Onder andere. Maar ook producer en script-schrijverquote:Op zondag 6 april 2008 21:29 schreef peaceman het volgende:
regisseur dus?
Nee, ik wilde gewoon solidair met je zijn en meekotsen.quote:Op maandag 7 april 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Moest jij ook afwassen?
Lief van je.quote:Op maandag 7 april 2008 23:15 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik wilde gewoon solidair met je zijn en meekotsen.
Had je geen trek? Of moest je weer blokken en is je bioritme van slag?quote:Ik heb niet gegeten. Ik bewaar het eten voor de lunch morgen.
Mijn bioritme is altijd van slag.quote:Op maandag 7 april 2008 23:20 schreef Wickedangel het volgende:
Had je geen trek? Of moest je weer blokken en is je bioritme van slag?
Yep, ik had me ook al vergist en zat zomaar bij de buren. Misschien moet dat andere topic maar eens gesloten worden, het loopt daar toch voor geen meter.quote:
Ik dacht dat het in dat andere topic drukker was......quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep, ik had me ook al vergist en zat zomaar bij de buren. Misschien moet dat andere topic maar eens gesloten worden, het loopt daar toch voor geen meter.
hallo Diaan
quote:Op dinsdag 8 april 2008 13:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Pappa Maxima?
Welnee, dat is een reeks van nietsquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het in dat andere topic drukker was......
Heb een weekje vakantie, bijslapen vooral. Dan nog even wat thuiswerk om dat wat jij gezien hebt wat mooier te maken en er dan de boer mee op.quote:hoe gaat het met je, Scrut? Al begonnen met die leuke opdracht?
is hij nog onder ons ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Deze meneer was afgelopen week weer even in het nieuws
Al een jaar of 10 niet meer. Niet dat ie erg gemist wordt, denk ik.quote:
Dat dacht ik al, ik kom daar ook echt nooit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Welnee, dat is een reeks van niets![]()
lekker even bijslapen...ze gaan/je gaat het dus wel gebruiken? als je weer wat zo hebt staan dat ik het weer kan zien, wil ik het wel graag zien. Je mag het me natuurlijk ook mailenquote:[..]
Heb een weekje vakantie, bijslapen vooral. Dan nog even wat thuiswerk om dat wat jij gezien hebt wat mooier te maken en er dan de boer mee op.
Wel uit Zuid-Amerika?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Ik zet het op dvd, die stuur ik je wel toe.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:23 schreef Diaan73 het volgende:
lekker even bijslapen...ze gaan/je gaat het dus wel gebruiken? als je weer wat zo hebt staan dat ik het weer kan zien, wil ik het wel graag zien. Je mag het me natuurlijk ook mailen
Mooi op tijd voor Koninginnedagquote:Ow ik heb een gedaantewisseling ondergaan... ik heb weer oranje haarweg met het zwarte...
ivm de voorverkiezingen aldaar ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:16 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
geweldig...quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zet het op dvd, die stuur ik je wel toe.
[..]
quote:Mooi op tijd voor Koninginnedag
kom op Diaanquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja, nu mee gaan raden...
....en deze week, 40 jaar geleden?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
Hij ziet er crimineel uit.....ik heb de laatste week niet zo het nieuws gevolgd.
Voor de wind ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga er op de fiets even verder over nadenken... en nee deze week ook nog niet echt... druk met cadeautjes voor Peacemans verjaardag.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:49 schreef qonmann het volgende:
Een aanslag op een andere bekende Amerikaan moet dat zijn geweest
Ik pm je tzt wel evenquote:Op dinsdag 8 april 2008 14:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
geweldig...als het zover is, moet je me maar even pm-en of zal ik je per pm mijn adres even doen?
De Koning? Van welk land?quote:[..]
ik lees net dat 22 april de Koning hier komt, bij Twans school... dus ben er helemaal klaar voor.
Prima... en ik bedoel natuurlijk de Koningin....quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik pm je tzt wel even
[..]
De Koning? Van welk land?
zonder googlen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:13 schreef qonmann het volgende:
Is dit topic met of zonder googlen ?
(ik doe eigenlijk allleen maar AKQ waar niet gegoogled wordt )
Voor Googlen, ook wel geestelijke onanie, kun je bij de buren terrecht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:13 schreef qonmann het volgende:
Is dit topic met of zonder googlen ?
(ik doe eigenlijk allleen maar AKQ waar niet gegoogled wordt )
Thx for the anwer !quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor Googlen, ook wel geestelijke onanie, kun je bij de buren terrecht.
Yep, en toch weer niet, ofzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Het schijnt dat James Earl Ray dat op z'n geweten heeft.
Als er in de Verenigde Staten een publiek figuur wordt vermoord kun je er donder op zeggen dat het nooit helemaal duidelijk wordt wie het uiteindelijk gedaan heeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:22 schreef Berkery het volgende:
[..]
Yep, en toch weer niet, ofzo.
Maar het is 'm wel.
terug voor de wind toch wel ?quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
Belg?
Nope, het is een recente foto.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef qonmann het volgende:
een jeugdfoto van ..ik durf het bijna niet te typen ..Mercks ?
Johan Museeuwquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:33 schreef qonmann het volgende:
of het is De leeuw..lijkt ie ook op
Museeuw ?
Ja proefrit, maar geen Mercedes. Een Seat Leon.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Proefrit maken? Ga je een Mercedes kopen?
Hoi !quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:39 schreef wyccie het volgende:
Zangduo?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:47 schreef wyccie het volgende:
Hij schreef?
Nee Hij ..quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:51 schreef wyccie het volgende:
En zij is dood?
Hugo is het nietquote:Op dinsdag 8 april 2008 19:18 schreef wyccie het volgende:
Dan is dat niet Klinkhamer.
Hmmm...toch geen Hugo Claus, hè? Ik weet niet hoe hij eruit ziet.
Ik weet het, ik weet het.quote:Op dinsdag 8 april 2008 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb een weekje vakantie, bijslapen vooral. Dan nog even wat thuiswerk om dat wat jij gezien hebt wat mooier te maken en er dan de boer mee op.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:22 schreef wyccie het volgende:
Schreven ze samen?
Deze zijn wat ouder, maar wel zeer bekend..quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:25 schreef wyccie het volgende:
Ik ken niet zoveel schrijversduo's. Alleen Nicci French, maar die zijn beide niet dood en zien er niet zo uit.
Doe ik een filmische:quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:33 schreef wyccie het volgende:
Helpt niet. Ik ben niet zo goed met cryptische omschrijvingen.
Neen, ..& ... (twee namen, hun eigen ook geen pseudoniem voor zover ik weet)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:57 schreef wyccie het volgende:
Ze schreven samen onder 1 naam (zijn naam)?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
Dan zal het vast wel Zweeds zijn.
Goeie aannamequote:Op dinsdag 8 april 2008 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik neem aan dat het een politieserie is. En die Zweden houden wel van detectives.
je was al een heel eindquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb zo'n idee dat Tokay dit wel weet, ik in ieder geval niet.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Sjowall en zo.
Yepquote:Op dinsdag 8 april 2008 21:37 schreef wyccie het volgende:
Die man lijkt oh... nee IS leon de winter.
De vrouw is dan Dürlacher.
Vreemd? Het vrouwtje bereidt de maaltijd voor het mannetje.quote:Wat een vreemde foto.
Aha, dat is dus koken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Vreemd? Het vrouwtje bereidt de maaltijd voor het mannetje.
Waarschijnlijk wel.... we zijn nog even aan het dubben, maar de kans is erg groot dat we hem kopen.quote:
Alleen hoop ik wel dat ze die mercedesster eraf halen!quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel.... we zijn nog even aan het dubben, maar de kans is erg groot dat we hem kopen.
Die ster is juist handig als vizier voor als je op pinguins mikt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alleen hoop ik wel dat ze die mercedesster eraf halen!
In het Oosten hebben we geen pinquins.... dus niet nodig.quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die ster is juist handig als vizier voor als je op pinguins mikt.
ow... dat mag hier wel....quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omdat je niet op nonnen mikken mag.
Gotsiemikkie wycciequote:Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef wyccie het volgende:
Jullie zijn gemeen. Er wordt hier niet gemikt.
Klopt.... al wordt het al wat moeilijker hoor om ze te spotten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat dacht ik wel. In het Oosten zijn daar nog genoeg van.
Hoi WAquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel als je niet een nieuw plaatje post!
Wij komen zelden in Nijmegen, dat is je geluk!quote:
werk ze morgen !quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
De nachtbrakers zijn gearriveerd...ik ga slapen
morgen weer vroeg op en werken.
Dat is niet zo gek, zij weten natuurlijk ook dat er op hun gemikt mag worden.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt.... al wordt het al wat moeilijker hoor om ze te spotten.
Zijn wel leuke auto's maar d'r wordt over het algemeen behoorlijk mee gescheurd. Oppassen dus.quote:
That's the ideaquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn wel leuke auto's maar d'r wordt over het algemeen behoorlijk mee gescheurd.
Wat ben je serieus zeg.....quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten peaceman. Te hard rijden is een zonde.
ik herkende haar in een nanoseconde, echt waarquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
Oh, had niet verwacht dat jullie de heks allemaal zouden herkennen.
Niet bepaaldquote:
Oké dan maak ik ze wel op m'n werk. Zo reed ik onlangs in een wolkbreuk naar m'n werk. Aldaar aangekomen deed ik verslag van de rit. Dat het zulk noodweer was dat het nauwelijks vertrouwd was om harder dan 150 te rijdenquote:tot zover grapjes in rjpvd
Zal ik nu een neger doen die niemand kent?quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
Oh, had niet verwacht dat jullie de heks allemaal zouden herkennen.
Nee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik nu een neger doen die niemand kent?
Ik ken heel veel negers, dus doe maar.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zal ik nu een neger doen die niemand kent?
Ik zei al nee.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ken heel veel negers, dus doe maar.
Trusten peaceman
quote:
Dit schiet niet op.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ken heel veel negers, dus doe maar.
Trusten peaceman
je hebt vast nog wel een niet-neger in je collectiequote:
die zijn moeilijk te raden ...quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Wat hebben jullie tegen negers?
Ik was eerder en Scrut vroeg het aan mij.quote:
Niks, maar onbekende negers die niemand kent maken me dom.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Wat hebben jullie tegen negers?
Onbekende blanken ook.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:46 schreef wyccie het volgende:
Niks, maar onbekende negers die niemand kent maken me dom.
Je kent hem/haar nog ookquote:Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is die muzikant? Ik moet even diep graven voor een naam.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is die muzikant?
Dig itquote:Ik moet even diep graven voor een naam.
Maar is het érger dan als je een blanke persoon niet herkent?quote:
misschien is een topic voor dummies een ideequote:Op dinsdag 8 april 2008 23:56 schreef wyccie het volgende:
Zie je, ik voel me zo dom.
Nee, je bent in de war met Yellowman.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft deze persoon één naam? Dwz zoiets als Cher of Madonna?
Ja, dat denk ik ook. Ik zat namelijk ook (à la Charquote:Op woensdag 9 april 2008 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, je bent in de war met Yellowman.
En net als Char zat je er ettelijke duizenden kilometers naast.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Ik zat namelijk ook (à la Char) met een Y of Z in mijn hoofd.
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
En net als Char zat je er ettelijke duizenden kilometers naast.
Nee, maar negers zijn te moeilijk voor mij.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
Maar is het érger dan als je een blanke persoon niet herkent?
Hee, niks mis met Char.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
Ik beweer dan ook niet helderziend te zijn.
Was jij eigenlijk ook in Mali geweest?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, maar negers zijn te moeilijk voor mij.
Salif is alvast goed. Nu z'n vijf letters tellende achternaam nog.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
Salif? Mijn laatste bod.
Ondertussen ga ik mailen of mijn usernaam kan worden veranderd
Ik ben de Char van RJPvD.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Dat méén je niet, wyccie.
Oh, dan is het goed. Ik dacht dat je in die onzin geloofde.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dan is het goed. Ik dacht dat je in die onzin geloofde.
Ja sorry hoor. Dan noem ik me wel Uri Geller of zoquote:
Dat is cool.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ja sorry hoor. Dan noem ik me wel Uri Geller of zo
Het kan nooit kwaad om dingen te tsjekken, hè. Ik heb wel raarder dingen op dit forum gelezen van mensen van wie ik dacht dat ze compleet normaal warenquote:
En ik ben The Central Scrutinizer, ik zie allesquote:Op woensdag 9 april 2008 00:25 schreef qonmann het volgende:
twee zieners in 1 topic ..dit gaat goed komen
OK ..zie je dat ook iemand na jouw megahint deze musicus kan duiden ?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En ik ben The Central Scrutinizer, ik zie alles
Kun je nagaan hoelang het met een onraadbare neger zou duren.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
Kunnen we de eerste en laatste letter van de achternaam krijgen, Scrutinizer? Want dit gaat uuuuuren duren zo.
ik ken er een heleboel uit Mali. daar wordt heel veel mooie muziek gemaakt.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:31 schreef qonmann het volgende:
Als je 1 musicus uit Mali weet ben je er al ..helaas ken ik die niet
Ha, ik wist meteen dat het een muzikant is.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Kun je nagaan hoelang het met een onraadbare neger zou duren.
K...a
Je bedoelt mij nog steeds, hè?quote:Op woensdag 9 april 2008 00:28 schreef Wickedangel het volgende:
Het kan nooit kwaad om dingen te tsjekken, hè. Ik heb wel raarder dingen op dit forum gelezen van mensen van wie ik dacht dat ze compleet normaal waren
quote:Op woensdag 9 april 2008 00:37 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan ben je die Marilyn Manson-opmerking al vergeten.
Close enough, Salif Keitaquote:Op woensdag 9 april 2008 00:35 schreef wyccie het volgende:
Salif Koita?
Ik ken alleen Timboektoe en Djenné in Mali.
Nee, dat gaat over Boubacar Traoré. Dat is een mooi verhaal.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:39 schreef qonmann het volgende:
De Mali Blues van Lieve Joris, ging dat over hem ?
(boek gelezen, maar naam vergeten)
Ok thx !quote:Op woensdag 9 april 2008 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat over Boubacar Traoré. Dat is een mooi verhaal.
Ook wel, z'n ouwe werk vind ik heel goed. Op een laatst aangeschafte cd van Orchestra Baobab doet hij ook nog een bijdrage.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
Luister je ook naar Youssou N'Dour, Scrutinizer?
Ik luister veel naar zijn laatste cd. Ik heb ook andere cd's van hem, moet ik weer eens uit de kast halen.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ook wel, z'n ouwe werk vind ik heel goed. Op een laatst aangeschafte cd van Orchestra Baobab doet hij ook nog een bijdrage.
Je hebt al 3 personen geraden vanavond.quote:
Deze kan ik je van harte aanbevelen.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik luister veel naar zijn laatste cd. Ik heb ook andere cd's van hem, moet ik weer eens uit de kast halen.
Dankquote:Op woensdag 9 april 2008 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze kan ik je van harte aanbevelen.
Kijk eens met de ogen in je hoofd.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht bij het bezien van de eerste beelden even dat je een pr0n-link gepost had.
Helemaal niet handig, zo opent-ie bij mij in hetzelfde venster en kan ik 'm niet op de achtergrond laten draaien.quote:
Klopt, dat is wel een nadeel. Maar als je dat nu weet, open je 'm voortaan in een nieuwe tab.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Helemaal niet handig, zo opent-ie bij mij in hetzelfde venster en kan ik 'm niet op de achtergrond laten draaien.
Wat betekent niche ?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:56 schreef qonmann het volgende:
is ie bekend ...of is meer een niche figuur ?
niche komt eigenlijk uit de biologie,een eigen plaatsje/hoekje betekent dat.quote:
quote:Op woensdag 9 april 2008 13:26 schreef tong80 het volgende:
Het was de eerste internetter als je zijn naam letterlijk neemt
Nee, hij stuurde wel eens een berichtje door.quote:
quote:
hoe kan dat nou ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |