quote:
Zeik es niet zo manquote:Op zondag 6 april 2008 11:33 schreef qonmann het volgende:
het ging even snel ..totdat HT een puntje scoorde
stel gewoon een nieuwe vraag binnen 10 minuten, waarom denk je dat dat in de OP staat ?quote:Op zondag 6 april 2008 11:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zeik es niet zo man
Welk land heeft de laagste bevolkingsdichtheid?
Sodding wanker, die 10 minuten staat inderdaad op de OP. Maar als je tussendoor even een artikel leest en niet door hebt dat er een nieuwe pagina is kan het gebeuren dat je er iets over heen gaat. Daarbij is na 12 minuten posten dat het lang duurt wat erg vroeg. Het is ook weer niet zo dat er op het moment 15 man op een vraag van mij wachtenquote:Op zondag 6 april 2008 11:40 schreef qonmann het volgende:
[..]
stel gewoon een nieuwe vraag binnen 10 minuten, waarom denk je dat dat in de OP staat ?
Die geldt ook voor jou en doe anders niet mee
Mongolie
Die reken ik goed, was RTL Veronique.quote:
Is goedquote:Op zondag 6 april 2008 12:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nieuw Zeeland?
quote:
ligt in mijn interesse gebied vandaar.quote:
goed van jou maar er kwam er nog één naquote:Op zondag 6 april 2008 12:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
Of is dat al weer langer geleden?
jawelquote:Op zondag 6 april 2008 12:24 schreef BoerBert het volgende:
Cees Veerman was dat toch?
Heb familie wonen in Hobart. Wil ik altijd nog een keer heen maar dat zal wel na m'n pensioenering zijn.quote:Op zondag 6 april 2008 12:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
ligt in mijn interesse gebied vandaar.
Dat was toch Dennis van der Ven?quote:Op zondag 6 april 2008 12:29 schreef BoerBert het volgende:
Tip: Denk maar aan die Citroėn-reclames.
Moet even 20 minuutjes weg, dus punten zullen iets langer duren
Oh zou ik zeker doen als ik de kans kreeg !!quote:Op zondag 6 april 2008 12:29 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Heb familie wonen in Hobart. Wil ik altijd nog een keer heen maar dat zal wel na m'n pensioenering zijn.
Ken het puntje wel even toe:quote:
Graag gedaan !quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 12:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
Graag gedaan !
Verboden voor vrachtwagens met containers ?
quote:Op zondag 6 april 2008 12:51 schreef TornadoDK het volgende:
Verboden voor vrachtwagens met gevaarlijke stoffen?
Parkeerplaats uitsluitend voor laden en lossen.quote:
quote:Op zondag 6 april 2008 13:05 schreef qonmann het volgende:
parkeren alleen toegestaan als je laadt of lost
Tivoli ..I lov'itquote:Op zondag 6 april 2008 13:15 schreef Farenji het volgende:
Kopenhagen?
SpiekerJozef +2quote:Op zondag 6 april 2008 13:54 schreef SpiekerJozef het volgende:
kwik
quote:
Inderdaad, ik zoek dus een andere naamquote:Op zondag 6 april 2008 15:18 schreef BoerBert het volgende:
K-otic?
Of was dat dat nummer van voordat die groep gevormd was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |