Hier volgt een bericht dat ik geplaatst heb op de frontpage bij het volgende nieuwsberichtPopulariteit Verdonk schiet omhoogmijn berichtIk vind haar een fatsoenlijker iemand dan Wilders, maar ik vertrouw haar niet helemaal. Gisteren was die presentatie, ik heb de afgelopen tijd haar politieke beweging gevolgd en als je haar verhaal de afgelopen tijd bekijkt dan verondersteld ze dat ze niet meer traditioneel wilt denken in verhoudingen links-rechts etc. Ze wilt problemen oplossen zegt ze, reizen door het land en van de mensen horen wat hun meningen/ideeën zijn. Die ideeën en meningen wilt ze graag toepassen beweert ze.
Als ze niet link-rechts denkt, dan zou ze eerder sociaal-liberaal of pragmatisch zijn. Toch?
Je kunt investeren in deze politieke partij. Verder kon je gisteren bij haar eerste bijeenkomst aanwezig zijn. Voor de betere plaatsen, dicht bij haar moest je al snel zo'n ¤200,-betalen.
Vragen:
-Wie kan deze prijs betalen, kortom wie kunnen het dichtste bij haar komen en invloed op haar politieke agenda uitoefenen?
-Als mensen investeren in haar politieke partij, ik heb het over de grotere bedragen, zouden die mensen dan wat terug willen zien van invloed?Verder als ik kijk naar haar standpunten:
-Nederlandse cultuur in waarde laten.
-Het fileprobleem echt oplossen.
-Ouders verplicht een opvoedcursus bij een vervelend kind.
-Verplicht Nederlands kennen.
Vrij rechts zou je zeggen. Is dit de beste oplossing waar zij zo graag achteraan gaat!?Ieder zijn mening, oké.
Verder zei zij enkele maanden geleden dat zij best in een kabinet kan zitten met de Heer Wilders. Ondanks is Wilders zijn film verschenen en hij is naar mijn mening als een sisser afgegaan. Zeker in combinatie met het felle Tweede Kamer debat.
Hoor je Verdonk gisteren: "Ik ben trots op al die allochtonen die goed werken, etc."
-Had zij hetzelfde gezegd als Wilders meer succes had met zijn film, als er bijvoorbeeld rellen zijn geweest?Tevens probeert ze Balkenende in de zeik te zetten (niet onterecht naar mijn mening) met het feit dat hij niet rekening hield met de 'vrijheid van meningsuiting' wat betreft de film.
Nee, ik denk dat zij graag kijkt naar huidige ontwikkelingen en daar handig op inhaakt in combinatie met simpele oneliners voor het gewonen volk, en de mogelijkheid om invloed uit te oefenen in de agenda voor de elite.
Ze speelt een sluw en slim spelletje, er zit een behoorlijk luchtje aan Verdonk.
Wat is jullie mening hierover?
-Zou ze inderdaad, niet links niet rechts zijn?
-Wat is jullie mening over de vrijheid van investeren, en die invloed die investeerders uitoefenen?
-Wat is jullie mening over haar manier van presenteren, adv. eenvoudige oneliners waarmee ze ook het gewone volk aantrekt?
-Wat is jullie mening over de manier waarop ze ontwikkelingen (Wilders, Fitna, Tweede Kamerdebat en Balkenende) toepast tov. haar standpunten?
Is zij een integer iemand, een huichelaar, een adder onder het gras?
Vul het topic maar aan![ Bericht 1% gewijzigd door poldergeist op 05-04-2008 00:03:44 ]
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’