zal er wel snel af gehaald wordenquote:
Waarom dat?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal er wel snel af gehaald worden
Tegen die tijd is hij er vast wel weer bij.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:26 schreef Imperatore het volgende:
Heracles moet te doen zijn, maar zonder Gomes tegen Twente? God laat het niet waar zijn.. dat we..
![]()
rechten van uefa,quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
wat een lul ben jij
net alscyberia
![]()
[..]
[..]
Fiorentina - PSV donderdag 20.45 RTL7#2
Ik hoop dat ze het halen zonder gomes jaquote:Op donderdag 3 april 2008 23:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe hypochriet, echt de club waar dood en bloed aan de paal het club-credo zijn, f'noord.
En komop "dood" dat neem je toch in dit soort situaties niet serieus, hij heeft een been blessure.
Het komt erop neer dat "we" niet rouwig zijn om de puntenhouder van PSV, en dat kan je een zwaktebod noemen, is het ook. Maar je kan niet ontkennen dat PSV dit jaar kampioen gaat worden door Gomes.
Maar PSV redt het evengoed gewoon wel hoor.
heb je al een standbeeld gemaaktquote:Op donderdag 3 april 2008 23:49 schreef cultheld het volgende:
En vorig jaar werden we het zogenaamd door Alex en Cocu. Volgend jaar hopelijk weer door Gomes.
1 keer verliezen magquote:Op donderdag 3 april 2008 23:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tegen die tijd is hij er vast wel weer bij.
Vind ik echt zo overdreven gehuil héquote:Op donderdag 3 april 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
rechten van uefa,
was met die goals van roma-man utd ook
This video is no longer available due to a copyright claim by UEFA
Nee, het is niet zwakker dan jouw gedoe. Als Ajax nummer 1 was geworden omdat KJH er 40 had ingelegd had jij hier lopen roepen dat KJH maar eens dood moest gaan.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het halen zonder gomes ja![]()
en zwak is het idd
wat een stereo type vorming van jou kant zeg.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het is niet zwakker dan jouw gedoe. Als Ajax nummer 1 was geworden omdat KJH er 40 had ingelegd had jij hier lopen roepen dat KJH maar eens dood moest gaan.
Maar ja, jullie doen niet mee, as usual, voor de titel, dus is het zwak van Ajacieden.
PSV bouwt al jaren op Gomes en hopen op een blessure van hem is misschien lullig, maar ik durf te wedden dat iedereen die PSV fan is al jaren bidt voor een fitte Gomes. En dat neem ik ze niet kwalijk.
Maar een f'noorder die klaagt over het "dood" wensen van een speler is echt te achterlijk voor woorden. Jullie verliezen graag met 20-0 van Ajax als er maar een Ajacied doodgaat.
Gast, Afellay was gister by far the beste man op het veldquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:08 schreef andre347 het volgende:
Gomes![]()
![]()
Trouwens Afellay mogen ze er ook wel eens uit laten. Zet Dszudsak of Aissati er maar eens in. Afellay loopt te veel met de bal en lijdt onnodig balverlies.
quote:Geen ernstige blessure Gomes
Uitgegeven: 4 april 2008 10:33
Laatst gewijzigd: 4 april 2008 10:33
FLORENCE - De blessure van PSV-doelman Heurelio Gomes lijkt mee te vallen. De Braziliaan viel donderdag in de Europese bekerwedstrijd tegen Fiorentina (1-1) uit met vermoedelijk een spierblessure.
De keeper laat vrijdagmiddag een mri-scan maken, maar voor vertrek uit Florence zag het er vrijdagochtend al beter uit dan donderdagavond.
"Het lijkt mee te vallen", sprak trainer Sef Vergoossen. "Maar wat is meevallen? Dat hij geen acht, maar twee weken niet kan spelen?" Mogelijk is Gomes echter nog eerder hersteld. Vrijdag kon hij, in tegenstelling tot donderdagavond, al weer lopen.
"Ik wil zondag keepen", zei hij zelf optimistisch. Vergoossen: "Als ik hoor dat hij fit is, dan speelt hij gewoon." Gomes miste dit seizoen als enige nog geen minuut in de eredivisie.
Mee eens, wat mij betreft mag Roorda zondag ook keepen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef Neoktheone het volgende:
Gomes mag wel zondag willen keepen, maar als er risico's aan kleven, spaar ik hem liever voor tegen Twente. Ik verwacht meer kansen voor Twente dan voor Heracles normaliter.
True.quote:Op vrijdag 4 april 2008 11:27 schreef Neoktheone het volgende:
Gomes mag wel zondag willen keepen, maar als er risico's aan kleven, spaar ik hem liever voor tegen Twente. Ik verwacht meer kansen voor Twente dan voor Heracles normaliter.
quote:PSV wil tiener van FC Eindhoven
Serhat Koc staat in de belangstelling van PSV. De pas zeventienjarige vleugelaanvaller van FC Eindhoven zou de overstap mogelijk al in de zomer kunnen maken.
PSV maakte zijn interesse al bekend bij de stadgenoot, weet Het Eindhovens Dagblad. FC Eindhoven wil echter graag verder met de talentvolle tiener. Sinds zijn debuut in januari jongstleden speelde hij al tien duels (één goal) mee.
Mogelijk neemt PSV de aanvaller over van de financieel noodlijdende club, waarna de landskampioen de Eindhovenaar een jaar zal stallen bij Eindhoven. De eerstedivisionist wil ook graag verder met PSV-huurlingen Ruud Boffin en Jelle De Bock.
Dan ben je een dag te vroegquote:Op donderdag 3 april 2008 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga zaterdag wel kijken tegen Heracles verwacht een 3-0 + overwinning
Zondag dwaas..quote:Op donderdag 3 april 2008 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Ga zaterdag wel kijken tegen Heracles verwacht een 3-0 + overwinning
Zoek eens in de OP denk ik dan!quote:Op vrijdag 4 april 2008 12:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
Niet alleen een fout van Gomes.
Ook een fout van Marcellis en.. die ander (ben de naam ff kwijt)
Of ze gaan juist beter voetballen omdat ze niet op Gomes kunnen vertrouwen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben altijd al de leukste thuis geweest
Maar ff serineus. 2-0 is mijn voorspelling en na dat gezegd te hebben... ben ik offline.
Afwachtend over de uitslag van onze held Gomes.Want zonder ben je een zekerheidje achterin kwijt en dat kan extra pijn nu we in een cruciale fase beland zijn.
jalalalala Roorda rijmt ook nog eens beterquote:Op vrijdag 4 april 2008 14:48 schreef Morrigun99 het volgende:
Hoe moet dat nu komende zondag? Gaan we dan ook roepen tijdens Roorda zijn warming-up?
Hoe niet grappig is jouw gezin dan wel niet?quote:Op vrijdag 4 april 2008 14:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ben altijd al de leukste thuis geweest
Maar ff serineus. 2-0 is mijn voorspelling en na dat gezegd te hebben... ben ik offline.
Afwachtend over de uitslag van onze held Gomes.Want zonder ben je een zekerheidje achterin kwijt en dat kan extra pijn nu we in een cruciale fase beland zijn.
Gelijk heeft ie. Roorda pakte echt een paar mooie ballen hoorquote:v. Hanegem:
Die andere keeper zal toch geen koekenbakker zijn!
Nou, alle ballen kwamen door het midden zowat. Één goede redding moeten maken..quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Roorda pakte echt een paar mooie ballen hoor
stakker, heb met je te doen...quote:Op vrijdag 4 april 2008 22:23 schreef WooZ het volgende:
Boeruh!!
Ik kom net pas achter de uitslag
Zo frustrerend als je met je plank in de sneeuw staat en dan denk van normaal zou ik nu met een pot bier languit op de bank hangen. (tijdsverschil jeweets)
Maar cruisen met de zon vol op je kop isn't bad at all
Whistler![]()
Moet eerlijk zeggen dat ik donderdag bij elke bal richting doel dezelfde angsten had, maar hij deed het primaquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:19 schreef Buitendam het volgende:
Die paar keer dat ik Roorda onder de lat zag dacht ik: Westerveld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |