En die wil dan naar de Europese topquote:
fquote:Op zondag 6 april 2008 16:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
'Boakye volkomen onterecht uitgevloten door mensen die weliswaar supporter zijn, maar weinig kaas gegeten hebben van voetbal'
Ajax heeft inderdaad grootse dingen laten zien dit jaar.quote:Op zondag 6 april 2008 16:16 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat is nu net het verschil tussen Ajax en de rest van NL. tevreden met kutvoetbal
als je teletekstsuporter bent wel jaquote:Op zondag 6 april 2008 16:15 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Met matigheid zou ik ook wel 4 jaar op rij kampioen willen worden hoor.
Wenger zal zich wel weer flink bedenkt hebben.quote:Op zondag 6 april 2008 16:16 schreef Breach het volgende:
[..]
En die wil dan naar de Europese topHoop dat ie nog een keertje Materazzi ofzo tegenkomt, dan weet ie wanneer ie wel en niet moet janken.
Ga toch op de steigers staan mongool.quote:Op zondag 6 april 2008 16:17 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ajax heeft inderdaad grootse dingen laten zien dit jaar.
Bky is alleen geschorst.quote:Op zondag 6 april 2008 16:18 schreef Rumille het volgende:
En Ajax moet nog tegen Hrcls.
Die scoort niet tegen Cahaisquote:Op zondag 6 april 2008 16:16 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Huntelaar in vorm is al 1-0 voor.
quote:Op zondag 6 april 2008 16:17 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
als je teletekstsuporter bent wel ja
Je hebt het dus niet zelf gezien? Langs de lijn zit er vaak genoeg naast hoor.quote:Op zondag 6 april 2008 16:18 schreef Leso_Varen het volgende:
Volgens Langs de Lijn verdiende Boakye toch echt al eerder rood, dus terecht geschorst.
Nee, ik heb niets gezien, maar Andy Houtkamp zei een aantal keer dat Boakye een aantal beuken aan Afellay had uitgedeeld, dus dat hij daarvoor rood had moeten krijgen.quote:Op zondag 6 april 2008 16:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet zelf gezien? Langs de lijn zit er vaak genoeg naast hoor.
Ook als stadionsupporter.quote:Op zondag 6 april 2008 16:17 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
als je teletekstsuporter bent wel ja
Penders ook niet, maar het is toch algemeen bekend dat Huntelaar het niet zo makkelijk heeft tegen goede verdedigers als tegen een Keller of Rahimquote:
nou en of, ik zit elke thuiswedstrijd van Heracles in het stadion met Langs de Lijn op de radio, hoe vaak zij er een potje van bakken, echt ongelofelijkquote:Op zondag 6 april 2008 16:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet zelf gezien? Langs de lijn zit er vaak genoeg naast hoor.
een beuk is niet per definitie gelijk geel waard hoor, 't is een contactsportquote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezien, maar Andy Houtkamp zei een aantal keer dat Boakye een aantal beuken aan Afellay had uitgedeeld, dus dat hij daarvoor rood had moeten krijgen.
Whisfull thinkingquote:Op zondag 6 april 2008 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen - Ajax 1-2
Ajax - Heracles 4-1
PSV - Twente 0-1
Vitesse - PSV 1-1
![]()
Teken ik voorquote:Op zondag 6 april 2008 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen - Ajax 1-2
Ajax - Heracles 4-1
PSV - Twente 0-1
Vitesse - PSV 1-1
![]()
Moet je huilen?quote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat PSV met dit vreselijk laffe voetbal kampioen wordt. Niet te geloven hoe erg
Als wij maar winnen van PSVquote:Op zondag 6 april 2008 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen - Ajax 1-2
Ajax - Heracles 4-1
PSV - Twente 0-1
Vitesse - PSV 1-1
![]()
Ik zie ze met zulk voetbal liever ook niet kampioen worden, maar ja, dan hadden de andere "top clubs" maar beter moeten zijnquote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Idd, ik geniet wekelijks tijdens 'De wedstrijden' van het sprankelende spel van Ajax.quote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Doe ik alleen als ik terugdenk aan PSV- AC Milanquote:Op zondag 6 april 2008 16:24 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Kun jij beter doen met dat ''voetbal'' in eindhoven.
Dat snap ik dus ook niet, alsof de tegenstanders van PSV weergaloos voetbal spelen.quote:Op zondag 6 april 2008 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Idd, ik geniet wekelijks tijdens 'De wedstrijden' van het sprankelende spel van Ajax.
Afgezien dat dat wel een fantastische wedstrijd was, moest ik wel even gniffelen toen AC Milan hem er in de laatste seconde inprikte.quote:Op zondag 6 april 2008 16:25 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe ik alleen als ik terugdenk aan PSV- AC Milan
Schoen opeten #6: Sambal bij?quote:Op zondag 6 april 2008 16:23 schreef Rumille het volgende:
[..]
Teken ik voor.
Als dit gebeurt neem ik een avatar met DJ_Ryow is groots rond.
Ook tegen PSV dit seizoen?quote:Op zondag 6 april 2008 16:22 schreef Rumille het volgende:
Huntelaar kan tegen elke ploeg scoren, heeft ie namelijk al gedaan.
Eensch.quote:Op zondag 6 april 2008 16:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, alsof de tegenstanders van PSV weergaloos voetbal spelen.
PSV speelt kutvoetbal en wordt kampioen, dat betekent dus dat de rest nóg slechter speelt.
Denk je dat? Nou dat valt reuze mee. Het was frustrerend toen we van Excelcior en Twente verloren maar nu is dat niet meer het geval. Ik had 't kampioenschap dan wel graag aan Heerenveen of Feyenoord gegund. De manier waarop PSV kampioen wordt is armoedig, Nederland onwaardig. Ze moeten maar in de Bundesliga gaan spelen. Er zijn PSVers die daar ook zo over denken want 't voetbal is niet om aan te zien.quote:
Dat dusquote:Op zondag 6 april 2008 16:26 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet, alsof de tegenstanders van PSV weergaloos voetbal spelen.
PSV speelt kutvoetbal en wordt kampioen, dat betekent dus dat de rest nóg slechter speelt.
Dat was slechts een hele lichte bodycheck, dat die Doedelzak vervolgens als een veertje richting de grond gaat doet het veel erger lijken.quote:Op zondag 6 april 2008 16:29 schreef Incolumis het volgende:
ja het zijn een stel rascisten daar bij de KNVB
maar even serieus, voor de overtreding van Quansah had je wel geel kunnen geven vandaag, voor Boakye niet
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op zondag 6 april 2008 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Denk je dat? Nou dat valt reuze mee. Het was frustrerend toen we van Excelcior en Twente verloren maar nu is dat niet meer het geval. Ik had 't kampioenschap dan wel graag aan Heerenveen of Feyenoord gegund. De manier waarop PSV kampioen wordt is armoedig, Nederland onwaardig. Ze moeten maar in de Bundesliga gaan spelen. Er zijn PSVers die daar ook zo over denken want 't voetbal is niet om aan te zien.
mja ze kruisten elkaar, en Quansah zette zichzelf wel schrap om hem op te vangen. dat was geen bodycheck meerquote:Op zondag 6 april 2008 16:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat was slechts een hele lichte bodycheck, dat die Doedelzak vervolgens als een veertje richting de grond gaat doet het veel erger lijken.
Als PSV'er vind ook ik het voetbal bagger. Eerst die Sef eruit (quote:Op zondag 6 april 2008 16:29 schreef Lubbert het volgende:
[..]
De manier waarop PSV kampioen wordt is armoedig, Nederland onwaardig. Ze moeten maar in de Bundesliga gaan spelen. Er zijn PSVers die daar ook zo over denken want 't voetbal is niet om aan te zien.
* Blawh zet vanavond de zwart-witte bril af en gaat waarschijnlijk concluderen dat hij fout zat.quote:Op zondag 6 april 2008 16:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
mja ze kruisten elkaar, en Quansah zette zichzelf wel schrap om hem op te vangen. dat was geen bodycheck meer
quote:Op zondag 6 april 2008 16:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
* Blawh zet vanavond de zwart-witte bril af en gaat waarschijnlijk concluderen dat hij fout zat.
Houtkamp mompelede dat het een paar keer geel waard was, maar ik heb het niet gezien.quote:Op zondag 6 april 2008 16:23 schreef Incolumis het volgende:
[..]
een beuk is niet per definitie gelijk geel waard hoor, 't is een contactsport
Stevens staat nu ook niet echt bekend om zijn teams attractief te laten voetballen.quote:Op zondag 6 april 2008 16:32 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Als PSV'er vind ook ik het voetbal bagger. Eerst die Sef eruit () en hopen op Stevens het volgend seizoen. Maar gezien alle opmerkingen hier ("kut boeren" x10) kan je niet ontkennen dat er frustraties zijn.
Hoef er ook niet bij klaar te komen, zolang het maar goed is.quote:Op zondag 6 april 2008 16:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stevens staat nu ook niet echt bekend om zijn teams attractief te laten voetballen.
Bij Aissati deed zich dit in de Johan Fruitschaal voor even ter herinnering.quote:Op zondag 6 april 2008 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Afellay trouwens het holmaatje van Bakkal en Aissati?
Bij iedere lichte zet vliegen ze de schuldige aan
Afonso Alves #16 - En we zwaaien deze bandiet uit!quote:Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef Tallie1982 het volgende:
En dat Huntelaar 32 doelpunten maakt dit seizoen zegt nogal iets over het niveau van de eredivisie. Laat hem eens naar Engeland gaan of Spanje. Daar schiet ie er nog geen 10 in, net als Alves
Wat ben jij toch een huillie. Iedere keer iets anders zoeken. Dat psv kampioen wordt met dit voetbal zegt nogal iets over ajax hequote:Op zondag 6 april 2008 16:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Bij Aissati deed zich dit in de Johan Fruitschaal voor even ter herinnering.
Andy Houtkamp is een Ajacied.quote:Op zondag 6 april 2008 16:25 schreef Lubbert het volgende:
Zit naar het liveverslag op de radio te luisteren. Andy Houtkamp zit bij PSV - Heracles. Ik dacht dat verslaggevers altijd neutraal moesten zijn maar meneer Houtkamp heeft er blijkbaar erg moeilijk mee om niet te laten merken dat ie voor PSV is. Om misselijk van te worden, bah.
Misschien moet je even vanachter je pc'tje vandaan gaan. Je reacties komen steeds gefrustreerder over. Ik kan er wel om lachen, maar voor jezelf is het misschien beter ff met je plassertje te gaan spelen fantaserend over het flitsende combinatie spel van jouw geliefde Ajax.quote:Op zondag 6 april 2008 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Is Afellay trouwens het holmaatje van Bakkal en Aissati?
Bij iedere lichte zet vliegen ze de schuldige aan
moet je nagaan dat Lazovic amper scoort moet je nagaan hoe slecht hij is danquote:Op zondag 6 april 2008 16:40 schreef Tallie1982 het volgende:
Al die gefrustreerde ajacieden hier. Net alsof ajax gaat winnen uit bij Groningen. Als ze dan beiden gelijkspelen is psv kampioen.
En dat Huntelaar 32 doelpunten maakt dit seizoen zegt nogal iets over het niveau van de eredivisie. Laat hem eens naar Engeland gaan of Spanje. Daar schiet ie er nog geen 10 in, net als Alves
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |