Tis een wonderquote:Op zondag 6 april 2008 02:45 schreef m@x het volgende:
Zo ver is het ook niet. En de taxichauffeur sprak nog Nederlands ook
We komen binnenkort met een verhaaltje en waarschijnlijk een poll om een juiste datum te plannenquote:Op zondag 6 april 2008 09:28 schreef Atreidez het volgende:
Was het gezellig mensen? Nou kom maar op, wat is er uit de voorbereiding gekomen?
Geen GHB blijkbaar. Wat dan weer pleit voor RATMEN...quote:Op zondag 6 april 2008 10:27 schreef m@x het volgende:
Het zonnetje schijnt en ik wil uitslapen maar ik kan niet meer slapen. Wat zat er in die champagne RATMEN?
Ehm, bubbels en alcohol ...quote:Op zondag 6 april 2008 10:27 schreef m@x het volgende:
Goedemorgen![]()
Het zonnetje schijnt en ik wil uitslapen maar ik kan niet meer slapen. Wat zat er in die champagne RATMEN?
Ik verhuis gezellig mee. Voor de F1 & Ronde van Vlaanderenquote:Op zondag 6 april 2008 12:23 schreef Jill-RMC het volgende:
*verhuist naar de bank voor F1*
quote:Op zondag 6 april 2008 12:37 schreef becky27 het volgende:![]()
meer kan ik er op het moment niet over zeggen......
tot vanavond, heb nu een kinderfeestje
quote:Op zondag 6 april 2008 12:37 schreef becky27 het volgende:![]()
meer kan ik er op het moment niet over zeggen......
tot vanavond, heb nu een kinderfeestje
Ey! Heul niet!quote:
maar goed dat je niet in London bent, is baggerweer daarzo en hier verwachten ze ook zat regen en hagelquote:Op zondag 6 april 2008 12:15 schreef 4-elements het volgende:
Die 90% kans op regen voor vandaag valt best wel mee...
Vertelquote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Charisma het volgende:
fijne zodag nog iedereen en Becky27 in de hoek en je schaamen![]()
Als Leidsehage open is wil je daar ook niet zijn op zondagquote:Op zondag 6 april 2008 15:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Pff, is er nog iets anders open dan alleen de binnenstad? Leidsenhage ofzo? Ik heb zo'n schijthekel aan de binnenstad.
Is een kortere afstand van de parkeerplaats naar waar ik naartoe wil, hoeven minder mensen te lijden onder mijn weg gebeuk.quote:Op zondag 6 april 2008 15:35 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Als Leidsehage open is wil je daar ook niet zijn op zondag
quote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Charisma het volgende:
hee ben er ook weer , wilde gisterenavond ook gelijk posten maar mijn pc sluit gelijk weer af nadat die is opgestart
ik ga hem vanavond uit elkaar halen en stofzuigen, hihi, zou wel de stof zijn![]()
het was beere gezelli en we werden goed in de watten gelegd, lekkere hapjes en die knooooooooooofloooooook-olijven !!! oeiii, mijn collegas genieten nu nog van ! RATMEN is een super gastheer !!!
![]()
ben alleen helemaal nat thuis gekomen en ja die schampie, zat wel wat in geloof ik
![]()
fijne zodag nog iedereen en Becky27 in de hoek en je schaamen![]()
Nou mooi, dan is de locatie en de organisatie van de meet bij deze neergelegd bij RATMEN. Altijd fijn, zo iemand met een facilitaire achtergrond!quote:Op zondag 6 april 2008 15:24 schreef Charisma het volgende:
het was beere gezelli en we werden goed in de watten gelegd, lekkere hapjes en die knooooooooooofloooooook-olijven !!! oeiii, mijn collegas genieten nu nog van ! RATMEN is een super gastheer !!!
![]()
Die zit zich toch in de hoek te schamen?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 08:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die zit zich toch in de hoek te schamen?
Hee Chicka!quote:Op maandag 7 april 2008 08:36 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
beetje verbrand van het strand gisterenen ik ben er niet eens zo lang geweest...
Do tellquote:Op maandag 7 april 2008 08:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Die heeft het druk met hele andere dingen
.
Ik wil straks best wel met je hardlopen hoor. Als het wat warmer is.quote:
Ik ben op de kermis geweest in Rijswijk.quote:Op zondag 6 april 2008 15:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Pff, is er nog iets anders open dan alleen de binnenstad? Leidsenhage ofzo? Ik heb zo'n schijthekel aan de binnenstad.
Tof!quote:Op maandag 7 april 2008 08:57 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Ik wil straks best wel met je hardlopen hoor. Als het wat warmer is.![]()
Oehh wat was het koud deze vroege morgen.
Daar ga ik vandaag naartoe als het weer een beetje mee blijft werken.quote:Op maandag 7 april 2008 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben op de kermis geweest in Rijswijk.
Die op het plein van de Bogaard?quote:Op maandag 7 april 2008 09:07 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ben op de kermis geweest in Rijswijk.
Ja die ja. Wat een volk loopt daar inderdaad.quote:Op maandag 7 april 2008 10:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Die op het plein van de Bogaard?Ben daar wel eens 'perongeluk' doorheen gelopen toen net die extreem lage LBO school die daar in de buurt zit uit was ofzo. Dat was me toch gezellig.
Vandaag maar even naar Leidsenhage, ik wilde mezelf de verschrikking van de binnenstad niet aandoen, en 5 euro parkeergeld betalen om iets te kopen van een tientje is nou ook een beetje gortig.Ik vind dat wij Hagenezen gratis mogen parkeren in de binnenstad.
waar ben jij druk mee?quote:
doe je niet aan stappenquote:Op maandag 7 april 2008 08:57 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Ik wil straks best wel met je hardlopen hoor. Als het wat warmer is.![]()
Oehh wat was het koud deze vroege morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |