Ik begreep dat ze Brian zijn eerste liedje laten zingen en het pas tijdens het tweede verziekt gaat worden. Maar voordat Brian het tweede liedje gaan zingen, gaan ze eerst nog feesten en zuipen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:11 schreef Dementor het volgende:
Terror erop of eronder?
uitstel... uitstel... uitstel...quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze Brian zijn eerste liedje laten zingen en het pas tijdens het tweede verziekt gaat worden. Maar voordat Brian het tweede liedje gaan zingen, gaan ze eerst nog feesten en zuipen.
ergens tussen die grote pens,en die dikke dijen?? tis ongeveer 2 cm lang....(raad je plaatje!)quote:
Je snapt het niet, dit is pure poëzie.quote:
Ik vind zo'n Claire coupje ook wel leuk, vooral met dat glad achterovergekamt haar en dat kleine staartje......sexyquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:10 schreef cindy10 het volgende:
mischien leuk voor de dames.... ga naar de kapper en vraag om een coupe de cavia ala amanda!
je krijgt een versleten stinkende pruik,vol met ongedierte!
tja als je ballen hebt,en schijt aan de regie wel!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:15 schreef ericahysterica het volgende:
mama netty jankt en jaap houdt zich nog in............dit was toch HET ultieme terrormoment geweest!
wat een stekkerneus(totaal niet slecht bedoeld hoor!)quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:17 schreef Guuskeee het volgende:
wat een dikke varkenskop (niet negatief bedoeld)
[ afbeelding ]
Zag je hoe trots de pasteitjesvrouw op Brian wasquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik tel er 18. Leven die allemaal in luxe ?
hij hoopt gewoon dat ze tegengehouden worden... de lamlul!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:18 schreef Deisyy het volgende:
Jaap de sukkel vertelt de terror-plannen tegen Luc.
Hoe dom kan hij zijn?
Zal ik hem uitnodigen? Bij mij om de hoek staat de prachtige Dom.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef Leandra het volgende:
Sprong hij maar ergens vanaf.... de Euromast ofzo
de maagd van de bevlekte ontvangenis en haar sint brianquote:
het jaknik grobbekuikenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:19 schreef Eg_Wel het volgende:
Wie is die mevrouw bij Brian en zijn moeder die alles zo geweldig vindt?
Wordt je wakkerquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:20 schreef schatje het volgende:
Huub: "Ik vertrouw Luc".
Krijg lekker de tering Huub, stomme sukkel.
jaquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft Huub nu alles verteld tegen luc???
Coño Bo Mama kijkt ook al naar de plasma?quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Paras kijken altijd groepsgewijs ieder in een andere richting![]()
Geeft niks toch als hij het aan Brian gaat vertellen,dan kan die zich nu alvast gaan opvreten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft Huub nu alles verteld tegen luc???
en alvast pammetjes innemen? nee best had geweest totale verrassing!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Geeft niks toch als hij het aan Brian gaat vertellen,dan kan die zich nu alvast gaan opvreten.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
Iedereen zit nu Luc met argusogen in de gaten te houden of die het doorlult aan rat
Tis de moeder van Brian. ik begrijp het wel hoorquote:
Ach van die pammetjes word je echt niet kalm hoor,vooral niet als je ze al tijden slikt.Dan moet je echt zwaarder geschut hebben.quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:24 schreef cindy10 het volgende:
[..]
en alvast pammetjes innemen? nee best had geweest totale verrassing!
Bij mij ook! Welk een toeval!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
Zal ik hem uitnodigen? Bij mij om de hoek staat de prachtige Dom.
Dit is gereserveerd voor Huub?quote:
zij heeft die teringrat het leven gegeven....zelfs een krokodillen moeder vervoerd de jonkies teder in haar bek!quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tis de moeder van Brian. ik begrijp het wel hoorMaar daarom ziet zij niet wat voor een vuile teringrat hij is
Ik vond de posts op de walgelijke streams toch best te pruimenquote:Op zaterdag 5 april 2008 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
Wat een walgelijke streams, hoop echt dat het vanavond nog leuk wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |