57 versus 42 procent is best wel een verschil hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:13 schreef Hyperdude het volgende:
Ik vind de verschillen tussen "de rest" en de aanhang van Rrita eigenlijk maar erg klein!?
Blijft een beetje klein verschil tussen "goed" en "kwaad" vlgns. mij.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
57 versus 42 procent is best wel een verschil hoor.
In democratische zin wel een belangrijk verschil.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Blijft een beetje klein verschil tussen "goed" en "kwaad" vlgns. mij.
Iddquote:
Alles gratis, gulden terug en geen belasting betalenquote:Het bouwen van nieuwe moskeeën moet worden verboden, vinden acht van de tien potentiële Verdonk-stemmers. Driekwart van de potentiële aanhang van ToN wil dat de gezinshereniging van in Nederland wonende moslims onmogelijk wordt gemaakt.
Religieus onderwijs mag volgens zestig procent geen subsidie meer krijgen. Islamitisch, protestants of katholiek onderwijs moet volgens zestig procent van de potentiële Verdonk-stemmers geen subsidie meer krijgen.
Van de groep die zeker op Verdonk zegt te stemmen, wil 54 procent dat de gulden terug komt. Van dezelfde groep vindt een minderheid van 37 procent dat Nederland uit de Europese Unie moet stappen. Alle snelwegen in de Randstad moeten minimaal zes banen krijgen, vindt 53 procent van de potentiële aanhangt. Maar de uitstoot van broeikasgassen moet ook worden teruggedrongen, vindt 59 procent. Dat Nederland zijn troepen uit Uruzgan terug moet halen, vindt 68 procent van de potentiële aanhang.
Verder wil de aanhang meer blauw op straat, gratis openbaar vervoer en de belasting moet ook gehalveerd worden.
Je kunt ook dichter bij huis blijven:quote:Op zaterdag 5 april 2008 02:06 schreef rood_verzet het volgende:
Ik post hem ook maar hier, verspreid het woord, Jan Maorijnissen? Josef Verdonk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ha, Stalin heeft dat beeld gewoon van Colijn gepikt, dat is het.quote:Op zaterdag 5 april 2008 10:33 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Je kunt ook dichter bij huis blijven:
[ afbeelding ]
quote:Verder wil de aanhang meer blauw op straat, gratis openbaar vervoer en de belasting moet ook gehalveerd worden.
54% wil de gulden terug. Dat is toch idioot? Oké, ik was ook geen fan van de euro maar om dat terug te draaien is ondoenlijk.quote:Op zaterdag 5 april 2008 11:39 schreef ErikT het volgende:
Ik denk dat TON geweldig wordt om te volgen de komende 2 1/2 jaar.
Het wordt gewoon een treinongeluk, net als bv de Gouden Kooi nu is.
Je wilt het niet zien, maar je blijft toch kijken.
Het is iig ouderwets, dat soort posters waren dus meer dan 50 jaar geleden dé shit, hoe dan ook, geeft wel aan hoe clownesk deze hele manifestatie isquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ha, Stalin heeft dat beeld gewoon van Colijn gepikt, dat is het..
maw, ze gaat stemmen binnenvaren met de loze beloftes van haar concept, en uiteindelijk doen waar zij haar zinnen op gezet heeft .. mammie zegt dat dit niet goed is voor jullie, dus we gaan het zo doen als mammie wilquote:Op zaterdag 5 april 2008 11:24 schreef SCH het volgende:
Wat ik niet begrijp is de zo weinig kritische houding richting Verdonk. Als de PvdA of Bos zich haar gedraai zou permitteren, kreeg ie de volle lading.
Een voorbeeld: in een interview met De Pers kondigt Rita de internetdemocratie rond TON aan. Ze zal uitvoeren wat haar achterban wil via het web. Aan het slot van het interview zegt ze dan dat dat niet betekent dat ze een generaal pardon zal uitvoeren als haar achterban dat wil. Want "dan zou ik de mensen wel kunnen uitleggen dat dat een slechte beslissing is".
PJORourkje jr. in 2050: "TON was links!!!! links!!! links!!!"quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:40 schreef rood_verzet het volgende:
Hoewel, 'herinvoering van de doodstraf' 'heropvoedingskampen' 'gratis OV', allemaal behoorlijk stalinistisch haha
Ik wil Rita ook wel horen over topsalarissen en loonmatiging. En de salarissen van politici zelf uiteraard.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |