terug voor de wind toch wel ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Belg?
Nope, het is een recente foto.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef qonmann het volgende:
een jeugdfoto van ..ik durf het bijna niet te typen ..Mercks ?
Johan Museeuwquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:33 schreef qonmann het volgende:
of het is De leeuw..lijkt ie ook op
Museeuw ?
Ja proefrit, maar geen Mercedes. Een Seat Leon.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Proefrit maken? Ga je een Mercedes kopen?
Hoi !quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:39 schreef wyccie het volgende:
Zangduo?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:47 schreef wyccie het volgende:
Hij schreef?
Nee Hij ..quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
En zij is dood?
Hugo is het nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:18 schreef wyccie het volgende:
Dan is dat niet Klinkhamer.
Hmmm...toch geen Hugo Claus, hè? Ik weet niet hoe hij eruit ziet.
Ik weet het, ik weet het.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb een weekje vakantie, bijslapen vooral. Dan nog even wat thuiswerk om dat wat jij gezien hebt wat mooier te maken en er dan de boer mee op.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
Schreven ze samen?
Deze zijn wat ouder, maar wel zeer bekend..quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ken niet zoveel schrijversduo's. Alleen Nicci French, maar die zijn beide niet dood en zien er niet zo uit.
Doe ik een filmische:quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:33 schreef wyccie het volgende:
Helpt niet. Ik ben niet zo goed met cryptische omschrijvingen.
Neen, ..& ... (twee namen, hun eigen ook geen pseudoniem voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:57 schreef wyccie het volgende:
Ze schreven samen onder 1 naam (zijn naam)?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
Dan zal het vast wel Zweeds zijn.
Goeie aannamequote:Op dinsdag 8 april 2008 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik neem aan dat het een politieserie is. En die Zweden houden wel van detectives.
je was al een heel eindquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Tokay dit wel weet, ik in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Sjowall en zo.
Yepquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:37 schreef wyccie het volgende:
Die man lijkt oh... nee IS leon de winter.
De vrouw is dan Dürlacher.
Vreemd? Het vrouwtje bereidt de maaltijd voor het mannetje.quote:Wat een vreemde foto.
Aha, dat is dus koken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Vreemd? Het vrouwtje bereidt de maaltijd voor het mannetje.
Waarschijnlijk wel.... we zijn nog even aan het dubben, maar de kans is erg groot dat we hem kopen.quote:
Alleen hoop ik wel dat ze die mercedesster eraf halen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.... we zijn nog even aan het dubben, maar de kans is erg groot dat we hem kopen.
Die ster is juist handig als vizier voor als je op pinguins mikt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alleen hoop ik wel dat ze die mercedesster eraf halen!
In het Oosten hebben we geen pinquins.... dus niet nodig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die ster is juist handig als vizier voor als je op pinguins mikt.
ow... dat mag hier wel....quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat je niet op nonnen mikken mag.
Gotsiemikkie wycciequote:Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn gemeen. Er wordt hier niet gemikt.
Klopt.... al wordt het al wat moeilijker hoor om ze te spotten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. In het Oosten zijn daar nog genoeg van.
Hoi WAquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel als je niet een nieuw plaatje post!
Wij komen zelden in Nijmegen, dat is je geluk!quote:
werk ze morgen !quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
De nachtbrakers zijn gearriveerd...ik ga slapen
morgen weer vroeg op en werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |