quote:
Smaken verschillen! Gelukkig!quote:Op woensdag 16 april 2008 19:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind die trap juist briljant, ik denk dat het ding uit een oude kerk komt
dat is toch voor op een vluchtheuvel ?quote:Op woensdag 16 april 2008 19:27 schreef Qebbel het volgende:
Paal in je tuin. Je zal idd maar pech krijgen...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:27 schreef Qebbel het volgende:
Paal in je tuin. Je zal idd maar pech krijgen...
[ afbeelding ]
Volg het grijze tapijt; u komt vanzelf bij de... WASMACHINE! YEAH![]()
![]()
[ afbeelding ]
Mooiii!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeie plek voor de wekker
[ afbeelding ]
Uil, strategisch op de foto...euh opgezet![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 22:44 schreef Ireth het volgende:
In de catagorie "Intressante nietszeggende foto's"
quote:Op donderdag 17 april 2008 00:27 schreef SweetDisaster het volgende:
En vraag me toch af welke stoffering je er bij krijgt.
En ik kan op de bovenste foto nog een stukje zien en dat voorspelt weinig goedsquote:Op donderdag 17 april 2008 09:25 schreef Rewimo het volgende:
Ze hebben de plafonds ook zorgvuldig van de foto's geknipt
je kan alleen zien dat er geen plafond in zit.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik kan op de bovenste foto nog een stukje zien en dat voorspelt weinig goeds
Delfzijl ! Ik herkende 'm meteen !quote:
Het is geen bouwval, huis zit er redelijk uit, de electriciteit kan wel vernieuwd worden, maar dat is zo een makkie, de muren zijn al kaal dus gewoon een sleuvenfrees erop en gaan.quote:Op donderdag 17 april 2008 09:54 schreef Archont het volgende:
[..]
je kan alleen zien dat er geen plafond in zit.
Wat een truuken, laat ons wat gerief neerzetten in een bouwval, en ontbrekend plafond wegknippen van fotos
quote:Op donderdag 17 april 2008 10:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Als de balken nog goed zijn, kun je wel direct plafondplaten zetten zonder dat je eerst hoeft te slopen...(..) ...allles zo verbergen sugereert dat de structuur ook rot is.
dan wacht ik nog even tot ze uit de luiers zijn.... neem ik ze daarnaquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:33 schreef kvd het volgende:
Zie ik dat nou goed, kind in box?
[ afbeelding ]
oeps...zelfs 2 kinderen....
[ afbeelding ]
koopje toch voor 292500![]()
dit huis en deze makelaarquote:DIT KEURIGE APPARTEMENT OP DE 2E VERDIEPING VAN HET APPARTAMENTENCOMPLEX IS GELEGEN AAN DE RAND VAN HET CENTRUM VAN KLAZIENAVEEN WAAR ALLE VOORZIENGEN AANWEZIG ZIJN.
DIT APPARTAMENT HEEFT TEVENS EEN BERGING EN EIGEN PARKEERPLAATS IN DE PARKEERKELDER.
Wij zijn bij een huis wezen kijken waar links en rechts EN boven en beneden allemaal verschillende stijlen warenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:53 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
aparte keuken, links en rechts twee compleet verschillende stijlen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |