whehehequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:00 schreef becky27 het volgende:
[..]
ik tennis in delft, leuke club en leuke leraren
ik wil mee. Nee ik moet meequote:Op dinsdag 8 april 2008 10:02 schreef becky27 het volgende:
by the way....mijn laatste boardvakantie naar Tignes is geboekt, ¤ 162 p.p. inclusief 6 daagse skipas en appartement maar ga maar van 16-19 april
Ik ben sinds gister terug. Ik had er nog 1 in de planning voor 30 april tot 4 mei. Helaas moet ik die afzeggen doordat ik op 1 mei voor mijn nieuwe baas begin. Dus heb ik het weekend van 27 april nog maar een reisje geboekt, alleen niet naar de sneeuw. Lang weekendje naar Riga in Letland.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:02 schreef becky27 het volgende:
by the way....mijn laatste boardvakantie naar Tignes is geboekt, ¤ 162 p.p. inclusief 6 daagse skipas en appartement maar ga maar van 16-19 april
Nou joh, dat kan wel wat enthousiaster!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik daar een bijdrage aan heb kunnen leveren...
ambtenaar he, dus 45 vrije dagen per jaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:22 schreef Elegy het volgende:
Jullie gaan ook vaak op vakantie!
De laatste keer dat ik echt op vakantie was is inmiddels bijna drie jaar geledenMaar ik hou dan ook niet zo van vakantie.
WTF! 45!quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
ambtenaar he, dus 45 vrije dagen per jaar
quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:27 schreef xxMirandaxx het volgende:
Nou joh, dat kan wel wat enthousiaster!
Ik denk dat Live de publiekstrekker zou moeten zijn. Die hebben echter al zo godsgruwelijk veel opgetreden in Nederland, tot vervelens toe wat mij betreft, dat het voor mij geen reden is om te gaan.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:21 schreef Atreidez het volgende:
MoggeKhad gelukkig nog een backup, want het zonnetje schijnt goed vanochtend.. Wel btje koppijn!
Trouwens, zag weer aanplakkers overal voor Beatstad.. Within Temptation, de Dijk, Leaf en All Missing Pieces (kinderbandje uit Den Haag). Tis nou niet echt een publiekstrekker, lijkt wel of van Aartsen hoogstpersoonlijk de lineup heeft gemaakt
ik heb een jaar of 5 op alle festivals in NL en BE gewerkt, werd toen al moe van Live, ik heb ze te vaak gezienquote:Op dinsdag 8 april 2008 10:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Live de publiekstrekker zou moeten zijn. Die hebben echter al zo godsgruwelijk veel opgetreden in Nederland, tot vervelens toe wat mij betreft, dat het voor mij geen reden is om te gaan.
En dan heb ik het er nog niet over dat het na 'The Distance to here' hard achteruit is gegaan met de kwaliteit van hun muziek...![]()
Ik heb er ook 25. Ik werk alleen veel meer dan 40 uur. Dus ik kan betrekkelijk makkelijk wat extra weg.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
WTF! 45!!
Ik heb er 25 en ik weet nou al niet wanneer ik die moet opnemen
Live is inderdaad jaren een festivalhoer geweest. Meerdere jaren achter elkaar dat ze èn op Pinkpop èn op Lowlands stonden en dan gaven ze ook nog apart een optreden in Nederland...quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:52 schreef becky27 het volgende:
ik heb een jaar of 5 op alle festivals in NL en BE gewerkt, werd toen al moe van Live, ik heb ze te vaak gezien
ach zo heb je er wel meer gehad, Anouk heb ik tot in den treure gezien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Live is inderdaad jaren een festivalhoer geweest. Meerdere jaren achter elkaar dat ze èn op Pinkpop èn op Lowlands stonden en dan gaven ze ook nog apart een optreden in Nederland...
Kijk nog maar eens goed naar die flyers of naar de website dan. Ze komen namelijk allebei!quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:50 schreef Atreidez het volgende:
Waarom hebben jullie t allemaal over Live? Het is Leaf die komt, niet Live
Dat was geweldig inderdaad!quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:02 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben eerste keer geweest met Beatstad, naar Golden Earring en KaneWas eigenlijk best leuk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |