dat ben ik ook van planquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wel wat vaker zo ff een middagje gaan denk ik
271 en 272.quote:Op vrijdag 4 april 200808:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 examens zijn het toch? Welke dan? 70-270 en 70-272? [afbeelding]
precies, de cookies gewoon effe halen en dan het echte werk doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Thanks allen trouwens
Natuurlijk laat ik het weten.. Dan ben ik gecertificeerd MCDST.
En dan met de échte examens beginnen
Idd. En dat vind de werkgever ook weer fijnquote:Op vrijdag 4 april 200808:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies, de cookies gewoon effe halen en dan het echte werk doen.
Als de baas je certificaten betaalt, zeker doen. Ik ga dit jaar ook even flink aan de gang, een van de trajecten dat ik in ga kost zo'n 8000 euroquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik eenmaal MCSA ben, dan doe ik dat MCDST er ook nog maar ff bij denk ik, dat kan niet moeilijk zijn
Nee. Maar het brengt geld op en mensen denken dat je wat kuntquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat leuk, mcsa en mcdst ?
War doesn't determine who's right. War determines who's left.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
War, Whoo, what is it good for, absolutely nothing.
Ow, staat ergens op het lijstje om eens te gaan doen, maar als het niet leuk isquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het brengt geld op en mensen denken dat je wat kunt
35 euro per jaar, en eenmalig 4,95 administratiekosten. En je kunt hem bij het NSM aan de kassa kopen. Dat gaanik maares doenquote:
yepzquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
35 euro per jaar, en eenmalig 4,95 administratiekosten. En je kunt hem bij het NSM aan de kassa kopen. Dat gaanik maares doen
wrom wil je dat gaan doen danquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, staat ergens op het lijstje om eens te gaan doen, maar als het niet leuk is
Interesse en onderbouwing. MCSA en MCSE oid moest ik gaan doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom wil je dat gaan doen dan
denk je dat t een richting is waarin je zou willen werken?
wat nou weerquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef leonieke het volgende:
Hey![]()
Jullie (qu en fles dan) zitten mij een beetje uit te lachen terwijl ik er niet ben
Schandalig
Hier in Utrecht zitten er ook massa's musea iddquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
tis echt lekker, gaat ook sneller ergens naar toe
ja lekker hequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zitten er ook massa's musea iddEn de Botanische Tuinen zijn om de hoek
Moeten ze je dan uitlachen als je erbij bentquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef leonieke het volgende:
Hey![]()
Jullie (qu en fles dan) zitten mij een beetje uit te lachen terwijl ik er niet ben
Schandalig
Eigenlijk moet ik ook zo'n ding hebben. Dan ga ik zeker wel naar de musea waar ik heen wilquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
ik heb dr al een
tis echt lekker, gaat ook sneller ergens naar toe
Dan kan ik mij verdedigenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten ze je dan uitlachen als je erbij bent
Klaarmaakzequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan kan ik mij verdedigen![]()
Soit, ik moet mij nu écht écht écht klaarmaken want om 11u komen ze de welfsels leverenen dat wil ik nu wel eens 'live' zien
En voor alle duidelijkheid:voor Fles (ik was maar aan het zeveren daarnet
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |