En de weerlegging-in-eigen-persoon is niet ver weg, zeg maarquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:13 schreef Kuukske het volgende:
Raar verhaal.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de weerlegging-in-eigen-persoon is niet ver weg, zeg maar
Heb jij een lijst waar ik uit mag kiezenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]Marc
.
Heb je ook een fobie? Anders ben je kennelijk niet meer hip.
meet-fobiequote:Op vrijdag 4 april 2008 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij een lijst waar ik uit mag kiezen
En mijn fobieen ken je he
niet te verwarren met meat-fobie trouwensquote:
Welnee, hij was heel harteljk op de Loungemeet.quote:
Is het ook een fobie als het gegrond is danquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij een lijst waar ik uit mag kiezen
En mijn fobieen ken je he
Die ongetwijfeld ook een sjieke latijnse naam zal dragenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
niet te verwarren met meat-fobie trouwens
Das afhankelijk van wie er zijn op een meetquote:
Vast welquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Is het ook een fobie als het gegrond is dan. Mensen zijn gewoon eng, zeker veel bij elkaar
.
Zolang ik er niet ben kun je het aan hè .quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das afhankelijk van wie er zijn op een meet
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang ik er niet ben kun je het aan hè .
quote:
als er niemand is durf je wel?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das afhankelijk van wie er zijn op een meet
Maar ja, het ligt aan jouquote:
Het hoeft niet aan mij te liggen, ik kom bijna nooit op 'n meetquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ja, het ligt aan jou
Nu tevreden?
Heddikwagemist?quote:Op vrijdag 4 april 200813:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welnee, hij was heel harteljk op de Loungemeet.
Ik kwam er nog wel eens, nu ook niet meerquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Het hoeft niet aan mij te liggen, ik kom bijna nooit op 'n meet.
Toen was je stomdronken en heb je over Kuukske gekotst!quote:
met http:// lukt het welquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:42 schreef Ynske het volgende:1 foto is geluk gister
en al bewerkt
de rest nog niet bekeken...
benieuwd?
Ziet er goed uitquote:
Dat was voor jouw tijd.quote:
Ja McD weet je dat ook al niet eens meer?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:41 schreef qu63 het volgende:
Toen was je stomdronken en heb je over Kuukske gekotst!
Had jij de foto's nog?quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja McD weet je dat ook al niet eens meer?Je bent toen in de stationshal op een bankje gaan slapen en om 6 uur op de trein naar huis gezet door de spopo
Spopo.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja McD weet je dat ook al niet eens meer?Je bent toen in de stationshal op een bankje gaan slapen en om 6 uur op de trein naar huis gezet door de spopo
die lijkt niet bewogen, die is bewogenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit
Alleen de man lijkt wat bewogen, alsof ie te snel ging ofzo
Oooh díé meet!quote:Op vrijdag 4 april 200813:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vraag maar eens aan JD als je niet weet wat dat is.quote:
Ik had nog over hun schoenen gekotst ookquote:Op vrijdag 4 april 200813:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk 's aan, nog een reden om niet naar een meet te gaan, je loopt zomaar het risico ondergekotst te wordenquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:41 schreef qu63 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had nog over hun schoenen gekotst ook
Dan kots je toch gewoon terug!quote:Op vrijdag 4 april 200813:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Kijk 's aan, nog een reden om niet naar een meet te gaan, je loopt zomaar het risico ondergekotst te worden.
En jou je schoenen.quote:Op vrijdag 4 april 200813:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Mochten we elkaar ooit eens onverhoeds treffen, waag het dan niet om over mijn schoenen te kotsen, dat zou je je toekomstige kinderbijslag kunnen kosten
.
Nee. Kotsen is goor, daar doe ik niet aanquote:
Ik heb hersens genoeg om te weten wat dat betekent hoor.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag maar eens aan JD als je niet weet wat dat is.
Die zijn door de kots toch al naar de filistijnen danquote:
Dat roep ik ook altijd, met als gevolg dat ik zo panisch wordt als het wel moet, dat ik flauwval en een hersenschudding op loop.quote:
En dan alsnog over jezelf heen kotsen?quote:Op vrijdag 4 april 200813:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat roep ik ook altijd, met als gevolg dat ik zo panisch wordt als het wel moet, dat ik flauwval en een hersenschudding op loop.
Een hele geruststelling. Echt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:00 schreef mcDavid het volgende:
Ik zal jullie gerust stellen, ik kots nooit.
Tenzij ik écht ziek ben, of écht iets verkeerds gegeten heb.
Oh ja jij had diezelfde image als ik hequote:Op vrijdag 4 april 2008 13:55 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb hersens genoeg om te weten wat dat betekent hoor.
Wie heeft je dat verteld.quote:
Deze gaan we morgenmiddag weer quoten, als je wakker wordt van dat festijn in de P60 vanavondquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:00 schreef mcDavid het volgende:
Festijn.. ja.. Ik denk dat het in Rotterdam drukker was qua FOK!kers. Of niet mcD?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze gaan we morgenmiddag weer quoten, als je wakker wordt van dat festijn in de P60 vanavond
Succes!quote:
Dat denk ik wel. Maar toen was ik op bierrantsoen ivm vroeg op moeten de dag ernaquote:Op vrijdag 4 april 200814:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Festijn.. ja.. Ik denk dat het in Rotterdam drukker was qua FOK!kers. Of niet mcD?
Aha, wat vervelend.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:13 schreef mcDavid het volgende:
Dat denk ik wel. Maar toen was ik op bierrantsoen ivm vroeg op moeten de dag erna [ afbeelding ]
Precies. En nu niet he?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:13 schreef mcDavid het volgende:
Maar toen was ik op bierrantsoen
quote:Op vrijdag 4 april 200814:00 schreef mcDavid het volgende:
Tenzij ik écht ziek ben, of écht iets verkeerds gegeten heb.
Ik moet nog voorgelicht wordenquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:10 schreef es70 het volgende:
Babyflesjes bier. Waarom lijken die flesjes zoveel kleiner dan 'gewone' flesjes
.
Ik kan geen echte baby meer voor je bakken, sorry. Anders had ik het natuurlijk zó gedaan...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:16 schreef leonieke het volgende:
Ik wil ook baby'sOf toch één...
Wel een echte![]()
Maar waarom ze kleiner lijken? Het zijn dan ook baby's, toch? Hoeveel cl kan er in?
'Mini'flesjes bier gaat het overquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel cl wat kan er in een baby
Als je er cement in wil stoppen zal er minder in die baby kunnen dan gewoon water gok ik
Dude... Het gaat over bier, daar heb je toch geen voorlichting meer over nodigquote:
Hmz... hier in België zijn standaardpilsflesjes altijd 25clquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan geen echte baby meer voor je bakken, sorry. Anders had ik het natuurlijk zó gedaan...
Gewoon biertje is 30 cl. en dit 25. Ziet er uit of het te heet gewassen is.
Sterker nog... Iemand zei: een heleboel bierquote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:23 schreef es70 het volgende:
[..]
'Mini'flesjes bier gaat het over. Daar wil ik liefst gewoon bier in hebben dus
.
Oh, wat zuinigquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz... hier in België zijn standaardpilsflesjes altijd 25cl![]()
En jammer dat het niet meer gaatZullen we het toch zelf moeten zien te klaren
t is al weekend hequote:Op vrijdag 4 april 2008 15:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Sterker nog... Iemand zei: een heleboel bier.
Wel als het over steeds kleinere verpakkingen gaatquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:23 schreef es70 het volgende:
Dude... Het gaat over bier, daar heb je toch geen voorlichting meer over nodig.
Tering, weet je hoe vaak je dan naar de koelkast moet lopen?quote:Op vrijdag 4 april 200815:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz... hier in België zijn standaardpilsflesjes altijd 25cl![]()
Tja... In de aanbieding en volgend weekend een feestje, makkelijke keuze dusquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Doe eens niet zo eng,
miniflesjes bier
Ah, okay... I stand correctedquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel als het over steeds kleinere verpakkingen gaat
De metsers krijgen bij ons alleen nog maar 25cl'ers (van Maes en Jupiler bestaan ook 33 cl'ers) want ze drinken evenveel 33cl'ers als 25cl'ersquote:
Ik vind het oefenen persoonlijk leukerquote:Ik ben wel blij dat 't niet meer gaat. Zelf maken is natuurlijk ook veeeeeeeel leuker
.
Duitsland, Polen, Tsjechie: Standaard halve liters.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:31 schreef mcDavid het volgende:
Tering, weet je hoe vaak je dan naar de koelkast moet lopen?
Doe mij maar grolsch, 33cl!
Vanavond bier. Uit een krat. Of een wit wijntje, of Baileys...quote:
Dus je bezoek mag niet te zat worden?quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja... In de aanbieding en volgend weekend een feestje, makkelijke keuze dus.
Cola light uit blikquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:39 schreef leonieke het volgende:
Vanavond cola light. Uit een blik. Of water
Je weet niet hoeveel baby's ik gehaald hebquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus je bezoek mag niet te zat worden?
Uit blikquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:39 schreef leonieke het volgende:
Vanavond cola light. Uit een blik. Of water
Bwa, het zou phille niet tegenhouden alleszinsquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel baby's ik gehaald heb. Maar ik verwacht eigenlijk niet dat zondag de dag bij uitstek is om zat te gaan voor de visite...
Dan zou het toch nog gezellig kunnen wordenquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Bwa, het zou phille niet tegenhouden alleszins
Blikje drinkt gewoon niet fijnquote:Op vrijdag 4 april 2008 15:43 schreef leonieke het volgende:
Wat is er mis met cola light uit een blik?
Dat het light isquote:Op vrijdag 4 april 200815:43 schreef leonieke het volgende:
Wat is er mis met cola light uit een blik?
vanavond misschien bus jaquote:
Zal kwestie van een gewoonte zijn waarschijnlijkquote:
Baileys. Check.quote:Op vrijdag 4 april 200815:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Vanavond bier. Uit een krat. Of een wit wijntje, of Baileys...
Ik kom!quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Baileys. Check.
Wit Wijntje. Check.
Krat. Check.
Oh en ik ben niet uitgenodigd?quote:Op vrijdag 4 april 200815:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan ook.
Maarja, ik geef feestje vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |