Ja daar zagen we vorige week een voorstukje van, dat zag er wel droog uit. Peter komt zo heel sneaky uit de bosjes vandaan.quote:Op zondag 14 december 2008 15:18 schreef FokYouTwo het volgende:
Onze Emmy Award Winner
gaat in de uitzending van vanavond weer als pedojager verdekt in de bosjes zitten om, als zijn nood het hoogst is, de pedopas en het "lid"maatschap te cancelen van de 35 jarige betrokkene die dacht een afspraakje te hebben gemaakt met een 12 jarige jongen.
Chips en cola weer op tafel vanavond want het wordt weer smullen
Ja, niet erg origineel, maja zo gaat het nou eenmaal.quote:Op zondag 14 december 2008 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij zal die pedo wel weer met behulp van msn chat sessies in de val lokken
Wat bedoel je precies met in de val lokken? Peter r. is niet naar martijn.org gegaan en daar wat e-mail adressen verzameld om vervolgens een 12 jarige toe te voegen. Er was een pedo die naar een kind van 12 is gegaan en op den duur zo ver ging door speeltjes te laten zien en met termen te strooien als een vinger in je reet.quote:Op zondag 14 december 2008 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij zal die pedo wel weer met behulp van msn chat sessies in de val lokken
Iddquote:Op zondag 14 december 2008 17:14 schreef Urquhart het volgende:
Heerlijk dat soort uitzendingen, ik zit er weer klaar voor
quote:Op zondag 14 december 2008 18:40 schreef bikkeltje2 het volgende:
Peter R de Vries, Geert Wilders, Rita Verdonk en al die andere schijnheilige oplichters ... allemaal willen ze scoren over de rug van een ander heen! Triest, maar ja, leedvermaak scoort.
Pedofielen, moordenaars en oplichters zijn natuurlijk zielig, die moet je beschermen idd.quote:Op zondag 14 december 2008 18:40 schreef bikkeltje2 het volgende:
Peter R de Vries, Geert Wilders, Rita Verdonk en al die andere schijnheilige oplichters ... allemaal willen ze scoren over de rug van een ander heen! Triest, maar ja, leedvermaak scoort.
Als je het opneemtquote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan je zijn uitzendingen ook terugzien?
U heeft daderkennisquote:Op zondag 14 december 2008 17:07 schreef honda1990 het volgende:
Er was een pedo die naar een kind van 12 is gegaan en op den duur zo ver ging door speeltjes te laten zien en met termen te strooien als een vinger in je reet.
En nog fout ook.quote:Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
HVJ ! ! wanneer gaat Peter het ontcijferen !
quote:Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef paultjuhhh het volgende:
HVJ ! ! wanneer gaat Peter het ontcijferen !
Dat viel mij ook al opquote:Op zondag 14 december 2008 22:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha zo droog dat commentaar
"hvj is msn-taal voor hou van jou"![]()
Wel apart dat die pedo ook voetbal icoontjes in z'n nickname heeft net als Joran.
Hij is het lokaasquote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef Michellee het volgende:
Goed dat hij de pedo oppakt....
..maar ik snap niet dat die moeder zo hierin meegaat....(want wat ik begrijp heeft ze Peter pas later in het verhaal ingeroepen) waarom je 12jarige zoon hierin meeslepen als het niet hoeft???
quote:Op zondag 14 december 2008 22:10 schreef santax het volgende:
[..]
En nog fout ook.
Ik gebruik het altijd in de context:
'was leuk gisteren schatje'
'hvj'
oftewel, hepatitus voor jou
Mijn moeder gaat mij en haar ook een keer opgevenquote:Op zondag 14 december 2008 22:14 schreef Michellee het volgende:
Lekker mediageile moeder heb je dan...
Ja lachen, maar niet zo mooi alsquote:Op zondag 14 december 2008 22:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha zo droog dat commentaar
"hvj is msn-taal voor hou van jou"![]()
Wat een rollenspelquote:Op zondag 14 december 2008 22:17 schreef Michellee het volgende:
Die stem van Danilo in dat MSN gesprek...![]()
Nou inderdaad.... Ik hoef dit allemaal niet te horenquote:Op zondag 14 december 2008 22:21 schreef koemleit het volgende:
waarom moet al deze ranzigheid op tv zeg.
ik heb wel al in de gaten dat er een pedo is die zeks wil met die danilo... zonder al die details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |