* rulerofdeath wijst de weg naar nummer 49quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:06 schreef BrandX het volgende:
Ladies and Gents,
ONZ is een paar deuren verderop, op nummertje 49 wel te verstaan, u bevindt zich nu op nummer 3.
Graag verder alleen serieuze reacties.
Alvast bedankt voor de medewerking
Ik wilde net ongeveer hetzelfde zeggen: wat staat er op de onderkant?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:06 schreef longinus het volgende:
Het belangrijkste bij dit soort zaken is de bodem, vanwege de stempel.
zometeen is oma's lelijke vaasje 5000 euro waard
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath wijst de weg naar nummer 49
zoietsquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:06 schreef longinus het volgende:
Het belangrijkste bij dit soort zaken is de bodem, vanwege de stempel.
zometeen is oma's lelijke vaasje 5000 euro waard
En dat is ook niet hier in de buurt (regio Eindhoven)quote:31 maart 2008: Afrika Museum, Berg en Dal (uitverkocht)
28 april 2008: Catharijne Convent, Utrecht (uitverkocht)
19 mei 2008: Stadhuis Brugge, Brugge (uitverkocht)
kijk eens of er antiquariaten bij jou in de stad zijn die dat soort dingen taxateren. Of officiële taxateurs oid?quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:40 schreef Isdatzo het volgende:
ik zal morgen een foto maken zonder deksel, en een van de onderkant [ afbeelding ]
en over tussen kunst en kitch,
[..]
En dat is ook niet hier in de buurt (regio Eindhoven)
Heel gevaarlijke uitspraak.quote:Op zondag 6 april 2008 00:02 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Het ziet er in ieder geval niet duur uit.
maar zometeen moet je zo'n vent 20 euro lappen voor een vaas van 50 centquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
kijk eens of er antiquariaten bij jou in de stad zijn die dat soort dingen taxateren. Of officiële taxateurs oid?
En er dan op stampenquote:Op zondag 6 april 2008 00:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
maar zometeen moet je zo'n vent 20 euro lappen voor een vaas van 50 cent
dat is helemaal geen gek idee. moet verzekering alleen niet achterkomenquote:Op zondag 6 april 2008 00:48 schreef Woetsel het volgende:
Ik heb een deal...
Ik stoot 'm kapot, We maken er verzekeringswerk van... en ongeacht het bedrag dat je krijgt, doen we 50/50...
** Wel lullig, voor 0,50 euri....**
Dan is hij van voor de tijd dat ze stempels konden maken. De waarde stijgt met de minuut.quote:Op zondag 6 april 2008 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb net even gekeken, ik kan nergens een stempel ofzo ontdekken
Is dat goed of slecht
quote:Op zondag 6 april 2008 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is hij van voor de tijd dat ze stempels konden maken. De waarde stijgt met de minuut.
quote:Op zondag 6 april 2008 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is hij van voor de tijd dat ze stempels konden maken. De waarde stijgt met de minuut.
Natuurlijk zijn ze nog geld waard, er is net 50 cent geboden.quote:Op zondag 6 april 2008 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Ook Europese namaak Chinese vazen kunnen nog geld waard zijn trouwens, hangt ervan af van wie en hoe oud.
dat wordt dan volgende week, want ik heb deze week vrijwel geen tijd overquote:Op zondag 6 april 2008 23:02 schreef Tmaatje het volgende:
TS in Eindhoven zit toch een Chinese Winkel ? Ga even langs met dat ding, wie weet kunnen zij je wijzer maken..
Ze kunnen je inderdaad wijs maken dat het niks waard is en dat ze je 5 euro voor willen geven.quote:Op zondag 6 april 2008 23:02 schreef Tmaatje het volgende:
TS in Eindhoven zit toch een Chinese Winkel ? Ga even langs met dat ding, wie weet kunnen zij je wijzer maken..
Idd, kan 'ie hem daar kwijt voor ¤5, gaan die Chinezen ervandoor met tienduizenden euro'squote:Op zondag 6 april 2008 23:47 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Ze kunnen je inderdaad wijs maken dat het niks waard is en dat ze je 5 euro voor willen geven.
dan ga ik ze Jack Bauer -style allemaal, stuk voor stuk, helemaal afmakenquote:Op maandag 7 april 2008 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Idd, kan 'ie hem daar kwijt voor ¤5, gaan die Chinezen ervandoor met tienduizenden euro's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |