O gelukkig maar, bedankt. Maar het was meer een vriendelijk doch dringend verzoekquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:52 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Ik ga jou toch ook niet bevelen om minder te eten of te drinken
Open er een topic over, want:quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
O gelukkig maar, bedankt. Maar het was meer een vriendelijk doch dringend verzoek
Ik beveel jou toch ook niet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:00 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Open er een topic over, want:
A) Ik wil bekender worden dan ik nu ben
B) Je kan matties optrommelen om mij te laten stoppen met het gebruiken van 'lautug'
C) Ik wil een nieuw SC topic hebben
D) Ik luister nu KISS
Nee hoor, ik heb je nog steeds geen bevel gegeven.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:04 schreef Paaskonijn het volgende:
kutuser
Doe nou maar gewoon wat ik zeg...quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb je nog steeds geen bevel gegeven.
nee.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:27 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon wat ik zeg...
Ok?!
Grote broer, een beetje zwak voor uw doen, toch niet melancholie opgelopen zeker?quote:
zelfs hij is je zat.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:32 schreef iuvenis het volgende:
[..]
Grote broer, een beetje zwak voor uw doen, toch niet melancholie opgelopen zeker?
ik ben blij als u in mijn armen ligtquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik weet niet wat lautug is, en ik snap de rest van het topic ook nietmaar als je er zelf maar blij mee bent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |