Ik pm je tzt wel evenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geweldig...als het zover is, moet je me maar even pm-en of zal ik je per pm mijn adres even doen?
De Koning? Van welk land?quote:[..]
ik lees net dat 22 april de Koning hier komt, bij Twans school... dus ben er helemaal klaar voor.
Prima... en ik bedoel natuurlijk de Koningin....quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik pm je tzt wel even
[..]
De Koning? Van welk land?
zonder googlen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:13 schreef qonmann het volgende:
Is dit topic met of zonder googlen ?
(ik doe eigenlijk allleen maar AKQ waar niet gegoogled wordt )
Voor Googlen, ook wel geestelijke onanie, kun je bij de buren terrecht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:13 schreef qonmann het volgende:
Is dit topic met of zonder googlen ?
(ik doe eigenlijk allleen maar AKQ waar niet gegoogled wordt )
Thx for the anwer !quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor Googlen, ook wel geestelijke onanie, kun je bij de buren terrecht.
Yep, en toch weer niet, ofzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat James Earl Ray dat op z'n geweten heeft.
Als er in de Verenigde Staten een publiek figuur wordt vermoord kun je er donder op zeggen dat het nooit helemaal duidelijk wordt wie het uiteindelijk gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yep, en toch weer niet, ofzo.
Maar het is 'm wel.
terug voor de wind toch wel ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Belg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |