hahaha idd. Soms parkeren ze hun auto gewoon midden op de weg. Maar in de zomer zit heel de straat buiten op een tuinstoel met hun peuk en biertjequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je moet die mensen niet tegen je hebben iig. Parkeren moeten ze er nog wel leren.
whehequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef fraubitch het volgende:
ik heb gewoon een eigen persoonlijke stalker! Ben ik nou stoer?
Ik kan niet wachten tot het EK begint.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef toma het volgende:
[..]
hahaha idd. Soms parkeren ze hun auto gewoon midden op de weg. Maar in de zomer zit heel de straat buiten op een tuinstoel met hun peuk en biertje
dan ziet iedereen toch bij cafe 't Laar denk ikquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot het EK begint.
Dat wel idd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:25 schreef toma het volgende:
[..]
dan ziet iedereen toch bij cafe 't Laar denk ik
Nog ff oefenen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:25 schreef toma het volgende:
* toma gaat ook met zn laptop richting zn bedje
tot over 10 / 15 minuten
Ik heb een labret.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van de 2 tepelpiercings laten zetten
iemandquote:
Das idd verquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb een labret.Jammer dat je er toen (dec 2004) niet kon pinnen.
Ik moest weer een stukje terug naar de Rabo.
je laptop viel van je bed?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:27 schreef Messenga het volgende:
[..]
'T ging daarnet eerst ff falikant mis.
die dag toevallig nietquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:34 schreef Maisnon het volgende:
Fraubitch zat je nou in die trein ofniet!Fobo
verliefde mannen en stalkers zijn wel iets anders hequote:Op zaterdag 5 april 2008 00:30 schreef fraubitch het volgende:
[..]
iemandghighgigihgihghighghhhhhighi
verliefde mannen zijn zooooo schattig![]()
[stalker mode] waarheen! ?[/stalker mode]quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die dag toevallig nietmaar ik neem wel vaak de stoptrein indd
echt?!?quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:36 schreef toma het volgende:
[..]
verliefde mannen en stalkers zijn wel iets anders he
ahh zo. Ja da kloptquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, je zin was verneukt met * Messenga en sub tags.
meestal eindhovenquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:36 schreef toma het volgende:
[..]
[stalker mode] waarheen! ?[/stalker mode]
ahh. ik zit elke dag in de trein richting den Bosch.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:38 schreef fraubitch het volgende:
[..]
meestal eindhoven
soms ook wel breda delft gouda weert maastricht den bosch en assen
Echt niet? Wat voor een jas heb je precies. Ik was er heilig van overtuigd dat ik je zag namelijkquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:35 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die dag toevallig nietmaar ik neem wel vaak de stoptrein indd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |