Onder andere. Maar ook producer en script-schrijverquote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef peaceman het volgende:
regisseur dus?
Nee, ik wilde gewoon solidair met je zijn en meekotsen.quote:Op maandag 7 april 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Moest jij ook afwassen?
Lief van je.quote:Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik wilde gewoon solidair met je zijn en meekotsen.
Had je geen trek? Of moest je weer blokken en is je bioritme van slag?quote:Ik heb niet gegeten. Ik bewaar het eten voor de lunch morgen.
Mijn bioritme is altijd van slag.quote:Op maandag 7 april 2008 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Had je geen trek? Of moest je weer blokken en is je bioritme van slag?
Yep, ik had me ook al vergist en zat zomaar bij de buren. Misschien moet dat andere topic maar eens gesloten worden, het loopt daar toch voor geen meter.quote:
Ik dacht dat het in dat andere topic drukker was......quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, ik had me ook al vergist en zat zomaar bij de buren. Misschien moet dat andere topic maar eens gesloten worden, het loopt daar toch voor geen meter.
hallo Diaan
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Pappa Maxima?
Welnee, dat is een reeks van nietsquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in dat andere topic drukker was......
Heb een weekje vakantie, bijslapen vooral. Dan nog even wat thuiswerk om dat wat jij gezien hebt wat mooier te maken en er dan de boer mee op.quote:hoe gaat het met je, Scrut? Al begonnen met die leuke opdracht?
is hij nog onder ons ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Deze meneer was afgelopen week weer even in het nieuws
Al een jaar of 10 niet meer. Niet dat ie erg gemist wordt, denk ik.quote:
Dat dacht ik al, ik kom daar ook echt nooit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, dat is een reeks van niets![]()
lekker even bijslapen...ze gaan/je gaat het dus wel gebruiken? als je weer wat zo hebt staan dat ik het weer kan zien, wil ik het wel graag zien. Je mag het me natuurlijk ook mailenquote:[..]
Heb een weekje vakantie, bijslapen vooral. Dan nog even wat thuiswerk om dat wat jij gezien hebt wat mooier te maken en er dan de boer mee op.
Wel uit Zuid-Amerika?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Ik zet het op dvd, die stuur ik je wel toe.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
lekker even bijslapen...ze gaan/je gaat het dus wel gebruiken? als je weer wat zo hebt staan dat ik het weer kan zien, wil ik het wel graag zien. Je mag het me natuurlijk ook mailen
Mooi op tijd voor Koninginnedagquote:Ow ik heb een gedaantewisseling ondergaan... ik heb weer oranje haarweg met het zwarte...
ivm de voorverkiezingen aldaar ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
geweldig...quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zet het op dvd, die stuur ik je wel toe.
[..]
quote:Mooi op tijd voor Koninginnedag
kom op Diaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, nu mee gaan raden...
....en deze week, 40 jaar geleden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Hij ziet er crimineel uit.....ik heb de laatste week niet zo het nieuws gevolgd.
Voor de wind ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga er op de fiets even verder over nadenken... en nee deze week ook nog niet echt... druk met cadeautjes voor Peacemans verjaardag.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:49 schreef qonmann het volgende:
Een aanslag op een andere bekende Amerikaan moet dat zijn geweest
Ik pm je tzt wel evenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geweldig...als het zover is, moet je me maar even pm-en of zal ik je per pm mijn adres even doen?
De Koning? Van welk land?quote:[..]
ik lees net dat 22 april de Koning hier komt, bij Twans school... dus ben er helemaal klaar voor.
Prima... en ik bedoel natuurlijk de Koningin....quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik pm je tzt wel even
[..]
De Koning? Van welk land?
zonder googlen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:13 schreef qonmann het volgende:
Is dit topic met of zonder googlen ?
(ik doe eigenlijk allleen maar AKQ waar niet gegoogled wordt )
Voor Googlen, ook wel geestelijke onanie, kun je bij de buren terrecht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:13 schreef qonmann het volgende:
Is dit topic met of zonder googlen ?
(ik doe eigenlijk allleen maar AKQ waar niet gegoogled wordt )
Thx for the anwer !quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor Googlen, ook wel geestelijke onanie, kun je bij de buren terrecht.
Yep, en toch weer niet, ofzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat James Earl Ray dat op z'n geweten heeft.
Als er in de Verenigde Staten een publiek figuur wordt vermoord kun je er donder op zeggen dat het nooit helemaal duidelijk wordt wie het uiteindelijk gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yep, en toch weer niet, ofzo.
Maar het is 'm wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |