En niet vergeten de ketting hoog te plaatsen, zodat de betonschaar niet op de grond gelegd kan worden met de ketting tussen de bek. Als de ketting hoog hangt kan het lichaamsgewicht niet gebruikt worden om te knippen.quote:Op zondag 6 april 2008 15:02 schreef Sloper het volgende:
Ik snap niet dat je 7 fietsen laat jatten.![]()
AXA ringslot op de normale plaats. Een inderdaad een scooter of motorslot met gehard stalen (vierkante) schakels door het voorwiel en frame aan een paal/brug/hek etc etc.
Knappe jongen die dat los krijgt....
Als je deze om de paal doet, door de spaken (hoog in het wiel) en door je frame, hangt je ketting echt niet op de grond.quote:Op zondag 6 april 2008 15:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
En niet vergeten de ketting hoog te plaatsen, zodat de betonschaar niet op de grond gelegd kan worden met de ketting tussen de bek. Als de ketting hoog hangt kan het lichaamsgewicht niet gebruikt worden om te knippen.
Een paal valt dus af, want dan leg je de fiets plat en dan ligt de ketting dus ook weer op de grond.
Tot ze de fiets op zijn zij leggen (dus plat op de grond), dan wel.quote:Op zondag 6 april 2008 16:32 schreef Cyclonist het volgende:
[..]
Als je deze om de paal doet, door de spaken (hoog in het wiel) en door je frame, hangt je ketting echt niet op de grond.
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:46 schreef maok het volgende:
Ik geloof dat er ook chips bestaan waarmee je kan zien waar je fiets is. Maar dat weet ik niet zeker, zou ook nog iets kunnen zijn wat in ontwikkeling is.
Die sloten met gehadstaal zijn het beste (van die platte schakels)
Tips: Zet hem beter vast dan de fiets ernaast. Opvallend maken met kleuren en dingetjes in spaken enzo. Kinderzitje schijnt ook te werken.
Tjah, dat is gewoon uitlokkerij wat jij doetquote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Had eens een mountainbike met een shitload aan kettingen vastgezet:
1 ketting om voorwiel en frame
2 ketting om achterwiel en frame
3 voorwiel aan fietsenstalling
4 achterwiel aan fietsenstalling
5 frame aan fietsenstalling.
Onder het motto: dan krijgen ze helemaal niets meer.
Dus 4 uur later vond ik alleen mijn voorwiel terug. De rest hebben ze met een verdomde MOTERSLIJPER gewoon opengeslepen![]()
Midden op de godvergeten dag![]()
* TheThirdMark heeft de natte droom om eens zijn fiets te stallen en een claymore aan het zadel te bevestigen.
gekoppelt aan ditquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:25 schreef Salvad0R het volgende:
De gein is dat fietsfabrikanten gebaat zijn bij hoge diefstalcijfers, het betekent simpelweg meer omzet voor ze.
Daarom bouwen ze geen onsteelbaar slot, dan zouden ze hun eigen ruiten ingooien, net als dat Philips geen lampen produceert die nooit kapot gaan.
De AXA schijfsloten met bijpassende ketting zijn praktisch genoeg.
Ik probeer mijn fiets immer onder het waakzame oog van zo'n Big Brother camera te planten. Schrikt eventuele snoodaards met betonscharen en draagbare slijptollen wel af.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dus 4 uur later vond ik alleen mijn voorwiel terug. De rest hebben ze met een verdomde MOTERSLIJPER gewoon opengeslepen![]()
* TheThirdMark heeft de natte droom om eens zijn fiets te stallen en een claymore aan het zadel te bevestigen.
De politie gaat trouwens een homofietsenjatterfiets gebruiken, ze halen alleen het zadel er af en laten juist de pin zittenquote:Op dinsdag 8 april 2008 13:47 schreef Nickenator het volgende:
Zadel en zadelpen uit je fiets halen en lekker in je rugzakkie meezeulen.
Op die manier wordt je fiets -erg- onaantrekkelijk om mee te nemen, zonder zadel enzo. Worked for me.
N~
en waar staat hij? neem ik zadel meequote:Op dinsdag 8 april 2008 13:47 schreef Nickenator het volgende:
Zadel en zadelpen uit je fiets halen en lekker in je rugzakkie meezeulen.
Op die manier wordt je fiets -erg- onaantrekkelijk om mee te nemen, zonder zadel enzo. Worked for me.
N~
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:59 schreef T42 het volgende:
[..]
en waar staat hij? neem ik zadel meeals ze em wille nemen ze em toch wel mee
zelfde bij auto's ik kan kevertjes meenemen zonder motorzonder dat iemand het merkt
als dure was alleenquote:Op dinsdag 8 april 2008 17:12 schreef Nickenator het volgende:
[..]
Doh
Maar zeg nou zelf, als je 2 fietsen kon openen, zou je degene pakken zonder zadel of met zadel?
En nee, m'n dure mtb zet ik idd niet op 't station, daar heb ik m'n omafiets voor
N~
dan denken die potentiėle dieven ook: dat moet wel een HELE dure fiets zijn.... meenemenquote:Op maandag 7 april 2008 14:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt of het opvalt. Niemand die er wat van gaat zeggen en als dat gebeurt dan is een simpel smoesje voldoende om mensen af te wimpelen.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:24 schreef Landgeld het volgende:
beste kan je nog een plek opzoeken waar veel andere mensen zijn zodat het vrij opvalt als je fiets wordt gejat..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |