Ik ben zo afgeknapt op die gordon-look-a-like met zijnquote:
huub neemt zn eigen wippertje wel,en inderdaad drinkt niet meer,dus zal niet zo snel die fout meer maken!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Trapt Huub in deze fase echt niet meer in en hij drinkt niet.
My Girl -> My bitch? Mee eens!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben zo afgeknapt op die gordon-look-a-like met zijn
continue-dezelfde woordgrapjes..........
je bedoeld de woordgrapjes khouwww dr van,geweldig he???quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben zo afgeknapt op die gordon-look-a-like met zijn
continue-dezelfde woordgrapjes..........
veegt z n cassis van t beeldschermquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:06 schreef Py het volgende:
'Kapper, mag ik een Franse punani uit het jaar kruik'
En aan zijn opmerkingen te horen. Weet hij van de plannen van Luc af.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
huub neemt zn eigen wippertje wel,en inderdaad drinkt niet meer,dus zal niet zo snel die fout meer maken!
Precies, over met je beide benen op de grond blijven staan ahahah. Hij is nog maffer als het paard van christus.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:04 schreef diedirk het volgende:
Het moet niet gekker worden met Huub!!!
Nu verwacht hij van de overheid dat ze hem als publiek persoon gaan beschermen!!
Is hij nu echt gek geworden kan Theo niet eens bellen?
dan is huub dus EVEN slim ook!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:09 schreef Smash-it het volgende:
H: Luc, wat heb je een hoop lekkere wijven meegenomen
J: je kan toch gewoon een trio doen?
H: neuh, ik kan beter EVEN monogaam blijven
Ja, dat verstond ik goed!
De cavia van mijn neefje is van de week overleden, ik kan altijd vragen wat ze ermee gedaan hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:10 schreef cindy10 het volgende:
mischien leuk voor de dames.... ga naar de kapper en vraag om een coupe de cavia ala amanda!
je krijgt een versleten stinkende pruik,vol met ongedierte!
Wat een mongool. Denkt ie nu heus dat wij belasting zouden moeten betalen voor de bescherming van een asociale neprapper zonder platencontract, maar met wapenarsenaal in zijn kofferbak? De gedachte alleen al is te lachwekkend voor woorden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Luc geeft de overheid de schuld, want je betaalt harstikke veel belasting en daarvan gaat niets in zijn beveiliging. Huub is het er mee eens?!
Ik vind hem mooi. Oh nee, toch niet.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:09 schreef Smash-it het volgende:
H: Luc, wat heb je een hoop lekkere wijven meegenomen
J: je kan toch gewoon een trio doen?
H: neuh, ik kan beter EVEN monogaam blijven
Ja, dat verstond ik goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |