jeetje wat fijn!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:29 schreef freecell het volgende:
Ik ontdek net dat ik mijn loon waarschijnlijk 100% !!! doorbetaald krijg door de gemeente tijdens de gehele zwangerschapsverloftijd.
Terwijl mijn contract met mijn werkgever al voor die tijd afloopt
Aardige actie van de UWV
Dus 3 maanden extra betaaldZomaar!
Morgen maar eens grondig uitzoeken of dat ook voor mij geldt, maar het lijkt er wel op
Dat heb ik dus wel nu. Gewicht gaat omhoog en toch heb ik het idee dat bijv. mijn handen slanker zijn en mijn zwangerschaps-zakjes zijn wat minder zakkerig.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:27 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ow, je lichaam doet rare dingen wat dat betreft. De ene keer val je veel af en merk je niets aan je kleding. De andere keer kom je 2 kilo aan en gaat alles wijder zitten.
De centimeters volgen vanzelf J1981! Wanhoop niet!
Oeh, ik ben wel benieuwd naar je ervaringen dan. Mss is het ook wel wat voor mij. Volgens mij valt er bij mij wat dat betreft nog wel het eea te analyseren.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:36 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik wil kijken wat ze daar te bieden hebben qua eetproblematiek. Kijken of ze me kunnen leren normaal met eten om te gaan. Zodat ik op hou met eten als ik me verveel of uit automatisme. En signalen van mijn lijf beter leer herkennen enzo.
Maar wil dus vooral eerst kijken wát ze me te bieden zouden hebben, want ik ga niet aan danstherapie ofzo doen
Ja, precies. En helemaal leuk, omdat we het niet verwacht hadden en het dus al zo geregeld hadden met sparen en een buffertje dat we het ook écht niet nodig haddenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:37 schreef octopussy het volgende:
Freecell wat fijn dat je doorbetaald krijgtmet een kindje is het vast erg handig om wat extra inkomen te hebben. Eigenlijk is dat altijd wel handig
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 april 2008 07:31 schreef teigan het volgende:
goeiemorgen!
weinig te melden, de weegschaal geeft weer wat hoger aan dan eerder deze week, maar dat is niet zo raar..is vandaag jarig, maar omdat we het allebei zo druk hebben lijkt het helemaal niet zo..
Straks mijn laatste twee uur aan die brugklas geven, en dan is dat ook klaar.
Tegenwoordig niet meer, alles wat onder de 18 is is des duivelsquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En ik maar denken dat brugpiepers nog maar onschuldig en rustig zijn
Nou van 5 t/m 10 zijn ze meestal wel schattigquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer, alles wat onder de 18 is is des duivels
Feli Teigan
je liegtquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou van 5 t/m 10 zijn ze meestal wel schattig
Als ik foto's van Christan zie is -ie altijd heel cute. Maar ik denk wel dat -ie ontzettend boos kan kijken met die donkere ogenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef Rewimo het volgende:
Die van 7 zijn echt niet altijd schattigAlleen als ze slapen (en niet snurken
)
Straks gaat ie ook in het Duits vloeken endezoquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Echt welTuurlijk is ie lief, maar af en toe een heel kort lontje hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |