quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:13 schreef petraa het volgende:
Ik had dezelfde titel! Verzonnen, maar net toch ff aangepast! Denk trouwens dat jij eerder bent.
Ik had hem echt ook! Maar dacht daar komt weer commentaar op omdat niet iedereen weet wie slijmspoor is. Dus veranderd in Charlotte vindt viezigheid onder voeten van Brian.quote:
Er komen ook alleen echt crimi's in de kooi. Volgens mij heeft het meerdere deel geld verdient met vieze zaakjes.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef Lady-night het volgende:
Charlotte gaat een nieuwe zaak beginnen in A'dam, maar nu wel een SCHONE zegt ze tegen Brian, als hij begrijpt wat ze bedoeld.
Brian: ja ja
Ja Charlotte, iedereen begrijpt wel wat je bedoelt, zwartwerkende zakkenvulster!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:19 schreef Lady-night het volgende:
Charlotte gaat een nieuwe zaak beginnen in A'dam, maar nu wel een SCHONE zegt ze tegen Brian, als hij begrijpt wat ze bedoeld.
Brian: ja ja
En ze loopt te stressen...want ze heeft zoveel cursussen....quote:
ja, dat heb je als je zelf niet de theorieboeken pakt als je tijd hebt, dan moet er iemand komen om haar les te geven.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:25 schreef Varen het volgende:
Amanda krijgt nu autotheorieles en moet ook nog golfen, ze heeft het zooo druk. Ze kan de schoonheidsbehandeling niet afmaken en het petje moet of, Ze is kattig
Aha, woensdag dus en niet maandag zoals ik even dacht. Dan heeft ze twee dagen meer om de stof in haar koppie te krijgen. Kat in 't bakkie!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet 9 april theorie examen doen.
Gert-Jan heeft dat tegen Huub gezegd
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:46 schreef akveor het volgende:
Claire bouwt een waterpijp voor Bart?
[ afbeelding ]
Wat zal dat tegenvallen, als ze straks op haar theorie examen 50 fout heeftquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef blomst het volgende:
Amanda rekent de vragen waarbij ze zoveel hints krijgt dat ze het antwoord niet meer fout kan geven bij de goede antwoorden.
150CP dat ze het niet de eerste keer haalt. Ik ga voor 12 fout.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Varen het volgende:
Amanda moet 9 april theorie examen doen.
Gert-Jan heeft dat tegen Huub gezegd
[ afbeelding ]
Ik doen mee voor 14 foutquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
[..]
150CP dat ze het niet de eerste keer haalt. Ik ga voor 12 fout.
Dit is pas poging 6, poging 5 was geslaagd maar is verlopen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
[..]
150CP dat ze het niet de eerste zesde keer haalt. Ik ga voor 12 fout.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:54 schreef Varen het volgende:
Alle verkeersituatie- vragen zijn fout.
Hoe kan zulke informatie binnen zo'n korte tijd totaal verdwenen zijn? Doet bijna vermoeden dat er een stand-in aanwezig was op dat laatste, gehaalde, examen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:56 schreef mootie het volgende:
Dit is pas poging 6, poging 5 was geslaagd maar is verlopen.
Zelfs geslachtsverkeer.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Amanda in een verkeerssituatie is ook fout.
Of een verborgen microfoontjequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe kan zulke informatie binnen zo'n korte tijd totaal verdwenen zijn? Doet bijna vermoeden dat er een stand-in aanwezig was op dat laatste, gehaalde, examen.
quote:
quote:Brian en Amanda gaan samen het persoonlijke gesprek met Bart aan. De re-integratiecoach richt zich eerst op Amanda. “Zou je na de Kooi weer in een kledingwinkel willen werken?”, vraagt hij haar. “Nee, ik ben nu 20 en ik wil andere dingen doen”, antwoordt de Amsterdamse zelfverzekerd. “Zoals?”, spoort Bart haar aan. “Ik heb mijn nagelstyliste diploma, ik volg paaldans cursussen en ik dans in een groep”, somt Amanda op. “Ik zou ook graag een programma willen presenteren”, raakt ze op dreef. “Zijn sommige dingen wat haalbaarder dan de andere?”, vraagt Bart dan. “Dat presenteren is moeilijk, maar waar een wil is, is een wet en ik heb er vertrouwen in!”, antwoordt ze meteen. Nou, dat is duidelijk!
Nee, als het een marktkraam was geweest, dan had ze het wel gezien.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:06 schreef Smash-it het volgende:
L: mag je hier 100 km/u?
A: JA!
L: nee, want er zit een kar achter, dan mag je maar 80
A: oh, ik zag die hele kar niet.
Doe es een tussenstandjequote:Op vrijdag 4 april 2008 12:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik ga vanaf nu de owkeeeej's tellen.
Zal zijn moeder die low life lady (Triple L) zijn die Huub moet gaan versieren?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Varen het volgende:
Zaterdag is Brian zijn singel release party, zijn moeder komt ook
10 keer in 5 minuten.quote:
Of een winkeltje.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef noekje het volgende:
Nee, als het een marktkraam was geweest, dan had ze het wel gezien.
Dit zou eigenlijk moeten bevestigen dat het geen SMS finale wordt. Het kan niet zo zijn dat brian in deze fase nog maar even een singel kan uitbrengen ter promotie. Zou het ook erg vreemd vinden dat hij of wie dan ook nu nog de villa uit mag ter promotie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Varen het volgende:
Nee toch, arme Huub.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:08 schreef Copycat het volgende:
Zal zijn moeder die low life lady (Triple L) zijn die Huub moet gaan versieren?
Zou wel geinig zijn als we daar gewoon zaterdag niks over schrijvenquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Varen het volgende:
Hem een nieuwe hdngmw maken?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn als we daar gewoon zaterdag niks over schrijven
ik neem aan voor 150 cp........quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Varen het volgende:
Zal wel als alleenstaande moeder zijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Desii het volgende:
[..]
ik neem aan voor 150 cp........
edit: of ben ik weer te naief
Ja zoiets,die plaat is belangrijk ook voor achter.Dus schrijven we gewoon niks over die release party.Elke keer moet het maar leuk voor Brian en Amanda zijn.Maar een bosje bloemen voor Huub zijn theorie kan er niet vanaf.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet betaald voor zijn tante en oom die zondag op bezoek zijn geweest. Dat gaat wel om 300 ceepees.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Desii het volgende:
Zowieso moeten ze dat familiebezoek afschaffen in de finaleweken. Kun je bv. net zien dat Kenniet in de laatste week voor de finale binnen komt wandelen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet betaald voor zijn tante en oom die zondag op bezoek zijn geweest. Dat gaat wel om 300 ceepees.
Sherlockquote:Op vrijdag 4 april 2008 12:49 schreef beequeen het volgende:
DGK_REDACTIE leest weer mee, ik vraag me af waarom. Er gebeurt geen reet op de streams.
Misschien checken ze de commentaren op Bartje van gisteravond.
+1quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:50 schreef rooie3 het volgende:
Elke keer moet het maar leuk voor Brian en Amanda zijn.Maar een bosje bloemen voor Huub zijn theorie kan er niet vanaf.
Volgens mij is die party in de kooi, toch ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Amanda gaat volgens mij ook mee, naar die rielieeeeeeeeespartie
Dan weet je dat hij het goed gedaan heeftquote:
Ik zit op youtube alle filmpjes te bekijken, ik vind dat Bart echt heel relaxed is geweest daar. En Amanda loopt maar tegen hem in te tetteren. Zal daarom dus wel zijn.quote:
Die rielieeeeesparty is toch gewoon in dat hok? Zelfs boksbeugel Lamme Lul komt opdraven, samen met een blonde lady om Huub te versieren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef Lobasca het volgende:
Amanda gaat volgens mij ook mee, naar die rielieeeeeeeeespartie
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan weet je dat hij het goed gedaan heeft
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij is die party in de kooi, toch ?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die rielieeeeesparty is toch gewoon in dat hok? Zelfs boksbeugel Lamme Lul komt opdraven, samen met een blonde lady om Huub te versieren.
Edit: Volgens Margo dus ook iemand die Brian moet versieren. Wat een onzin, alsof hij Amanda laat vallen, no way.
En Diadella (van de pateitjes) dus 300 CP's ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:48 schreef Desii het volgende:
[..]
Gaat wel over als die daar ook wat gaat postenquote:
quote:
Tsja.... wiens ban is voorbij?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef Lady-night het volgende:
Op VOL hangt een rotstemming...en dat zeg ik als vaste SV'er
Ik las net even mee daar, wat een zooitje zeg, jammer voor de leuke users.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef Lady-night het volgende:
heeft ie daar punten voor?????quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:07 schreef Varen het volgende:
Vol is verneukt door mensen die alleen maar op elkaar zitten in te hakken en de laissez-faire houding van de moderators . Ik lees af en toe de ST daar nog wel eens, maar je moet je door zoveel gehakketak worstelen eer je iets tegenkomt wat over de kooi gaat. Jammer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef Lady-night het volgende:
en lieke en nadia van amanda dr punten .quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog niet betaald voor zijn tante en oom die zondag op bezoek zijn geweest. Dat gaat wel om 300 ceepees.
Begint met een D toch?quote:
Erg hè, die kleutertaal van B en A: Ik wil eetie, een eitie met een tomatienie. MUTE.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:15 schreef Kaleddis het volgende:
Nah lekker dan. Denk je op je vrije dag lekker te kunnen streamen, staat ondertussen alles alweer gemute
Niet te vergeten de koetsjiekoe, moesjimoehoeee en de gilletjes van Amanda. M'n nekharen gaan er recht van overeind staanquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Erg hè, die kleutertaal van B en A: Ik wil eetie, een eitie met een tomatienie. MUTE.
Ben ik nu maf of zie ik Brainles ook regelmatig met een pet of een sjaal op zijn kop?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Begint met een D toch?
On Topic: Amanda mag haar pet echt niet dragen in dat hok. Volgens Brian ziet ze er dan ghetto uit.
Nou Brian, zonder pet ook.
WB
Ja maar bij onze Holiness staat het niet ghetto, da's chique.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ben ik nu maf of zie ik Brainles ook regelmatig met een pet of een sjaal op zijn kop?
Met frambozen/aardbeiensmaak zekerquote:
Cumshot met dank aan een roze olifant?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cumshot met dank aan een roze olifant?
vol verpest alles zelf met een wanbeleid wat daar wordt geleid , en ik lees dat ze onze bart ook niet echt waaderen , nou ikke wel vind bart topquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik las net even mee daar, wat een zooitje zeg, jammer voor de leuke users.
On Topic: De paupers zijn weer terug.
Misschien een leuke, als de party is Claire en Huub samen een private party, met een gezellig diner en mooie muziek, om hun verloving en het theorie certificaat te vieren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:50 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja zoiets,die plaat is belangrijk ook voor achter.Dus schrijven we gewoon niks over die release party.Elke keer moet het maar leuk voor Brian en Amanda zijn.Maar een bosje bloemen voor Huub zijn theorie kan er niet vanaf.
Yep, want daar is merendeel anti-Huub.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Cumshot met dank aan een roze olifant?
Hoe kan ik zo stom zijn! Uiteraard ST. Brainles staat alles, hij heeft een geniale smaak.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja maar bij onze Holiness staat het niet ghetto, da's chique.
Kwestie van combineren he
Hij is hier altijd welkomquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vol verpest alles zelf met een wanbeleid wat daar wordt geleid , en ik lees dat ze onze bart ook niet echt waaderen , nou ikke wel vind bart top![]()
![]()
quote:
vorig Cos, volgens mijquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Heeft hij zijn bevindingen van gisteravond al met ons gedeeld? Ik heb het bij het teruglezen helaas nog niet kunnen vinden, ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.
Ik weet het niet, ik heb ze ondertussen van ellende ook al uitgegooidquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:31 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoe kan ik zo stom zijn! Uiteraard ST. Brainles staat alles, hij heeft een geniale smaak.![]()
Ps: heeft het ondertussen al enig nut om de streams aan te zetten?
Hij vond het lachen en moest zich wel een beetje inhouden.Hij had maar twee berichtjes er neergezet .quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Heeft hij zijn bevindingen van gisteravond al met ons gedeeld? Ik heb het bij het teruglezen helaas nog niet kunnen vinden, ik ben wel benieuwd wat hij er zelf van vond.
Het jankt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Getroost worden, omdat je je spullen kwijt ben
Die kutHuub ook! Als hij er niet zou zijn, zou de opgeruimde natuur van Amanda veel beter tot recht komen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Getroost worden, omdat je je spullen kwijt ben
Denk dat hij niet te veel kan vertellen nu anders hoeft hij niet meer terug te komen en dat willen wij ook niet hebbenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij vond het lachen en moest zich wel een beetje inhouden.Hij had maar twee berichtjes er neergezet .
Pruilt en nog steeds nee neee neee oooh roepen.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij vond het lachen en moest zich wel een beetje inhouden.Hij had maar twee berichtjes er neergezet .
Dankjewel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 02:22 schreef dieenebart het volgende:
Bij!![]()
Heb nu dubbel zo hard gelachen als net in de kooi. Daar moest ik me idd wel een beetje inhouden.
Bedankt voor het commentaar, drie cossen lang!
volgende week waarschijnlijk weer terug:)
truste
Eric was ook meteen weg toen de redactie hier kwam.Eric schrijft ook nooit wat zinnigs,dus mis je niks aan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:39 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Denk dat hij niet te veel kan vertellen nu anders hoeft hij niet meer terug te komen en dat willen wij ook niet hebben![]()
Hoop wel op een mooi eindverslag met keiharde beoordelingen!
Is dat niet de kok en het huwelijksaanzoek van Jaap en Ricardo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:44 schreef Varen het volgende:
Amanda wordt nu overal gek van.
Dat van vanavond gaat door. Ik weet niet wat hoor.
De stijltang stond maar op 130 graden
Ja wilde ze Cora niet dood hebben.Ik kots echt op lafjaap en wat hij nu ook nog gaat doen,ik zal hem niet meer leuk gaan vinden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:47 schreef Varen het volgende:
Amanda vindt Cora een heeellleee mooie vrouw zegt ze tegen Jaap.
Ik heb haar wel eens andere dingen over Cora horen zeggen.
Gossie, vind je het erg als ik niet wil weten waardoor die fffffft komt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:40 schreef Lady-night het volgende:
quote van 17 mei 2007
Huub: als Brian zijn keukendienst niet doet dan wordt Natasja boos
Natas: ja zeker weten zo moeilijk is het toch niet?
Huub: nou met een iq als dat van Brian valt dat nog niet mee, al die verschillende pannetjes en lepels en als hij het niet meer weet gaat ie janken....waar is mijn scheermes??? Ja zegt Mandel...janken
Toen B&A uit elkaar waren:
Huub: Amanda liet altijd hele harde scheten, maar na Brian is het alleen ffffft
Ze gaan een ruzie spelen...dus Ricardo tegen de rest.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:44 schreef Varen het volgende:
Dat van vanavond gaat door. Ik weet niet wat hoor.
De stijltang stond maar op 130 graden
Volgens mij het beige van Claire en Huub, want ze zei er achteraan dat het gisteravond goed aan tafel gingquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:44 schreef Varen het volgende:
Dat van vanavond gaat door. Ik weet niet wat hoor.De stijltang stond maar op 130 graden
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:40 schreef Lady-night het volgende:
quote van 17 mei 2007
Huub: als Brian zijn keukendienst niet doet dan wordt Natasja boos
Natas: ja zeker weten zo moeilijk is het toch niet?
Huub: nou met een iq als dat van Brian valt dat nog niet mee, al die verschillende pannetjes en lepels en als hij het niet meer weet gaat ie janken....waar is mijn scheermes??? Ja zegt Mandel...janken
Toen B&A uit elkaar waren:
Huub: Amanda liet altijd hele harde scheten, maar na Brian is het alleen ffffft
Of niet natuurlijk, je weet het bij Jaap nooit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze gaan een ruzie spelen...dus Ricardo tegen de rest.
Dan een ontslag aanvragen waarbij Jaap z'n aanstaande bruid (Ricardo) er in zal houden.
Vandaar dat ze zo sloft, misschien te groot?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:48 schreef fredfik het volgende:
heeft de del nu de laarzen van clair aan/
Is dat een smoes ofzo? Ondertrouw is voor Huub toch belangrijker dan een motorrijles?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:54 schreef Varen het volgende:
Huub en Claire gaan dinsdag niet in ondertrouw, dan kan Huub zijn motor rijles niet doorgaan
Weet je nog met die kapster? Toen Amanda steeds met haar vinger tussendoor greep?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:55 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Amanda zit te jammeren en zit niet stil
De dame moest even stoppen, A kon het niet meer aan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je nog met die kapster? Toen Amanda steeds met haar vinger tussendoor greep?![]()
Daar lijkt dit wel een beetje op.
Prioriteiten stellen noemen ze dat....quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:54 schreef Varen het volgende:
Huub en Claire gaan dinsdag niet in ondertrouw, dan kan Huub zijn motor rijles niet doorgaan
150 CP dat ze volgende week gewoon slaagtquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:50 schreef akveor het volgende:
[..]
150CP dat ze het niet de eerste keer haalt. Ik ga voor 12 fout.
kan toch ook op maandag op woensdag?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat een smoes ofzo? Ondertrouw is voor Huub toch belangrijker dan een motorrijles?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:06 schreef Lady-night het volgende:
en dat zeg ik als vaste SV'er
LOLquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:06 schreef Varen het volgende:
[ afbeelding ]
Voor boxen heb je een goede competitie (conditie) nodige volgens Amanda
Dat snap ik,maar je moet daar een afspraak voor maken. Je kunt niet zomaar even in ondertrouw.quote:
Bronvermelding lijkt me overbodig.quote:Brian en Amanda zijn terug van weggeweest. De liefjes zijn heerlijk samen wezen golfen in de frisse buitenlucht. Ze werden weer netjes in Miljonairsstijl voor de Villa afgeleverd in een golfkarretje met chauffeur. Al knuffelend wandelen ze de keuken in en dan heeft Brian ineens iets op te biechten. “Ik heb vannacht zo leuk met je gespeeld! Je lag te snurken en ik dacht ik ga kijken hoelang dat duurt”, grinnikt de Antilliaan. Amanda is vanzelfsprekend zwaar verontwaardigd. “Toen heb ik je neus dichtgeknepen en toen was 'ie er snel uit. En ik heb ook nog je lippen zitten kietelen en je oor zitten kussen en je nek!”, verklapt haar vriendje blozend. “Ooooh!”, roept Amanda ontzet terwijl ze dreigend op Brian afloopt. Gelukkig is haar wraak niet al te zoet en de twee ginnegappen vrolijk verder!
quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:27 schreef beequeen het volgende:
Slijmspoor: Jaap, je moet niet hebben van je omvang maar van je intelligentie en grappen. Dat zeg ik niet om te slijmen hoor.
Zou ze hier meelezen?
Jeutje, dat wordt wat als die ooit moet bevallen....quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:58 schreef Varen het volgende:
[..]
De dame moest even stoppen, A kon het niet meer aan.
dinsdag is het 8 april plus 14 dagen is 22 april...2 dagen voor de ontslagronden... dus de trouwerij kan dan bijna niet meer voor de 24ste....quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat een smoes ofzo? Ondertrouw is voor Huub toch belangrijker dan een motorrijles?
Aha, een tactische beslissing dus.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef akveor het volgende:
dinsdag is het 8 april plus 14 dagen is 22 april...2 dagen voor de ontslagronden... dus de trouwerij kan dan bijna niet meer voor de 24ste....
Lees mijn vorige post, dit kaartje zat erbij. Sneue mensen die fans van B en A.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:44 schreef petraa het volgende:
Waarom heeft die takketrol die champagne fles gekregen?
Was volgens mij gewoon reclame. Het kaartje met ballonpost.nl kwam wel heel prominent in beeld ...quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post, dit kaartje zat erbij. Sneue mensen die fans van B en A.
Ik denk NOOITquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:47 schreef Lady-night het volgende:
Wanneer gaat die brief van Anna van NL nu eens naar binnen??/
Dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef Kaleddis het volgende:
Was volgens mij gewoon reclame. Het kaartje met ballonpost.nl kwam wel heel prominent in beeld ...
Schlemiela.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:49 schreef blomst het volgende:
nieuwe nichtje voor Amanda schamiela?
Nog nooit op die hilarische fansite van ze gekeken? Waar alleen het gastenboek werkt, maar dat alleen al staat garant voor het ene lachsalvo na het andere: http://www.brianamanda.mygb.nl/quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:53 schreef Kaleddis het volgende:
Wat die fans voor A en B allemaal schrijven zeg, ongelovelijk![]()
Brian is hun golden boy en maakt ze aan het lachen met zijn humor![]()
Ehhh, hij kan niks en heeft totaal geen humor ...
Roevka had ook al een leuke.quote:
Die ga ik zo even rustig beluisteren, eerst de post!quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Roevka had ook al een leuke.
Huub heeft het over een interview van de wederzijdse ouders op DGK site, bij deze. Heerlijk de nuchtere antwoorden van Carla.
Interview.
tis te hopen dat dat nooit plaats vindquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jeutje, dat wordt wat als die ooit moet bevallen....
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:03 schreef Copycat het volgende:
Zat ff terug te lezen op VV over het bezoek van Bart gisteren ...
Dat theorie-examen gaat Amanda heus wel halen Want je weet: waar een wil is, is een wet!
[..]
lief toch ?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog nooit op die hilarische fansite van ze gekeken? Waar alleen het gastenboek werkt, maar dat alleen al staat garant voor het ene lachsalvo na het andere: http://www.brianamanda.mygb.nl/
Dat hoop ik ook maar je weet het nooit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:06 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
tis te hopen dat dat nooit plaats vind
Lees: Mannie moet haar slabek houden als haar mannetje op de preekstoel zit en braaf ja en amen knikken anders is ze aan het bloedzuigen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:09 schreef Disana het volgende:
Brian en Amanda krijgen nogal wat post over hun omgang. Vol begrip natuurlijk, dat wel. Maar de kernboodschap lijkt te zijn dat ze beter naar elkaar moeten luisteren, er wordt zelfs een boek geadviseerd.
Dus zijn ze het er nu over eens dat ze niet goed naar elkaar luisteren. Brian zit zo'n beetje op zijn preekstoel, hij begrijpt het nu helemaal: ze moeten elkaar niet onderbreken.
Precies. Het is exact zoals de vorige keer, toen hij wijs concludeerde dat ze het niet over de vorm moesten hebben. Maar dat was nou wel juist waarover Amanda viel.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lees: Mannie moet haar slabek houden als haar mannetje op de preekstoel zit en braaf ja en amen knikken anders is ze aan het bloedzuigen.
Dat doet er bij Brian niet zo toe, wat Amanda wil bedoel ik, hij gaat immer en altijd bij zich zelf af, zich inleven in een ander kan hij niet, hij denkt echt dat alles wat hij denkt en voelt ook voor de anderen geldt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies. Het is exact zoals de vorige keer, toen hij wijs concludeerde dat ze het niet over de vorm moesten hebben. Maar dat was nou wel juist waarover Amanda viel.
jammer.... want ik mis Palmaquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:12 schreef akveor het volgende:
Huub en Claire bellen Palma... antwoordapparaat... ze laten een bericht achter.
Je dicht hem dus niet veel intelligentie toequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat doet er bij Brian niet zo toe, wat Amanda wil bedoel ik, hij gaat immer en altijd bij zich zelf af, zich inleven in een ander kan hij niet, hij denkt echt dat alles wat hij denkt en voelt ook voor de anderen geldt.
Natuurlijk, de beeldtenissen van 's werelds eerste levende heilige gaan voor de familie van Amanda, stel je eens voor dat hij een keer entousiast moet zijn over iets wat Amanda verteld dan is zijn hele heer en meester imago naar de kloten.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:17 schreef blomst het volgende:
Amanda wil graag over de brief van haar nichtje vertellen, maar Brian wil eerst de foto's bekijken die hij gekregen heeft.
Tuurlijk eerst de Meester.
Weet ik niet, ik doel ook op dat projecteren van Brian, Huub zou prijsafspraken maken en de butler zou zich opgeilen aan Amanda zo zijn er nog wel meer voorbeelden te zien op de streams, hij gaat altijd van zichzelf uit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Je dicht hem dus niet veel intelligentie toeHij doet dat dus niet om Amanda de mond te snoeren door het over 'wij moeten dat niet doen' te hebben. Dan is er maar een conclusie: hij denkt voor Amanda
Dat asociale kutwijf hoort daar ook niet thuis! En dat zogenaamde klotevriendje van haar ook niet!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
Dus die muts is van de golfbaan afgeschopt.
Ik denk dat ze niet voldeed aan de kledingvoorschriften van de club. Ik zag ze vertrekken en kreeg flash-backs van kleine Johnny die van de tennisbaan wordt gestuurd vanwege zijn Ramones en Slayer T-shirts.......quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
Ben verbaasd dat ze daar nog heen mogen. Mooi als ze er niet nooit meer terug mogen komen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
goh.... origineelquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:28 schreef Varen het volgende:
Amanda en Brian willen zich verstoppen onder de draaitafels voor Carlos, humor
Als Amanda dat maar weet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:26 schreef Varen het volgende:
Brian krijgt een brief van een fan Sita,die gek op hem is, hij krijgt een natte kus van haar en Sita vindt Amanda nog te onvolwassen
Lees dit dan! Of ontken het ofzo. Je gaat dan toch niet zeiken over een neus op een echo. Op een echo zien ze er allemaal uit als Dennis. Rimpelig, rare teint en als een hobbezak.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:26 schreef pullup het volgende:
Verbazingwekkend dat Dennis en Nadia nog steeds het nieuws halen:
Gouden Kooi-Dennis hoopt op zoon
Uitgegeven op vrijdag 04 april 2008 om 14:36:00
In februari gingen geruchten dat de aanstaande spruit niet verwekt is door Dennis, maar door gastspeler Luc van De Gouden Kooi. Na het zien van echobeelden van de baby denkt Nadia echter honderd procent zeker te weten wie de vader is. "Het is heel bizar. Als je het kindje van de zijkant ziet, het silhouet, zie je echt de neus van Dennis", vertelt ze.
[Copyright 2008, Novum]
Daar zijn we nog lang niet vanaf
Waarschijnlijk deed de foetus alsof zijn neus bloeddequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Lees dit dan! Of ontken het ofzo. Je gaat dan toch niet zeiken over een neus op een echo. Op een echo zien ze er allemaal uit als Dennis. Rimpelig, rare teint en als een hobbezak.
zeker jammer!quote:
Toch?....dacht al zoiets op te vangen toen ze terug kwamen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
Ik vond ze iig geval al ontzettend snel terug: 12.15 vertrokken en 13.07 weer terug.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
Optie 1: Dennis [ ]quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Lees dit dan! Of ontken het ofzo. Je gaat dan toch niet zeiken over een neus op een echo. Op een echo zien ze er allemaal uit als Dennis. Rimpelig, rare teint en als een hobbezak.
geweldig!!!! Op een echo de vorm van een neus kunnen zien, het iq was al niet hoog maar dit slaat echt allesquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:30 schreef noekje het volgende:
[..]
er lopen allleen maar paupers op golfbanen dus............ achquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond ze iig geval al ontzettend snel terug: 12.15 vertrokken en 13.07 weer terug.
Wat moeten ze ook met paupers op een golfbaan?
Ehm, ze heeft gewoon haar grote muil opengetrokken en is gaan schelden. Daarom..quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:35 schreef T-lex het volgende:
[..]
Toch?....dacht al zoiets op te vangen toen ze terug kwamen.
Ging er heel ff over dat ze met een golfclub geslagen had...(uiteraard als geintje)...en dat mag niet. FLAUW
Ik begreep ook dat ze met haar golfclub de heilige green aan het verneuken was.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
Ehm, ze heeft gewoon haar grote muil opengetrokken en is gaan schelden. Daarom..
Dat is not done daar. Je zal het ook maar over je mooie grasmat hebben te hobbelen.
Schijnt dat ze behoorlijk heeft gescholden omdat ze het golfballetje niet in de hole kreeg, niks geintje.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:35 schreef T-lex het volgende:
Toch?....dacht al zoiets op te vangen toen ze terug kwamen.
Ging er heel ff over dat ze met een golfclub geslagen had...(uiteraard als geintje)...en dat mag niet. FLAUW
Ik zag ze terug komen in dat karretje en volgens mij bestuurde Marco dat karretje en Amanda gaf hem een knuffel..het zag er iig niet naar uit dat Marco boos was...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:23 schreef beequeen het volgende:
Claire vertelt dat Amanda van de golfbaan is gestuurd omdat ze begon te schelden, ze kreeg het golfballetje niet in de hole. Marko staat toch volledig voorschut met die 2 . Het zal me niks verbazen als ze helemaal niet meer mogen golfen....ik hoop het, ik hoop het.![]()
Nu moet ik lachen. Ik zie haar al staan meppen. Pruik valt bijna af, een hoop geschreeuw, rode vlekken en zo stilletjes op de achtergrond kun je een aiaiai horen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat ze met haar golfclub de heilige green aan het verneuken was.
Precies, rare schele bolvormige aanhangsels.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:41 schreef Johnny_Berra het volgende:
Huub: Borstvergroting sucks. Kijk naar Amanda wat een rare neptieten ze heeft.
Nou zo te horen genoeg werk te doen voor onze reintegratie specialist Bart.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ehm, ze heeft gewoon haar grote muil opengetrokken en is gaan schelden. Daarom..
Dat is not done daar. Je zal het ook maar over je mooie grasmat hebben te hobbelen.
Aaaaaaaai Amandaaaaa! conjo bo mama swa puta dit dat zus zo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nu moet ik lachen. Ik zie haar al staan meppen. Pruik valt bijna af, een hoop geschreeuw, rode vlekken en zo stilletjes op de achtergrond kun je een aiaiai horen.
ja huub en jaap als komisch duoquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:39 schreef Smash-it het volgende:
J: mag ik jou ook een facial geven?
Sch: ja hoor.
H: weet je wel wat voor facial hij bedoeld??
Niveautje, haha!
Hij heeft haar gisteren al gewezen op haar decibellen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:43 schreef akveor het volgende:
Nou zo te horen genoeg werk te doen voor onze reintegratie specialist Bart.
quote:Als u een slechte bal slaat, blijf dan rustig. Ga niet schelden of tieren en zeker niet met stokken gooien. Concentreer u op de volgende slag en probeer het ook voor uw medespelers gezellig te houden
quote:Als u een hoge bal speelt naar de green met bijvoorbeeld uw pitching wedge of sandwedge, kan deze een deukje maken in de green. Dit deukje noemen we een pitchmark. Deze behoort u te repareren.U kijkt eerst waar uw bal ligt en daar in de buurt zal uw pitchmark te vinden zijn. Deze repareert u met de zogenaamde pitchfork en wel voordat u gaat putten. Zorg ervoor dat u altijd een pitchfork in uw zak heeft. Deze zijn verkrijgbaar in de shop.
Ik heb zo het idee dat Amanda elk van deze 'wetten' aan haar laars heeft gelapt.quote:Probeer op de green niet te sloffen maar til goed uw voeten op. Er kunnen krassen en strepen ontstaan door de spikes onder uw schoenen. Elke beschadiging op de green is funest voor de rol van de bal.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aaaaaaaai Amandaaaaa! conjo bo mama swa puta dit dat zus zo.
Ik hoorde het Claire letterlijk zeggen: Ze is van de golfbaan gestuurd omdat ze heeft staan schelden.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:47 schreef noekje het volgende:
Jaap zei net dat B&A ruzie hadden op de golfbaan. Wat is het nou??
en terechtquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
Wat Golf etiquette:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zo het idee dat Amanda elk van deze 'wetten' aan haar laars heeft gelapt.
Uiteraard geloof ik Claire. Clairtjequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het Claire letterlijk zeggen: Ze is van de golfbaan gestuurd omdat ze heeft staan schelden.
Ik kan met niet voorstellen dat Claire dit verzint, jij?
Jij lapt ook regels van je gastheer aan je laars?quote:
Ik zie niet in waarom ze wel geweerd mogen worden van de golfbaan, en niet van societyquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond ze iig geval al ontzettend snel terug: 12.15 vertrokken en 13.07 weer terug.
Wat moeten ze ook met paupers op een golfbaan maatschappij?
En daar zou ik weleens mooie televisiebeelden van willen zien, krijg een visioen van een soort 20 jarige ma flodder die opeens zonder jenever zitquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:47 schreef Copycat het volgende:
Wat Golf etiquette:
[..]
[..]
[..]
Ik heb zo het idee dat Amanda elk van deze 'wetten' aan haar laars heeft gelapt.
ligt er aan wie mijn gastheer is enquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij lapt ook regels van je gastheer aan je laars?
Misschien een combinatie. Het golfen ging niet goed, daardoor kreeg ze ruzie met Brian, gokje hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:54 schreef noekje het volgende:
Uiteraard geloof ik Claire. Clairtje![]()
Maar was dat omdat het golfen niet goed ging of had ze ruzie met Brian
Iemand een cap?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:57 schreef Smash-it het volgende:
H: wat vind jij van de borsten van A?
M: moet ze zelf weten?
H: maar esthetisch gezien, vind je ze mooi?
Ik vind die M helemaal niet zo mooi. Of interessant. Kan me niet voorstellen dat H&J d'r echt lekker vinden.
Grote teen? Links of rechts.quote:
Dat heeft Amanda zelf tegen Claire vertelt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het Claire letterlijk zeggen: Ze is van de golfbaan gestuurd omdat ze heeft staan schelden.
Ik kan met niet voorstellen dat Claire dit verzint, jij?
Maar dan heb je in feite toch helemaal niets te zoeken daar? Als je het niet eens op kunt brengen om je aan de heersende mores te houden, dan kun je je heil beter zoeken tussen de andere kleuters op de midgetgolfbaan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:00 schreef Nomrc2 het volgende:
ligt er aan wie mijn gastheer is en
op golfbanen kan ik het absoluut niet laten
quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Iemand een cap?
Post bijna niet meer, maar ben nog steeds en trouwe lurker! Keep up the good work! Jullie veraangenamen mijn leven![]()
kom daar dan alleen voor mijn persoonlijke asociale plezier en als ik daarmee het "sportieve" plezier van wat noevo rige wannabees vergal is dat mooi meegenomenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dan heb je in feite toch helemaal niets te zoeken daar? Als je het niet eens op kunt brengen om je aan de heersende mores te houden, dan kun je je heil beter zoeken tussen de andere kleuters op de midgetgolfbaan.
Soms moet je je gewoon aanpassen aan de regeltjes die er zijn, omdat je anders ook het sportieve plezier van andere vergalt met je* asociale houding.
*JE is in deze uiteraard volledig onpersoonlijk en overdrachtelijk.
Wat een nare instelling heb je dan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:14 schreef Nomrc2 het volgende:
kom daar dan alleen voor mijn persoonlijke asociale plezier en als ik daarmee het "sportieve" plezier van wat noevo rige wannabees vergal is dat mooi meegenomen
kan wel wat hebben hoor
Tuinfluiter op bezoek in de kooi?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:13 schreef Kaat38 het volgende:
Melanie lukte even niet maar hier is Piet, komt gastspelen vanaf vanavond tot zondagavond:
[ afbeelding ]
ben ook een naar mensquote:
Yep, die mag volgende keer mee golfen op de tuin van de buren nu Amandel het heeft vernaggelt.quote:
Vooral als er mensen rondlopen die het verpesten van andermans plezier mooi meegenomen vindenquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ben ook een naar mens
en eeuuuh midgetgolfen is harstikke leuk
Da's niet waar, volgens mij. Je probeert enkel heel goed te doen alsof!quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:20 schreef Nomrc2 het volgende:
ben ook een naar mens
Borreltijd?quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's niet waar, volgens mij. Je probeert enkel heel goed te doen alsof!
Baas jarig - borreltijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |