Spannendquote:
quote:Op zondag 6 april 2008 01:37 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog niet via de site mogen stemmen wie er dit jaar presentator en gasten worden.
Zodra dat weer kan zal ik het hier melden.
Ik word door zomergasten altijd van te voren geïnformeerd.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 17:00 schreef spacemangraig het volgende:
Nick en/of Simon
Marianne Weber
Giel Beelen
Harry Mens
Rob Verlinde
Jan Smit
en Ivo Niehe moet presenteren!
Je hebt een date gehad met Harry Mens ?quote:Op maandag 7 april 2008 18:35 schreef Manono het volgende:
[..]
van deze personen weet ik al meer dan ik zou willen, incl de presentatort
quote:
Wordt het Van Nieuwkerk?quote:Op maandag 21 april 2008 22:41 schreef Mainport het volgende:
Ik ben van mening dat de interessantste gasten in het teken van de actualiteit al bij P&W aan bod komen, daar voegt een programma als Zomergasten, al bestaat dat langer, weinig aan toe. Zeker als dat door Van Nieuwkerk wordt gepresenteerd.
De insteek van Zomergasten is dan ook dat het veel minder over de actualiteit gaat. Maar veel meer een (karakter)studie is van de gast en/of zijn aandachtsgebied.. In P&W, DWDD en andere dagelijkse praatprogramma's krijg je nooit de diepte in een gesprek, die je met Zomergasten krijgt.quote:Op maandag 21 april 2008 22:41 schreef Mainport het volgende:
Ik ben van mening dat de interessantste gasten in het teken van de actualiteit al bij P&W aan bod komen, daar voegt een programma als Zomergasten, al bestaat dat langer, weinig aan toe. Zeker als dat door Van Nieuwkerk wordt gepresenteerd.
Het wordt dus de schrijver en columnist Bas Heijne !quote:Op maandag 21 april 2008 16:48 schreef Toad het volgende:
Morgen in NRC Handelsblad en in DWDD de bekendmaking van de nieuwe Zomergastenpresentator.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Het wordt dus de schrijver en columnist elitaire klootzak Bas Heijne !
Ok.quote:Op maandag 21 april 2008 22:57 schreef Mainport het volgende:
Okay, dan weet ik dat ik niet moet kijken. Het leven van een of andere tv-personality of BN'er interesseert me namelijk geen zak.
Zomergasten is ook voor de elite.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:37 schreef djnospinzone het volgende:
Het wordt dus de schrijver en columnist elitaire klootzak Bas Heijne
Hmm opzich een hele interessante gast natuurlijk. Maar politici zijn altijd een stuk leuker als ze niet meer actief in de politiek zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:42 schreef TheArt het volgende:
Ronald Plasterk is dus al één van de zomergasten. Net bekendgemaakt door Bas Heijne in DWDD.
Kan je vertellen dat Heijne zichzelf nog wel een graadje of zeven beter voelt dan het Zomergasten gepeupel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:47 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Zomergasten is ook voor de elite.
Het gepeupel gaat maar naar Jensen kijken
Heijne zou zelf een leuke zomergast zijn geweest trouwens.
Mooi, weer een zeikerige ongeïnteresseerde kijker puber minder.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:37 schreef djnospinzone het volgende:
Het wordt dus de schrijver en columnist elitaire klootzak Bas Heijne !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |