Jij had m'n rug beter moeten insmeren!quote:
Daar had je gister toch iemand anders voorquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:34 schreef m-kay het volgende:
[..]
Jij had m'n rug beter moeten insmeren!.
.
Ik zou me er ook niet aan gewaagd hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:15 schreef warrel het volgende:
[..]
Daar had je gister toch iemand anders voorJe hebt me gewoon de kans niet gegeven
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
warrel moet gewoon minder kwebbelen en beter smeren!quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou me er ook niet aan gewaagd hebben
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:54 schreef m-kay het volgende:
[..]
warrel moet gewoon minder kwebbelen en beter smeren!!
Maar toch blijft het een schatje!.
quote:
Feli!!!quote:
Gefeliciteerd en welkom bij de club van 22-jarigenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:21 schreef warrel het volgende:
Jaaaaaaarig!!!!!!![]()
En 2.5 jaar samen met vriendlief
![]()
Feli Warrelquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:21 schreef warrel het volgende:
Jaaaaaaarig!!!!!!![]()
En 2.5 jaar samen met vriendlief
![]()
C1000 op het Bastiaansplein is vandaag dicht, morgen weer open tot 6 uur ofzo. AH to Go is tot 11 uur vanavond open.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
Weet iemand of er nog iets aan supermarkten open is vandaag ,en zo ja welke?
AH van Leeuwenhoeksingel, Delftquote:Op zondag 11 mei 2008 16:00 schreef Loveless85 het volgende:
Weet iemand of er nog iets aan supermarkten open is vandaag ,en zo ja welke?
Das gewoon de AH2Go dus?quote:Op zondag 11 mei 2008 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AH van Leeuwenhoeksingel, Delft
ZONDAG 11-5-2008 10:00 - 23:00
MAANDAG 12-5-2008 08:00 - 23:00
Jep dat is hemquote:Op zondag 11 mei 2008 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das gewoon de AH2Go dus?
En ik mot geen bier, ik mot BBQ-vlees
(ja ga alweer BBQen) Sheonlydreams rijdt nu ergens tussen Groningen en Delft en moet haar even naar een winkel dirigeren die nog wat worsten of hamburgertjes heeft op deze christelijke dag
Mja, ze hebben wel wat vlees bij de AH2Go, maar is reteduur en zal wel op zijn. Denk niet dat V. veel kans heeft daar.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jep dat is hemVlees kan je daar niet krijgen volgens mij en alle slagers enzo zullen ook wel dicht zijn
Arme V.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:40 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mja, ze hebben wel wat vlees bij de AH2Go, maar is reteduur en zal wel op zijn. Denk niet dat V. veel kans heeft daar.
Nee, ies niet graties, want het HTM is een stadsvervoermaatschappij en de staking is alleen voor het streekvervoer, voor zover ik het begrepen heb.quote:Op zondag 11 mei 2008 21:59 schreef m-kay het volgende:
Iemand enig idee of ik morgen gratis met de tram naar Scheveningen kan? Fnv.nl heeft het over stakingen tijdens Pinksteren, als in...geen kaartcontrole. Maarja, straks zul je zien dat je geen vakbondslid hebt in je tram en ze je naaien voor 35 euri.
Gelukkig maarquote:
Handig he die Turkenquote:
toen ze in diepe slaap lag bij opa op schootquote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Haha tis niet te hopen dat Milou ook nog zo af en toe de restjes opdronk, daar ziet ze er nog wat te jong voor uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |