jaar of 2 of andere spelers die tegen het eerste aanzitten.
Misschien komt De Guzmán wel een paar jaartjes in Amsterdam spelen.quote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
als je spelers als Alex (net als PSV) via een rare constructie een paar seizoenen in Nederland kunt laten spelen is het altijd een vooruitgang.
Bij Arsenal kunnen ze iig wel goed scouten. Dus dan kun je meteen Arsenal talentjes laten scouten en bij Ajax neerzetten om te rijpen
Tuurlijk. Maar het moet niet zo zijn dat wij hun jeugdspelers gaan voorbereiden waardoor onze jeugd geen kans krijgt.quote:Op zondag 6 april 2008 20:57 schreef toma het volgende:
[..]
als je spelers als Alex (net als PSV) via een rare constructie een paar seizoenen in Nederland kunt laten spelen is het altijd een vooruitgang.
Pinnen in Zuid-Europa duurt al jaren, omdat ze alles moet checken laat staan een miljoenentransactie!quote:Op zondag 6 april 2008 20:55 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ja, maar als je er zo met elkaar uit bent, dan laat je als Atletico zijnde toch ook van je horen? IK vind het allemaal maar een beetje raar.
Er spelen inderdaad ook wat leuke Nederlandse talentjes. Die leren bij Ajax ongetwijfeld meer dan in het tweede bij Arsenal.quote:Op zondag 6 april 2008 20:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
De twee mooiste clubs ter wereld die gaan samenwerken. Hoeveel beter wil je het hebben.
Een Walcott zal je denk ik niet kunnen huren, maar een Denilson of een Barazite (Nederlands talent) zou je best kunnen krijgen denk ik.
1 woord KOSTER!quote:Op zondag 6 april 2008 19:15 schreef denthemen het volgende:
Hoe kan Suarez ooit op de bank hebben gezeten?
Ligt eraan wie je precies bedoelt. Brouwer speelt bij Liverpool in ieder geval. Stond een heel artikel over in de Sportweek vorige week. Best grappig.quote:Op zondag 6 april 2008 21:07 schreef VoreG het volgende:
Zit dat jochie dat bij ons in de B1 zat niet bij Arsenal? Of is die naar een andere club gegaan.
Ah Liverpool. Brouwer bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2008 21:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je precies bedoelt. Brouwer speelt bij Liverpool in ieder geval. Stond een heel artikel over in de Sportweek vorige week. Best grappig.
Ze zijn een samenwerkingsverband met Arsenal aangegaan, niet met PAOK.quote:Op zondag 6 april 2008 20:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
De twee mooiste clubs ter wereld die gaan samenwerken. Hoeveel beter wil je het hebben.
Niemand is nog wat aangegaanquote:Op zondag 6 april 2008 21:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn een samenwerkingsverband met Arsenal aangegaan, niet met PAOK.
Het moet ook nog wel enigszins iets opleveren! Al die corrupte kutgrieken heb je toch niks aan!quote:Op zondag 6 april 2008 21:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze zijn een samenwerkingsverband met Arsenal aangegaan, niet met PAOK.
Er komt best veel talent bij PAOK vandaanquote:Op zondag 6 april 2008 21:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het moet ook nog wel enigszins iets opleveren! Al die corrupte kutgrieken heb je toch niks aan!
Zagorakis is inderdaad een geweldenaar!quote:Op zondag 6 april 2008 21:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er komt best veel talent bij PAOK vandaan.
Anderzijds kun je ook zeggen dat het bankzitten zijn spel ten goede is gekomen. Als Koster dit effect beoogd heeft, dan krijgt hij juist dat verwijt omdat het goed heeft gewerkt.quote:
Als wij er beter van worden waarom niet?quote:Op zondag 6 april 2008 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Flikker op met die achterlijke samenwerking.
Ga nou niet beweren dat Suarez heel effectief met zijn kansen omgaatquote:Op zondag 6 april 2008 21:19 schreef VoreG het volgende:
15 doelpunten inderdaad. Zijn er n iet zo heel veel.
zelfs meer als de topscoorder van PSVquote:Op zondag 6 april 2008 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
15 doelpunten inderdaad. Zijn er n iet zo heel veel.
Ga nou niet doen alsof Suarez niet kan scoren.quote:Op zondag 6 april 2008 21:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga nou niet beweren dat Suarez heel effectief met zijn kansen omgaat
Tegen degradatieclubjes als VVV en Willem II en de Graafschap wel jaquote:Op zondag 6 april 2008 21:23 schreef VoreG het volgende:
Ga nou niet doen alsof Suarez niet kan scoren.
dat niet maar de meeste creeert ie wel zelf. En als je dan bedenkt dat ie met een hoog rendement er zo'n 10 meer in had kunnen schieten! En dat voor een speler die lange tijd niet zeker is van een basis plaats en niet centraal in de aanval speelt.quote:Op zondag 6 april 2008 21:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ga nou niet beweren dat Suarez heel effectief met zijn kansen omgaat
Ja en? Daar laat Ajax de meeste punten liggen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tegen degradatieclubjes als VVV en Willem II en de Graafschap wel ja
Al viel het vandaag ook niet mee
Hij scoorde vorige week ook niet?quote:Op zondag 6 april 2008 21:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tegen degradatieclubjes als VVV en Willem II en de Graafschap wel ja
Al viel het vandaag ook niet mee
Tegen de clubs die ik noem heeft Ajax 16 punten gepakt (alleen VVV uit gelijk), valt wel mee dus.quote:Op zondag 6 april 2008 21:26 schreef VoreG het volgende:
Ja en? Daar laat Ajax de meeste punten liggen.
quote:Heitinga: 'Ik kreeg tranen in mijn ogen'
zondag 06 april, door MN, Amsterdam, 20:39u, www.ajax.nl
Tijdens de opkomst van de spelers voor de wedstrijd tegen De Graafschap kreeg John Heitinga een massaal eerbetoon van het publiek. De verdediger was verrast met de sfeeractie die voor hem georganiseerd was. 'Ik kreeg zelfs tranen in mijn ogen.'
'Ik ben nog stil van de opkomst die ik vandaag heb gehad', aldus Heitinga vlak na afloop van het gewonnen duel. 'Ik kreeg zelfs tranen in mijn ogen. Dit was onbeschrijfelijk. Toen ik het veld opkwam, zag ik overal mooie dingen die met mij te maken hadden. Ik heb veel respect voor de mensen die dat gemaakt hebben. Ik neem geen afscheid van Ajax, maar in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo zeg ik wel gedag tegen het thuispubliek.'
'Dit is een eerbetoon aan een fantastisch persoon', zegt Neill Shepherd van Vak 410 en het sfeerteam. 'Het is niet bedoeld als afscheid, we hebben dit georganiseerd omdat John dit gewoon verdient.'
Toen de spelers het veld opkwamen werden er twee doeken van ruim 25 bij 25 meter met afbeeldingen van de populaire Ajacied ontrold. Ook was het lied 'Oh Johnny' in de Arena te horen. Bovendien verscheen er op de noordzijde een reusachtige nummer 2, het rugnummer van de Heitinga. De verdediger speelt volgend seizoen voor Atletico Madrid.
Het moet natuurlijk niet zo zijn dat je eigen jeugd gestopt wordt in de ontwikkeling. Maar je uurt op basis van beschikbaarheid en positie.quote:Op zondag 6 april 2008 21:20 schreef Enchanter het volgende:
Op zich is met een samenwerking niks mis , maar ik vraag me af als wij zo meteen talentjes van Arsenal 'krijgen' , hoe het met onze eigen jeugd verder gaat
Dan had je prima kunnen constateren dat deze foto er niet tussen stond...quote:Op zondag 6 april 2008 21:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat pagina terug al, begeleid door 30.000, niet te missen... Alhoewel .. blijkbaar toch wel.
Mijn bericht was dan ook een reactie op de post van Jasza. Maar dat had je door een beetje verstand te gebruiken zelf ook wel kunnen constateren.quote:Op zondag 6 april 2008 21:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dan had je prima kunnen constateren dat deze foto er niet tussen stond...
De foto's werden begeleid door precies dezelfde smiley.quote:Op zondag 6 april 2008 21:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Mijn bericht was dan ook een reactie op de post van Jasza. Maar dat had je door een beetje verstand te gebruiken zelf ook wel kunnen constateren.
Als je een beslissing neemt, dan is 'ie dus weg. Anders hoef je niks te beslissen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:53 schreef _Mike_ het volgende:
Beslissing over van Geel voor eind aankomende week
Precies, en nauwkeurig afronden wordt er ook niet makkelijker op aan het eind van een slalom. Het is ook vooral eenrichtingsverkeer, hij moet aldoor de spits bedienen, en heel af en toe mag ie een kaatsje terugverwachten. Dan doet ie het alles bij mekaar uitstekend en valt het met die effectiviteit ook nog wel mee.quote:Op zondag 6 april 2008 21:24 schreef toma het volgende:
[..]
dat niet maar de meeste creeert ie wel zelf.
ik ben er sowiezo voor dat er geen TD is. Als het dan misloopt kun je tenminste 1 iemand verantwoordelijk nemen. En krijg je niet mensen die elkaar indekken.quote:Op zondag 6 april 2008 22:00 schreef jna het volgende:
Wat denken jullie? nieuwe td of van Basten die alle touwtjes in handen krijgt?
Misschien dat ze dan nog meer jeugdspelers aantrekken om ze vervolgens bij Ajax te laten spelen zodat ze daar de vorderingen kunnen bijhouden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Wenger is toch zelf juist een trainer die de jeugd consequent een kans geeft bijv. in het League cup toernooi.
Barca is nog altijd net ietsjes mooierquote:Op zondag 6 april 2008 22:08 schreef Cyberia18 het volgende:
De twee mooiste clubs allertijden gaan samenwerken
Ik heb liever wel een TD. Voor de functie van TD zijn andere kwaliteiten nodig dan voor die van trainer. En een TD heeft andere belangen. Van Basten heeft 0,0 ervaring met deze zaken, vandaar zie ik liever wel een aparte TD.quote:Op zondag 6 april 2008 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
ik ben er sowiezo voor dat er geen TD is. Als het dan misloopt kun je tenminste 1 iemand verantwoordelijk nemen. En krijg je niet mensen die elkaar indekken.
Mee eens.quote:Op zondag 6 april 2008 22:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben pertinent tegen elke samenwerking!
maar van basten heeft wel connecties. Van Geel komt niet verder dan zn poesie-album van de kleuterklas.quote:Op zondag 6 april 2008 22:11 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik heb liever wel een TD. Voor de functie van TD zijn andere kwaliteiten nodig dan voor die van trainer. En een TD heeft andere belangen. Van Basten heeft 0,0 ervaring met deze zaken, vandaar zie ik liever wel een aparte TD.
Dat dachten ze bij Feyenoord met Gullit ook, maar die kwam uiteindelijk ook niet verder dan Ostlundquote:Op zondag 6 april 2008 22:16 schreef toma het volgende:
maar van basten heeft wel connecties.
Ajax heeft geld, Feyenoord had stukken minder te besteden.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Feyenoord met Gullit ook, maar die kwam uiteindelijk ook niet verder dan OstlundEn nog 13 van soortgelijk of minder niveau
Feyenoord had toen geen geld, Ajax wel uit de transfers.quote:Op zondag 6 april 2008 22:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat dachten ze bij Feyenoord met Gullit ook, maar die kwam uiteindelijk ook niet verder dan OstlundEn nog 13 van soortgelijk of minder niveau
Ik wil dan ook een andere TD, niet Van Geelquote:Op zondag 6 april 2008 22:16 schreef toma het volgende:
[..]
maar van basten heeft wel connecties. Van Geel komt niet verder dan zn poesie-album van de kleuterklas.
helaasquote:Op zondag 6 april 2008 22:37 schreef Grimm het volgende:
Arsenal moederclub?! Ajax is toch veel groter?
Maar wat kopen wij ervoor? Niet veel lijkt me...quote:Op zondag 6 april 2008 21:03 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Er spelen inderdaad ook wat leuke Nederlandse talentjes. Die leren bij Ajax ongetwijfeld meer dan in het tweede bij Arsenal.
Hij heeft bij Oranje al 'rustig' kunnen beginnen. Nu moet ie maar aan de bak.quote:Op zondag 6 april 2008 22:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Dan nog, het TD schap is toch een heel andere discipline. Marco is nog een beginnend coach, heeft nog nooit een club getraind. Dan zou ik zeggen laat hem rustig beginnen en alleen daar op richten.
Het heeft toch helemaal niets met moeder of satteliet club te maken?quote:Op zondag 6 april 2008 22:37 schreef Grimm het volgende:
Arsenal moederclub?! Ajax is toch veel groter?
Om vervolgens je eigen talenten te laten zinken? Geweldig zeg.quote:Op zondag 6 april 2008 22:53 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gewoon een deal over huren van jonge talenten?
Typisch.quote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Ajax nu een satalietclub worden van Arsenal? Net zoals Excelsior dat van Feyenoord is?
Ben ik het mee eens, Van Basten lijkt me ook iemand die veel jeugd wilt gebruiken..quote:Op zondag 6 april 2008 22:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om vervolgens je eigen talenten te laten zinken? Geweldig zeg.
zoals PSV van Chelsea is. Als je anders nog een leuke opmerking achter de hand had wil ik m nog wel graag horen hoorquote:Op zondag 6 april 2008 22:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat Ajax nu een satalietclub worden van Arsenal? Net zoals Excelsior dat van Feyenoord is?
Je schiet er inderdaad geen zak mee opquote:Op zondag 6 april 2008 22:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Om vervolgens je eigen talenten te laten zinken? Geweldig zeg.
Verwacht er nu maar niet teveel van.quote:Op zondag 6 april 2008 23:03 schreef toma het volgende:
Als je bepaalde posities niet in kunt vullen met eigen jeugd is het altijd handig als Arsenal nog wat spelertjes over heeft. Als Huntelaar komende zomer vertrekt en er zijn geen jeugdspelers die hem op kunnen volgen of als Ajax niet de gewenste opvolger kan kopen is het altijd handig dat Arsenal een spelertje aan Ajax kan verhuren. Maar het zou niet zo moeten zijn dat de jeugd van Arsenal de jeugd van Ajax in de weg gaat zitten.
nouja. Ik ga er wel vanuit dat Arsenal spelers aan Ajax gaat verhuren meer niet. Dat mag je toch hopelijk wel verwachten?quote:Op zondag 6 april 2008 23:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Verwacht er nu maar niet teveel van.
Ik denk niet dat het zo zal werken. Het zal meer gaan van "wat hebben we over/wie heeft er een werkvergunning nodig" bij Arsenal denk ik. Beetje zoals Chelsea en PSV.quote:Op zondag 6 april 2008 23:03 schreef toma het volgende:
Als je bepaalde posities niet in kunt vullen met eigen jeugd is het altijd handig als Arsenal nog wat spelertjes over heeft. Als Huntelaar komende zomer vertrekt en er zijn geen jeugdspelers die hem op kunnen volgen of als Ajax niet de gewenste opvolger kan kopen is het altijd handig dat Arsenal een spelertje aan Ajax kan verhuren. Maar het zou niet zo moeten zijn dat de jeugd van Arsenal de jeugd van Ajax in de weg gaat zitten.
Niet dat we er veel aan zullen hebbenquote:Op zondag 6 april 2008 23:06 schreef toma het volgende:
[..]
nouja. Ik ga er wel vanuit dat Arsenal spelers aan Ajax gaat verhuren meer niet. Dat mag je toch hopelijk wel verwachten?
Leuke nieuwsberichten, Van Geel nog weg en het hele bestuur overnieuw opbouwen met Marcoquote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef Nashje het volgende:
Coronel voorzitter en Molenaar ad. Teken ik voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |