abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57947788
Tijd voor dat onderzoek dat Halsema en Pechthold willen, dus.
Opheldering en daarna consequenties voor ofwel Wilders ofwel Hirsch Ballin (die volgesn mij al vaker in de shit is gekomen met feitenverdraaing)
pi_57952710
quote:
Op donderdag 10 april 2008 00:07 schreef sneakypete het volgende:
Tijd voor dat onderzoek dat Halsema en Pechthold willen, dus.
Opheldering en daarna consequenties voor ofwel Wilders ofwel Hirsch Ballin (die volgesn mij al vaker in de shit is gekomen met feitenverdraaing)
Dit is een te mooie disneyland gedachte, want de waarheid zal nooit boven tafel komen. De vriendjes van Hirsch Ballin zullen toch altijd volhouden dat Wilders liegt en zo nodig wat bewijs materiaal in elkaar knutselen en Wilders zal altijd volhouden dat die rovers liegen.

En zelfs al zou Wilders liegen, dan nog zal het merendeel van de kiezers (zowel voorstanders als tegenstanders van Wilders) blijven geloven dat Hirsch Ballin en zijn vrienden liegen, want die lui liegen en bedriegen namelijk altijd in dit soort cruciale situaties.

En wanneer de staat met afgetapte telefoongesprekken komt aanzetten, om dat vervolgens als bewijs tegen Wilders te gebruiken, werken zij zich nog veel verder in de nesten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  donderdag 10 april 2008 @ 14:57:14 #53
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57958027
Ik neig naar Ballin maar los van het gegeven dat Wilders niet mijn soort politicus is,zeg ik dat ik Wilders tot nu toe niet op een leugen heb kunnen betrappen. Ik vind het trouwens raar dat men deze gesprekken niet als notulen heeft behandeld. Bedoel we praten hier toch over de 2de Kamer? Waarom heeft men niet het standaard hoor-wederhoor toegepast. Men heeft een gesprek, iemand die noteert alles wat gezegd wordt,desnoods laat men een taperecorder meelopen(heel normaal toch in de Journalistiek) en na afloop laat men aan Wilders zien wat er gezegd is en beiden partijen ondertekenen het voor akkoord. Simpel toch?

Nu komt er, zoals Wilders zelf zegt: " Zomaar een papiertje tevoorschijn " met door hem gedane uitspraken.
Zelfs ik vind dat vreemd dat men het niet op de normale,gangbare wijze heeft opgesteld. Nu blijft er een waas van "met zijn allen tegen Wilders en men geloofd ons toch wel omdat we Het Kabinet zijn" Wat jullie?
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  donderdag 10 april 2008 @ 17:46:23 #54
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57961519
quote:
Op donderdag 10 april 2008 14:57 schreef tgs. het volgende:
Wat jullie?
Ik denk dat Wilders de Haagse cultuur doorbreekt. Normaal gesproken word er op een bepaalde manier zaken gedaan en gepraat. Je scheld elkaar niet uit en je zegt niet keihard dat je liegt. Wilders walst daar doorheen en de rest moet uitvinden hoe ze daar mee omgaan.

Op dit moment kies ik geen partij in deze. Ik hou er terdege rekening mee dat het kabinet al liegend en frauderend Wilders dwars probeert te zitten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_57963180
Wilders is minstens net zo goed Haagse cultuur als Ballin natuurlijk . Die man is via de ambtenarij de politiek ingerold. Sorry hoor maar veel Haagser kan niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_57966006
quote:
Op donderdag 10 april 2008 19:07 schreef du_ke het volgende:
Wilders is minstens net zo goed Haagse cultuur als Ballin natuurlijk . Die man is via de ambtenarij de politiek ingerold. Sorry hoor maar veel Haagser kan niet .
Wilders hoort dus echt niet bij de haagse cultuur. De lieden van de haagse cultuur kotsen Wilders juist uit.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_57966141
Aardig artikel in Elsevier of HP de Tijd (weet ik niet meer) over hoe juist de PVV alle Haagse truuks feilloos weet toe te passen.

Wilders wordt op zn standpunten en de wijze waarop hij ze tot uiting brengt uitgekotst, maar los daarvan weet Wilders heel goed hoe het werkt in het Haagse en maakt hij daar ook voortdurend gebruik van.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_57966327
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:22 schreef Argento het volgende:
Wilders wordt op zn standpunten en de wijze waarop hij ze tot uiting brengt uitgekotst, maar los daarvan weet Wilders heel goed hoe het werkt in het Haagse en maakt hij daar ook voortdurend gebruik van.
Pim Fortuyn wist veel beter hoe het werkte in dat roversnest...... Als Fortuyn nog had geleefd, dan had hij de meest afschuwelijke Haagse beerputten opengetrokken.
pi_57970747
quote:
Op donderdag 10 april 2008 21:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders hoort dus echt niet bij de haagse cultuur. De lieden van de haagse cultuur kotsen Wilders juist uit.
Oh hij is niet al z'n hele leven in de softe sector werkzaam .
pi_57974274
deze zaak krijgt nog een staartje.

genoeg politici met een agenda die nu een troefkaart hebben en die uitspelen zodra het hen uitkomt en met iets komen in een interview of iets lekken naar de media.

een kabinetscrisis komt op dit moment voor de meerderheid niet uit.

aan de andere kant kan het ook zijn dat Wilders op een later moment alsnog overduidelijk door de mand valt.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_57978111
quote:
Op donderdag 10 april 2008 23:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Oh hij is niet al z'n hele leven in de softe sector werkzaam .
Wilders is al die tijd een infiltrant geweest.
pi_57987699
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 11:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wilders is al die tijd een infiltrant geweest.
Ja een politicus 2.0.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')