Ik begreep dat ze Brian zijn eerste liedje laten zingen en het pas tijdens het tweede verziekt gaat worden. Maar voordat Brian het tweede liedje gaan zingen, gaan ze eerst nog feesten en zuipen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
Terror erop of eronder?
uitstel... uitstel... uitstel...quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze Brian zijn eerste liedje laten zingen en het pas tijdens het tweede verziekt gaat worden. Maar voordat Brian het tweede liedje gaan zingen, gaan ze eerst nog feesten en zuipen.
ergens tussen die grote pens,en die dikke dijen?? tis ongeveer 2 cm lang....(raad je plaatje!)quote:
Je snapt het niet, dit is pure poëzie.quote:
Ik vind zo'n Claire coupje ook wel leuk, vooral met dat glad achterovergekamt haar en dat kleine staartje......sexyquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:10 schreef cindy10 het volgende:
mischien leuk voor de dames.... ga naar de kapper en vraag om een coupe de cavia ala amanda!
je krijgt een versleten stinkende pruik,vol met ongedierte!
tja als je ballen hebt,en schijt aan de regie wel!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:15 schreef ericahysterica het volgende:
mama netty jankt en jaap houdt zich nog in............dit was toch HET ultieme terrormoment geweest!
wat een stekkerneus(totaal niet slecht bedoeld hoor!)quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:17 schreef Guuskeee het volgende:
wat een dikke varkenskop (niet negatief bedoeld)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |