Als de helpdesk langs komt moet je maar even melden dat hij zijn zonnebril bij mij in de auto heeft laten liggen...quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:57 schreef m@x het volgende:
Stelletje aanstellers
Mijn laptop is weer eens overleden
daar is mijn engeltjequote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de helpdesk langs komt moet je maar even melden dat hij zijn zonnebril bij mij in de auto heeft laten liggen...
ik heb een tannes reket gekochtquote:
quote:
hmm ik wil niet nog meer vliegend gespuis vermoordenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is geen tennis racket hoor
quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:25 schreef AirwiN het volgende:
Ik was laatst bij mijn oma en die had zo'n Delfs blauw tegeltje hangen met de volgende spreuk erop:
Als er online veel wordt geflirt, dan weet je dat er weinig in bed gebeurt
Nou, muggen en vieze vliegen ga ik er wel mee te lijf hoorquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:24 schreef becky27 het volgende:
[..]
hmm ik wil niet nog meer vliegend gespuis vermoorden
Net zo authentiek als het oude chinese spreekwoord: "Vele chatsessies maken nog geen kind"quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:25 schreef AirwiN het volgende:
Ik was laatst bij mijn oma en die had zo'n Delfs blauw tegeltje hangen met de volgende spreuk erop:
Aan jou de schone taak om te bewijzen dat die tegeltjeswijsheid nergens op slaat...quote:
goed idee!!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou de schone taak om te bewijzen dat die tegeltjeswijsheid nergens op slaat...
quote:
Geweldig, de dag is al goed begonnen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:25 schreef AirwiN het volgende:
alleen met het totaal pakketquote:
Nou, zal ik dan de eerste maar zijn met de opmerking van tennisballen en een ballenkanon? En ballenmeisje natuurlijkquote:
Ik ben blij dat ik daar een bijdrage aan heb kunnen leveren...quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:43 schreef xxMirandaxx het volgende:
Geweldig, de dag is al goed begonnen.
Vrouwentennis! Eén van de weinige sporten die ik wel interessant vind om naar te kijken!quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:47 schreef Elegy het volgende:
Nou, zal ik dan de eerste maar zijn met de opmerking van tennisballen en een ballenkanon? En ballenmeisje natuurlijk
ik tennis in delft, leuke club en leuke lerarenquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:57 schreef XL het volgende:
Tennissen er hier veel mensen?
Bij welke verenigingen? Afgelopen periode had ik een winterkaart op Mariahoeve, maar eigenlijk zoek ik een leuke club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |