Dat had ik vanochtend ook moeten doen, maargoedquote:Op vrijdag 4 april 200808:23 schreef Ynske het volgende:
k ga me zometeen nog maar n keer omdraaien denk ik
theatergroep was heel leuk gister, maar heeft me toch aardig vermoeid
Ik was vanmorgen voor het eerst deze week gewoon meteen na de wekker m'n bed uit.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Dat had ik vanochtend ook moeten doen, maargoed
Laat maar ff weten hoe dat 70-272 is, lijkt me een eenvoudige extra "titel"quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:25 schreef Sjowhan het volgende:
Dat had ik vanochtend ook moeten doen, maargoed
Hoi hoiquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Hai Fleske. Hoe is het? Weekendplannen?
wat is de heimwee expres?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi hoiJa, even de Heimwee Expres doen dit weekend. Heb nog nooit in Mat'24 gereden
Het is geen goed weer voor een grote slinger, maar dit is lekker in de buurt (al kost het wel wat).
En voorts natuurlijk uitslapen
Endegijdan?
Een rondje met een museumtreinstel (in dit geval de "Blokkendoos") vanuit het Spoorwegmuseum via Lunetten - Centraal - Overvecht - Bilthoven en via de Oosterspoorbaan weer terug. Punt is alleen dat je alleen in het NSM kunt opstappen, en dat je dus ook een kaartje voor het NSM moet hebben a ¤ 13,50. Daarbij betaal je dan ¤ 3,50 voor 1 ritje. (maar er zijn 3 ritten, dus als je ze alle 3 doet, daalt het gemiddelde al naar 8 euro per ritjequote:Op vrijdag 4 april 2008 08:34 schreef Ynske het volgende:
wat is de heimwee expres?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:17 schreef Pheno het volgende:
Bijna weekend....ik krijg opeens een slaapaanval.
Ik sliep half door de wekker heen, al is het ook de hele week al het gevalquote:Op vrijdag 4 april 200808:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen voor het eerst deze week gewoon meteen na de wekker m'n bed uit.
Deze dus:quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Een rondje met een museumtreinstel (in dit geval de "Blokkendoos") vanuit het Spoorwegmuseum via Lunetten - Centraal - Overvecht - Bilthoven en via de Oosterspoorbaan weer terug. Punt is alleen dat je alleen in het NSM kunt opstappen, en dat je dus ook een kaartje voor het NSM moet hebben a ¤ 13,50. Daarbij betaal je dan ¤ 3,50 voor 1 ritje. (maar er zijn 3 ritten, dus als je ze alle 3 doet, daalt het gemiddelde al naar 8 euro per ritje)
De Heimwee express. Oké. Tof.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi hoiJa, even de Heimwee Expres doen dit weekend. Heb nog nooit in Mat'24 gereden
Het is geen goed weer voor een grote slinger, maar dit is lekker in de buurt (al kost het wel wat).
En voorts natuurlijk uitslapen
Endegijdan?
Thanks allen trouwensquote:Op vrijdag 4 april 200808:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat maar ff weten hoe dat 70-272 is, lijkt me een eenvoudige extra "titel" [afbeelding]
En Succes uiteraard [afbeelding]
aah dat had ik kunnen wetenquote:
Kamillethee met honing. Yay.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, koffie halen dat ging ik doen
Hoi Es
2 examens zijn het toch? Welke dan? 70-270 en 70-272?quote:
Dan zou ik ook wel wat vaker zo ff een middagje gaan denk ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:43 schreef Ynske het volgende:
tijd voor een museumjaarkaart? eenmalige investering van 34 euro maar dan kun je gratis het NSM in
dat ben ik ook van planquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik ook wel wat vaker zo ff een middagje gaan denk ik
271 en 272.quote:Op vrijdag 4 april 200808:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 examens zijn het toch? Welke dan? 70-270 en 70-272? [afbeelding]
precies, de cookies gewoon effe halen en dan het echte werk doen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Thanks allen trouwens
Natuurlijk laat ik het weten.. Dan ben ik gecertificeerd MCDST.
En dan met de échte examens beginnen
Idd. En dat vind de werkgever ook weer fijnquote:Op vrijdag 4 april 200808:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies, de cookies gewoon effe halen en dan het echte werk doen.
Als de baas je certificaten betaalt, zeker doen. Ik ga dit jaar ook even flink aan de gang, een van de trajecten dat ik in ga kost zo'n 8000 euroquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik eenmaal MCSA ben, dan doe ik dat MCDST er ook nog maar ff bij denk ik, dat kan niet moeilijk zijn
Nee. Maar het brengt geld op en mensen denken dat je wat kuntquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:17 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat leuk, mcsa en mcdst ?
War doesn't determine who's right. War determines who's left.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
War, Whoo, what is it good for, absolutely nothing.
Ow, staat ergens op het lijstje om eens te gaan doen, maar als het niet leuk isquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Maar het brengt geld op en mensen denken dat je wat kunt
35 euro per jaar, en eenmalig 4,95 administratiekosten. En je kunt hem bij het NSM aan de kassa kopen. Dat gaanik maares doenquote:
yepzquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
35 euro per jaar, en eenmalig 4,95 administratiekosten. En je kunt hem bij het NSM aan de kassa kopen. Dat gaanik maares doen
wrom wil je dat gaan doen danquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, staat ergens op het lijstje om eens te gaan doen, maar als het niet leuk is
Interesse en onderbouwing. MCSA en MCSE oid moest ik gaan doenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
wrom wil je dat gaan doen dan
denk je dat t een richting is waarin je zou willen werken?
wat nou weerquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef leonieke het volgende:
Hey![]()
Jullie (qu en fles dan) zitten mij een beetje uit te lachen terwijl ik er niet ben
Schandalig
Hier in Utrecht zitten er ook massa's musea iddquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
tis echt lekker, gaat ook sneller ergens naar toe
ja lekker hequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier in Utrecht zitten er ook massa's musea iddEn de Botanische Tuinen zijn om de hoek
Moeten ze je dan uitlachen als je erbij bentquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef leonieke het volgende:
Hey![]()
Jullie (qu en fles dan) zitten mij een beetje uit te lachen terwijl ik er niet ben
Schandalig
Eigenlijk moet ik ook zo'n ding hebben. Dan ga ik zeker wel naar de musea waar ik heen wilquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
ik heb dr al een
tis echt lekker, gaat ook sneller ergens naar toe
Dan kan ik mij verdedigenquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moeten ze je dan uitlachen als je erbij bent
Klaarmaakzequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan kan ik mij verdedigen![]()
Soit, ik moet mij nu écht écht écht klaarmaken want om 11u komen ze de welfsels leverenen dat wil ik nu wel eens 'live' zien
En voor alle duidelijkheid:voor Fles (ik was maar aan het zeveren daarnet
)
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
Gisteren, met mijn rondleiding in het huis
wat let je dr een te kopen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik ook zo'n ding hebben. Dan ga ik zeker wel naar de musea waar ik heen wil
Zo komen we er wel ja. Als je op deze manier ook voor MCSE de motivatie bij elkaar moet gaan schrapen.... veel plezierquote:
Eerst afstuderen, daarna zien welke studie ik dan ga doen. MCSE/MSCA is een optiequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo komen we er wel ja. Als je op deze manier ook voor MCSE de motivatie bij elkaar moet gaan schrapen.... veel plezier
Feliquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
815 puntjes gehaald, dus geslaagd.
Nu snel door naar het volgende examen
Netjesquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Nice! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ook. En ik heb net al volkorenknackebrod met roomkaas op. Maar eens gauw een grote friet speciaal, een pikanto pindasaus, een broodje bal en een frikandel halenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Damn, ik heb al honger.
quote:Op vrijdag 4 april 200811:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. En ik heb net al volkorenknackebrod met roomkaas op. Maar eens gauw een grote friet speciaal, een pikanto pindasaus, een broodje bal en een frikandel halen [afbeelding]
Het is altijd verstandig om te studeren tochquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:38 schreef Ynske het volgende:
gefelic sjow
@marc. als ik zie hoeveel moeite je het nu al vergt om je studie te doen
is t wel verstandig om mcsa/e te gaan doen?
Ik heb braaf m'n bammetje kaas op.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ook. En ik heb net al volkorenknackebrod met roomkaas op. Maar eens gauw een grote friet speciaal, een pikanto pindasaus, een broodje bal en een frikandel halen
Ik ga over half uurtje oid wat eten. Heb op de terugweg de snickers gegeten die ik gekocht had toen ik moest tanken (2 voor 1 euro, tsjaquote:
op die manier niet. althans dat vind ikquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is altijd verstandig om te studeren toch
Moet ik wat milka voor je halenquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:45 schreef Kuukske het volgende:
*Kreun*, ik wil ook chocolade.
Ach, het wisselt zeg maar. En wat ik nu nog moet is gewoon niet leuk, moet alleen gebeuren.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
op die manier niet. althans dat vind ik
ik krijg ook nooit watquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dan kan ik mij verdedigen![]()
Soit, ik moet mij nu écht écht écht klaarmaken want om 11u komen ze de welfsels leverenen dat wil ik nu wel eens 'live' zien
En voor alle duidelijkheid:voor Fles (ik was maar aan het zeveren daarnet
)
Bij de Shell geweest dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 11:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik ga over half uurtje oid wat eten. Heb op de terugweg de snickers gegeten die ik gekocht had toen ik moest tanken (2 voor 1 euro, tsja)
Nou, als je dat dan naar Breda brengt.quote:
Dan is het juist nodig om je er extra voor in te zetten. Je moet het laatste stukje nog, en dan eindelijk klaarquote:Op vrijdag 4 april 200812:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, het wisselt zeg maar. En wat ik nu nog moet is gewoon niet leuk, moet alleen gebeuren.
Zitten jullie niet op de buizenpost?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, als je dat dan naar Breda brengt.
Hebbuh!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
MultiTankPas, dus kan overal tanken gelukkig
De wat?quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Zitten jullie niet op de buizenpost?
Wasda? 't Riool?quote:
Ow dat. Lachuh!quote:
Ja ja, ik had het al gezien.quote:
Ik overdreef een beetjequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb braaf m'n bammetje kaas op.
Ik heb em ook bijna altijd bij me, en uit gaat ie ook niet, maar om te zeggen dat het zweet me uitbreekt als ik em niet bij me heb?quote:
Das een nee dusquote:
ohnoesmophobia!!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:51 schreef qu63 het volgende:
Alhoewel, in de sportschool ligt ie in een kluisje, dus dan zweet ik wel!
Ik heb nomophobia
quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ohnoesmophobia!!Daar heb je het al!!!!
Je bent niet meer te redden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |