Dan is hij van voor de tijd dat ze stempels konden maken. De waarde stijgt met de minuut.quote:Op zondag 6 april 2008 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
Ik heb net even gekeken, ik kan nergens een stempel ofzo ontdekken
Is dat goed of slecht
quote:Op zondag 6 april 2008 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is hij van voor de tijd dat ze stempels konden maken. De waarde stijgt met de minuut.
quote:Op zondag 6 april 2008 12:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan is hij van voor de tijd dat ze stempels konden maken. De waarde stijgt met de minuut.
Natuurlijk zijn ze nog geld waard, er is net 50 cent geboden.quote:Op zondag 6 april 2008 15:49 schreef Weltschmerz het volgende:
Ook Europese namaak Chinese vazen kunnen nog geld waard zijn trouwens, hangt ervan af van wie en hoe oud.
dat wordt dan volgende week, want ik heb deze week vrijwel geen tijd overquote:Op zondag 6 april 2008 23:02 schreef Tmaatje het volgende:
TS in Eindhoven zit toch een Chinese Winkel ? Ga even langs met dat ding, wie weet kunnen zij je wijzer maken..
Ze kunnen je inderdaad wijs maken dat het niks waard is en dat ze je 5 euro voor willen geven.quote:Op zondag 6 april 2008 23:02 schreef Tmaatje het volgende:
TS in Eindhoven zit toch een Chinese Winkel ? Ga even langs met dat ding, wie weet kunnen zij je wijzer maken..
Idd, kan 'ie hem daar kwijt voor ¤5, gaan die Chinezen ervandoor met tienduizenden euro'squote:Op zondag 6 april 2008 23:47 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Ze kunnen je inderdaad wijs maken dat het niks waard is en dat ze je 5 euro voor willen geven.
dan ga ik ze Jack Bauer -style allemaal, stuk voor stuk, helemaal afmakenquote:Op maandag 7 april 2008 00:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Idd, kan 'ie hem daar kwijt voor ¤5, gaan die Chinezen ervandoor met tienduizenden euro's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |