of we komen nuquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Moet tot 21u werken. Wel vtv ff doorgeven, dan kan ik ff opruimen en stoelen regelen
Ik moet zaterdagochtend om 9.30 vrolijk doen in de FRS.quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:58 schreef fraubitch het volgende:
dus we gaan nog ff stappen met zijn allen?
quote:
Woonquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:02 schreef Messenga het volgende:
Ja godver, dan moet ik me helemaal aankleden!
Fraubitch, waar woonde jij?![]()
quote:
Das t punt niet.. ik heb ook auto voor de deurquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:04 schreef fraubitch het volgende:
heb de auto voor de deur. waar moet ik je ophalen?
Veestraat.. das vakbij meneer R. van Stree? huis met hek eromheen en camera's.. Harley, Mercedes en BMW op de opritquote:
Never seen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Veestraat.. das vakbij meneer R. van Stree? huis met hek eromheen en camera's.. Harley, Mercedes en BMW op de oprit
Afgelezen?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:08 schreef fraubitch het volgende:
ik stel voor om via msn verder te gaan. ik word afgelezen
My godquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:08 schreef fraubitch het volgende:
ik stel voor om via msn verder te gaan. ik word afgelezen
Druk zomaar in een keer in Tilburg he?!quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:13 schreef toma het volgende:
nondeju ik kijk ook even 10 min. niet in dit topic
Ja, echt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:15 schreef toma het volgende:
[..]
veestraat!
neeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!11111!!!11!!!!!!!!
watte?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef theKiD het volgende:
Mijn tattoomensch zit vlakbij veestraat(Tribal trading)
Het loopt ineens hard idd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:13 schreef toma het volgende:
nondeju ik kijk ook even 10 min. niet in dit topic
Ik woon er pas sinds December, geen idee dusquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
waarom hebben al die mensen in de zomer een vuilniszak aan de deurklink hangen
een tattooist heet zo iemandquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:18 schreef theKiD het volgende:
Mijn tattooeerder zit bij Tribal Trading in het hok
Dies te makkelijke..quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
waarom hebben al die mensen in de zomer een vuilniszak aan de deurklink hangen
Daar heb ik mijn piercing laten zetten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef theKiD het volgende:
Mijn tattoomensch zit vlakbij veestraat(Tribal trading)
ik vraag t me echt afquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik woon er pas sinds December, geen idee dus. Heb 't wel eens gezien. Maar woon aan het eind v/d Veestraat, waar het niet zo erg is.
Je moet die mensen niet tegen je hebben iig. Parkeren moeten ze er nog wel leren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef toma het volgende:
[..]
ik vraag t me echt af
echt kamp volk daar. Maar wel altijd gezellig denk ik. Ik fiets er elke dag doorheen als ik naar te station fiets.
Ik heb er 1 van de 2 tepelpiercings laten zettenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn piercing laten zetten.
hahaha idd. Soms parkeren ze hun auto gewoon midden op de weg. Maar in de zomer zit heel de straat buiten op een tuinstoel met hun peuk en biertjequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je moet die mensen niet tegen je hebben iig. Parkeren moeten ze er nog wel leren.
whehequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef fraubitch het volgende:
ik heb gewoon een eigen persoonlijke stalker! Ben ik nou stoer?
Ik kan niet wachten tot het EK begint.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
hahaha idd. Soms parkeren ze hun auto gewoon midden op de weg. Maar in de zomer zit heel de straat buiten op een tuinstoel met hun peuk en biertje
dan ziet iedereen toch bij cafe 't Laar denk ikquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het EK begint.
Dat wel idd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:25 schreef toma het volgende:
[..]
dan ziet iedereen toch bij cafe 't Laar denk ik
Nog ff oefenen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:25 schreef toma het volgende:
* toma gaat ook met zn laptop richting zn bedje
tot over 10 / 15 minuten
Ik heb een labret.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van de 2 tepelpiercings laten zetten
iemandquote:
Das idd verquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb een labret.Jammer dat je er toen (dec 2004) niet kon pinnen.
Ik moest weer een stukje terug naar de Rabo.
je laptop viel van je bed?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
'T ging daarnet eerst ff falikant mis.
die dag toevallig nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Fraubitch zat je nou in die trein ofniet!Fobo
verliefde mannen en stalkers zijn wel iets anders hequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
iemandghighgigihgihghighghhhhhighi
verliefde mannen zijn zooooo schattig![]()
[stalker mode] waarheen! ?[/stalker mode]quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die dag toevallig nietmaar ik neem wel vaak de stoptrein indd
echt?!?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:36 schreef toma het volgende:
[..]
verliefde mannen en stalkers zijn wel iets anders he
ahh zo. Ja da kloptquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, je zin was verneukt met * Messenga en sub tags.
meestal eindhovenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:36 schreef toma het volgende:
[..]
[stalker mode] waarheen! ?[/stalker mode]
ahh. ik zit elke dag in de trein richting den Bosch.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
meestal eindhoven
soms ook wel breda delft gouda weert maastricht den bosch en assen
Echt niet? Wat voor een jas heb je precies. Ik was er heilig van overtuigd dat ik je zag namelijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die dag toevallig nietmaar ik neem wel vaak de stoptrein indd
rood geruit met een bontkraagquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Echt niet? Wat voor een jas heb je precies. Ik was er heilig van overtuigd dat ik je zag namelijk
Ik zeg toch niet dat het ver is.quote:
Is het nu anders dan? Ik betaal alles contant aan Jelle..quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het ver is., maar ik vond het vreemd dat het daar niet kon.
Geen idee. Ben er 1x geweest en dat was toen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Is het nu anders dan? Ik betaal alles contant aan Jelle..
btw.. kom je ook ff op msn ouwehoeren?
Elke keer als ik "martijn" zie staan denk ik aan Mellyquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:56 schreef fraubitch het volgende:
ik ben 180 en geloof me mijn jas kan niet roderzie fobo waar ik met martijn zoen
Jepquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Geen idee. Ben er 1x geweest en dat was toen.![]()
Is er een orgie op msn dan? (meerdere personen in 1 gesprek??)
Done.quote:
Nee ik wachtte op het adres waarop ik werd uitgenodigd.quote:
Komt nog wel...mss...ooit....quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:29 schreef theKiD het volgende:
wij wachten op de fotos van Supertuxxxzzzzzz
quote:Op vrijdag 4 april 2008 23:18 schreef toma het volgende:
zijn hier trouwens (behalve existenz) nog echte tilburgs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |