Filet américain, geen zout en peper, grof gesnipperde uit. En nu vergrijpt hij zich zo te zien ook nog aan gerookte paling.quote:
Ach, worden de kindjes van God weer in bescherming genomen. Er is wrs iets teveel ruzie van het ideale koppel op de streams te zien geweest, dat kan natuurlijk niet hč? Ze hebben immers de perfecte relaasie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:55 schreef STAP01 het volgende:
Ik had de ruzie willen zien tussen Amanda en Brian REDAKTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ook. stampvoetquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:03 schreef Smash-it het volgende:
Nog steeds alleen maar een H die draait. Een C die fröbelt en een J die eet.
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar ik wil B&A zien!
denk dat ik binnenkort ook maar eens ga blerenquote:
Die krijg je pas te zien als de ruzie weer gesust is en alles koetsiekoetsiekoe is, mark my words. Kut Redactie.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:03 schreef Smash-it het volgende:
Nog steeds alleen maar een H die draait. Een C die fröbelt en een J die eet.
Ik zeg het eigenlijk nooit, maar ik wil B&A zien!
Waar ging ze heen dan?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:10 schreef Varen het volgende:
Amanda kwam in een roze shirt langrennen in de keuken, ze zei niks
Ah, thanks. Dan kwam ze wrs bij de buren vandaan, wat moest ze anders buiten?quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:13 schreef Varen het volgende:
Naar beneden, volgens mij. Ze kwam van buiten
Ook bedankt namens ikkequote:Op vrijdag 4 april 2008 17:16 schreef beequeen het volgende:
Ik vergeet Roevka te bedanken voor de mooie OP, thanks.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:09 schreef cindy10 het volgende:
[..]
denk dat ik binnenkort ook maar eens ga bleren![]()
geef dat arme beest op amanda dr hoofd een normale kooi
![]()
kan ze meteen lezen dat een cavia vezels nodig heeft(HOOI) dus daar kan ze die vorige extensions weer voor gebruikenquote:
Of Brianquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:28 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kan ze meteen lezen dat een cavia vezels nodig heeft(HOOI) dus daar kan ze die vorige extensions weer voor gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |