ja, hij kan beter nog een nummer van de nieuwe REM opzetten.quote:
Dolf heeft zijn haarkleur goed afgestemd op de naam van de bandquote:
Alphabeat - Mercyquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss playlist staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.htmlOl' Dirty Bastard ft Kelis - Got Your Money
Zal Alphabeat - Mercy de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeegahit zijn ? Of is de nieuwe Megahit zo kud dat de plaat niet op de playlist is gekomen...?Smiths - Bigmouth Strikes Again
quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Alphabeat - MercyMet zo'n copy-paste fout moet dat haast wel ja
Ik dacht zelf ook al dat Alphabeat een goede kans maakt om MH te worden. Rob was al enthousiast, hij is nu Freakandel Speciaal, dus Gerard en Giel vinden het ook wel wat. Veenstra Veenstra hoorde ik er ook positief over.....quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]!
Zie het nu pas... 't is natuurlijk niet Mercy maar Fascination
Rudy is zeker van de week gerickrolledquote:Op vrijdag 4 april 2008 13:29 schreef -Hans- het volgende:
MoveYourAss playlist staat online ! http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.htmlOl' Dirty Bastard ft Kelis - Got Your Money
Zal Alphabeat - Mercy de nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeegahit zijn ? Of is de nieuwe Megahit zo kud dat de plaat niet op de playlist is gekomen...?Smiths - Bigmouth Strikes Again
Zie dat Paul Rabbering ook helemaal fan is van de plaat want op zijn site staat de plaat op nummer 1. Vind het zelf wel een aardig liedje. Kan er wel mee leven als het de nieuwe Megahit blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:42 schreef Againzender het volgende:
Ik dacht zelf ook al dat Alphabeat een goede kans maakt om MH te worden. Rob was al enthousiast, hij is nu Freakandel Speciaal, dus Gerard en Giel vinden het ook wel wat. Veenstra Veenstra hoorde ik er ook positief over.....
quote:
Ik vind dit wel een nummer die ik af en toe kan horen, maar 't moet niet te vaak zijnquote:Op vrijdag 4 april 200814:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Rolling Stones [afbeelding]
Sinds 1971 al niet meer te pruimen.
Ik probeer juist zo snel mogelijk Leiden uit te komen, zit er de hele dag al...quote:Op vrijdag 4 april 2008 13:33 schreef BartDaMan het volgende:
Hee gaan er vanavond nog mensen naar Bring it on Live, ?
Het is in LVC Leiden, lijkt me best vet!![]()
quote:
.... klopt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een goedkope 13-in-een-dozijn rommel werd er in de nineties gemaakt.
Straks maar een biertje nemen als ik echt klaar ben thuisquote:Op vrijdag 4 april 200816:20 schreef Againzender het volgende:
Zo, het bier is weer naar boven komen rollen [afbeelding]
Volgens mij was die laatste we come one, maar ljikt allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ft Minor
Wat een stervendehoerenkutmuziek vandaag zeg.
2x Dance for Life zelfs
Oh ja, goed planquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:09 schreef Marc63 het volgende:
Zo... vanmiddag ff radio-uitzending van Broekie bijgewoond en nu ff naar VerschuurenVerschuuren luisteren op KX.
Covers zijn kansloos en zijn slechts zelden beter dan het origineel; dat laat alleen maar zien dat je als artiest totaal geen inspiratie meer hebtquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef -Hans- het volgende:
tsja, is de nieuwe van Fall Out Boy nou leuk of is het maar een slappe hap? Hoor het voor het eerst maar ik heb het niet zo op covers.. Aparte uitvoering dat wel.
Ben niet echt kapot van de zangstem, maar de gitaren gaan wel lekker tekeer.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:42 schreef -Hans- het volgende:
tsja, is de nieuwe van Fall Out Boy nou leuk of is het maar een slappe hap? Hoor het voor het eerst maar ik heb het niet zo op covers.. Aparte uitvoering dat wel.
Ben er ook zelden echt kapot van.. vaker is het origineel inderdaad beter en zo zeker in het geval van de nieuwe FOB.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Covers zijn kansloos en zijn slechts zelden beter dan het origineel; dat laat alleen maar zien dat je als artiest totaal geen inspiratie meer hebt.
Vorige single (this aint a scene) was ik trouwens wat meer te spreken over de zang van de zanger. Nu is het vooral het bekende deuntje en het gitaarwerk wat de song maakt.quote:Op vrijdag 4 april 2008 17:47 schreef Marc63 het volgende:
Ben niet echt kapot van de zangstem, maar de gitaren gaan wel lekker tekeer.
Maar dat laatste ligt dus niet aan FOB
Squeeze Me volgende week megahit?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:01 schreef Marc63 het volgende:
Kom net toch een cool shirt tegen! Zou goed in mn kast passen naast Brain
Hij draaide lekkere muziekquote:Op vrijdag 4 april 2008 17:09 schreef Marc63 het volgende:
Zo... vanmiddag ff radio-uitzending van Broekie bijgewoond en nu ff naar VerschuurenVerschuuren luisteren op KX.
Geweldige reclamequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Oh oh oh volgens mij is Gerard vanavond in bloedvorm !![]()
Hij deed volgens mij net die knakker uit de KPN reclame na (met Cavia Bruce Lee).
Dank je, dank je.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:07 schreef Marc63 het volgende:
Gerard is ook al dagelijks BBQ-platen aan het draaien
Om de een of andere reden had ik al zo'n vermoedenquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Graag gedaanmaar ik bedoelde eigenlijk Domien "niet de broer van Maurice " Verschuuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |