My godquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:08 schreef fraubitch het volgende:
ik stel voor om via msn verder te gaan. ik word afgelezen
Druk zomaar in een keer in Tilburg he?!quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:13 schreef toma het volgende:
nondeju ik kijk ook even 10 min. niet in dit topic
Ja, echt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:15 schreef toma het volgende:
[..]
veestraat!
neeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!11111!!!11!!!!!!!!
watte?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef theKiD het volgende:
Mijn tattoomensch zit vlakbij veestraat(Tribal trading)
Het loopt ineens hard idd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:13 schreef toma het volgende:
nondeju ik kijk ook even 10 min. niet in dit topic
Ik woon er pas sinds December, geen idee dusquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
waarom hebben al die mensen in de zomer een vuilniszak aan de deurklink hangen
een tattooist heet zo iemandquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:18 schreef theKiD het volgende:
Mijn tattooeerder zit bij Tribal Trading in het hok
Dies te makkelijke..quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:18 schreef toma het volgende:
[..]
waarom hebben al die mensen in de zomer een vuilniszak aan de deurklink hangen
Daar heb ik mijn piercing laten zetten.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:16 schreef theKiD het volgende:
Mijn tattoomensch zit vlakbij veestraat(Tribal trading)
ik vraag t me echt afquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:19 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik woon er pas sinds December, geen idee dus. Heb 't wel eens gezien. Maar woon aan het eind v/d Veestraat, waar het niet zo erg is.
Je moet die mensen niet tegen je hebben iig. Parkeren moeten ze er nog wel leren.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef toma het volgende:
[..]
ik vraag t me echt af
echt kamp volk daar. Maar wel altijd gezellig denk ik. Ik fiets er elke dag doorheen als ik naar te station fiets.
Ik heb er 1 van de 2 tepelpiercings laten zettenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn piercing laten zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |