nou en of, ik zit elke thuiswedstrijd van Heracles in het stadion met Langs de Lijn op de radio, hoe vaak zij er een potje van bakken, echt ongelofelijkquote:Op zondag 6 april 2008 16:19 schreef Blawh het volgende:
[..]
Je hebt het dus niet zelf gezien? Langs de lijn zit er vaak genoeg naast hoor.
een beuk is niet per definitie gelijk geel waard hoor, 't is een contactsportquote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezien, maar Andy Houtkamp zei een aantal keer dat Boakye een aantal beuken aan Afellay had uitgedeeld, dus dat hij daarvoor rood had moeten krijgen.
Whisfull thinkingquote:Op zondag 6 april 2008 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen - Ajax 1-2
Ajax - Heracles 4-1
PSV - Twente 0-1
Vitesse - PSV 1-1
![]()
Teken ik voorquote:Op zondag 6 april 2008 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen - Ajax 1-2
Ajax - Heracles 4-1
PSV - Twente 0-1
Vitesse - PSV 1-1
![]()
Moet je huilen?quote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat PSV met dit vreselijk laffe voetbal kampioen wordt. Niet te geloven hoe erg
Als wij maar winnen van PSVquote:Op zondag 6 april 2008 16:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
Groningen - Ajax 1-2
Ajax - Heracles 4-1
PSV - Twente 0-1
Vitesse - PSV 1-1
![]()
Ik zie ze met zulk voetbal liever ook niet kampioen worden, maar ja, dan hadden de andere "top clubs" maar beter moeten zijnquote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Idd, ik geniet wekelijks tijdens 'De wedstrijden' van het sprankelende spel van Ajax.quote:Op zondag 6 april 2008 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Doe ik alleen als ik terugdenk aan PSV- AC Milanquote:Op zondag 6 april 2008 16:24 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Kun jij beter doen met dat ''voetbal'' in eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |