Brrr, onze coole rapperT dubbele lulquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:51 schreef mazaru het volgende:
Daar komt die gevaarlijke kale. Zou die wapens bij zich hebben?
Nou, dat dacht ik dus precies hetzelfde. Geen gesprek is te volgen vooralsnog.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:51 schreef mazaru het volgende:
Wat een takkeherrie ineens.
Ik moest gewoon even kijken of het geluid niet bij alle vier de streams aan stond
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Luc ook weer op vrije voeten dus ......
Yup en nog veeeeeeeeeeeeeel meer!quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoop echt dat straks die stekkers eruit gaan .........
kan hij zich niet veroorloven nuquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
vrees dat het een hoop grootspraak is....
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik fix hem altijd snel, zodat we gezellig door kunnen posten
nog 15 min. dan is het uur om.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:53 schreef Disana het volgende:
Dankjewel Dementor![]()
Kennelijk is dat bezoek van moeders toch helemaal gratis, want er loopt geen klok.
We zullen braaf smakelijk verslag doen van de terrorquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat vervelende eten ook, een bak chips naast de pjioeter kan toch ook?
Maar je hebt een punt: schelden en users naar andere fora verwijzen, is ongewenst. Zeker ook als dat is omdat ze anders tegen het spel en de deelnemers aankijken.
Ik moet alleen zo wel naar een verjaardag, Py,![]()
![]()
ja onvoorstelbaar he walgelijk voor woordenquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:54 schreef Ziet het volgende:
meeen ik dacht dat ik netty wel gemist zou hebben, maar ze is er nog
en al die mensen komen ook voor brian??
+1quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:57 schreef schatje het volgende:
Val lekker dood neer Luc.
+2, samen met je wapen, boksbeugel en honkbalknuppel.quote:
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijd loopt wel, nog 21 minuten voor het grobbekuiken ........
Op dit moment nog niet, kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg het idee dat DGK redaktie hier steeds meer mee leest.
Is allemaal zo overtrokken. Kijk eens wat er bij jou in de keukenla ligt, daar krijg je toch ook geen celstraf of taakstraf voor.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:56 schreef diedirk het volgende:
Zou Luc weer een gun bij zich hebben?
Wat een tuig zeg, gun, boksbeugel en knuppel....
En dat mag het huis in?
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Tijd loopt wel, nog 21 minuten voor het grobbekuiken ........
Het wijf vertelde Jaap dat ze wellicht Huub ging versieren want dat lukte de vorige keer ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat moest dat wijf bij Jaap.Schakelde net te laat in,ging weer over Huub.
hoe weten of zien jullie dat?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op dit moment nog niet, kwestie van tijd.
dat idee krijg je nu pas???quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:59 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg het idee dat DGK redaktie hier steeds meer mee leest.
Ze vertelde jaap dat ze misschien wel kwam om Huub te versierenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:01 schreef rooie3 het volgende:
Wat moest dat wijf bij Jaap.Schakelde net te laat in,ging weer over Huub.
Punani's uit het jaar kruik zekerquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:01 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou een punani, wat die gast op zn hoofd heeft
Leuk zo'n staartje, de droom van Brian?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:01 schreef mazaru het volgende:
Ik zag Jaap een fractie van een seconde met zijn terrorhoed op!!
Jammer genoeg was ik te laat met cappen![]()
[ afbeelding ]
heb je die kop van netty gezien die zit gelijk tussen dr schouders geplandquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Netty zal sowieso wel op tijd weg moeten, om een uur of 11 zal haar bordeel wel open gaan.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:01 schreef Py het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat nou een punani, wat die gast op zn hoofd heeft
Die Bossche bol?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die snol van de vorige keer, vriendin van Katy is er ook weer .....
Ze moeten ons beschermen tegen idioten zoals Luc.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Luc geeft de overheid de schuld, want je betaalt harstikke veel belasting en daarvan gaat niets in zijn beveiliging. Huub is het er mee eens?!
Ik vind hem mooi. Oh nee, toch niet.
Trapt Huub in deze fase echt niet meer in en hij drinkt niet.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Het wijf vertelde Jaap dat ze wellicht Huub ging versieren want dat lukte de vorige keer ook
Hij valt er wel mee opquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk zo'n staartje, de droom van Brian?
Ik ben zo afgeknapt op die gordon-look-a-like met zijnquote:
huub neemt zn eigen wippertje wel,en inderdaad drinkt niet meer,dus zal niet zo snel die fout meer maken!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Trapt Huub in deze fase echt niet meer in en hij drinkt niet.
My Girl -> My bitch? Mee eens!!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
Ik ben zo afgeknapt op die gordon-look-a-like met zijn
continue-dezelfde woordgrapjes..........
je bedoeld de woordgrapjes khouwww dr van,geweldig he???quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben zo afgeknapt op die gordon-look-a-like met zijn
continue-dezelfde woordgrapjes..........
veegt z n cassis van t beeldschermquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:06 schreef Py het volgende:
'Kapper, mag ik een Franse punani uit het jaar kruik'
En aan zijn opmerkingen te horen. Weet hij van de plannen van Luc af.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:07 schreef cindy10 het volgende:
[..]
huub neemt zn eigen wippertje wel,en inderdaad drinkt niet meer,dus zal niet zo snel die fout meer maken!
Precies, over met je beide benen op de grond blijven staan ahahah. Hij is nog maffer als het paard van christus.....quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:04 schreef diedirk het volgende:
Het moet niet gekker worden met Huub!!!
Nu verwacht hij van de overheid dat ze hem als publiek persoon gaan beschermen!!
Is hij nu echt gek geworden kan Theo niet eens bellen?
dan is huub dus EVEN slim ook!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:09 schreef Smash-it het volgende:
H: Luc, wat heb je een hoop lekkere wijven meegenomen
J: je kan toch gewoon een trio doen?
H: neuh, ik kan beter EVEN monogaam blijven
Ja, dat verstond ik goed!
De cavia van mijn neefje is van de week overleden, ik kan altijd vragen wat ze ermee gedaan hebbenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:10 schreef cindy10 het volgende:
mischien leuk voor de dames.... ga naar de kapper en vraag om een coupe de cavia ala amanda!
je krijgt een versleten stinkende pruik,vol met ongedierte!
Wat een mongool. Denkt ie nu heus dat wij belasting zouden moeten betalen voor de bescherming van een asociale neprapper zonder platencontract, maar met wapenarsenaal in zijn kofferbak? De gedachte alleen al is te lachwekkend voor woorden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Luc geeft de overheid de schuld, want je betaalt harstikke veel belasting en daarvan gaat niets in zijn beveiliging. Huub is het er mee eens?!
Ik vind hem mooi. Oh nee, toch niet.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:09 schreef Smash-it het volgende:
H: Luc, wat heb je een hoop lekkere wijven meegenomen
J: je kan toch gewoon een trio doen?
H: neuh, ik kan beter EVEN monogaam blijven
Ja, dat verstond ik goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |