je weet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:31 schreef SFRje het volgende:
Anyway, mn lerares Duits was helemaaal onder de indruk van mn Touch. Tien minuten langer Duits gepraat daardoor.. Zo je zie je maar, elk voordeel heeft heb zijn nadeel
.
Als je niet geneukt hebt met haar dan heeft het toch geen nut om op te scheppen over de Touch?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:31 schreef SFRje het volgende:![]()
Die laatste post..
![]()
Anyway, mn lerares Duits was helemaaal onder de indruk van mn Touch. Tien minuten langer Duits gepraat daardoor.. Zo je zie je maar, elk voordeel heeft zijn nadeel
.
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa wasquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:38 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gewoon, we brengen een beetje Zappa in de TT.
Waar zie jij iemand een apple-logo in z'n signature hebben dn?quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe krijgen jullie zo'n apple-logo in je sig?
Heb je een Mac? Gebruik je OSX? Dan zie je onder andere bij mij een Appeltje in de sig staan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:58 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Waar zie jij iemand een apple-logo in z'n signature hebben dn?
Neukze!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Oh, da's wel heel easy ja.
Goed, pils is koud, afhaalchinees is onderweg met een rijsttafel en de chick komt net binnen. Fijne avond, maar ik ga van mijn nieuwe gadgets genieten. En mijn pils. En van mijn brunette van 1m85.
*meldt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee. Alhoewel er maar weinig users hier in de SC zijn die weten wie Zappa was[ik gok: Tijn, Sjoewe, jij en ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |