quote:Op donderdag 3 april 2008 11:03 schreef -Willempie- het volgende:
Doet onze Evert vanavond het commentaar bij Fiorentina - PSV?
Het is dus bij RTL7quote:RTL 7 zendt aansluitend op de wedstrijd Fiorentina - PSV samenvattingen uit van de overige UEFA Cup-duels.
Jan Joost van Gangelen presenteert de uitzending, Johan Derksen en Willem van Hanegem zijn de analytici en het commentaar bij de wedstrijd is in handen van Leo Driessen. Barbara Barend is ter plaatse voor de interviews.
quote:Op donderdag 3 april 2008 11:35 schreef Leso_Varen het volgende:
[ afbeelding ]
DIE TVP!!! ZAG U DAT?!?!?!?!?
http://www.depers.nl/User(...)dag_9_april_2008.pdf blz 16quote:Interview Sportcommentator Evert ten Napel doet nog één jaar de eredivisiesamenvattingen
“De voetbalrechten verwachtte ik niet terug’
Studio Sport-commentator Evert ten Napel begint aan zijn afscheidstoernee. Nog één EK, de Spelen en jawel, een jaar eredivisievoetbal. ‘De NOS gaat weer terug naar de basis.’ ‘Even mijn leesbril pakken’. Evert ten Napel tuurt naar een bloemlezing van gebruikte oneliners tijdens zijn
lange loopbaan als commentator. Vaak knikt hij goedkeurend bij de tientallen woordkeuzes die met Ten Napel geassocieerd worden. Enkele clichés heeft hij echter afgezworen. ‘Dat de messen zijn geslepen zeg ik niet meer. Net als ‘de huid niet verkopen voordat de beer geschoten is’. Bij één uitspraak uit het verleden veert Ten Napel op. ‘Romario van achteren gepakt... Typisch Grieks’, zou zijn commentaar zijn geweest tijdens een duel tussen PSV en AEK Athene. ‘Gek, want dat kan ik mij niet meer herinneren, terwijl mensen het er wel altijd over hebben’, zegt de inwoner van Ermelo. ‘Bovendien denkt men er een seksuele associatie bij. Als ik het gezegd zou hebben, was dàt zeker niet mijn bedoeling.’ Drie jaar lang kon Ten Napel zijn gevleugelde uitspraken niet toepassen op televisiesamenvattingen van de Nederlandse competitie. Maar na de zomer mag hij weer, zo werd een maand geleden bekend tijdens een bijeenkomst in Arnhem. ‘Ik was op Papendal, maar heb begrepen dat in Hilversum wel een uitgelaten stemming was. In het NOS-gebouw werd het heroveren van de voetbalrechten toch als een enorme overwinning beschouwd. Ik had een paar maanden eerder ook niet verwacht dat de NOS een grote kans maakte.’ De rechten liggen dit seizoen nog bij RTL. Heeft u op zondagavond dan ook het bord op schoot? ‘Altijd. Op zondag ben ik meestal om zeven uur wel thuis en dan sla ik bijna nooit over. De Nederlandse competitie staat bij mij bovenaan.’ Wat vindt u van het commentaar? ‘Commentaren zijn publiek bezit, het is moeilijk daar een oordeel over te geven. Ik ken die jongens ook vrij goed. En ik heb wel eens het idee dat ze niet zichzelf zijn. Ik kan het niet hard maken, maar ik heb het vermoeden dat ze van hogere hand het dringende verzoek krijgen om het vooral enthousiast te doen. Ja, op de Britse manier. Maar dáár is het echt. En hier heb ik het gevoel dat het niet helemaal echt is. Ze overschreeuwen zichzelf. Ze maken van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks.’ Ze willen het anders doen. ‘Maar of de commentatoren dat zelf willen, weet ik dus niet.’ U houdt van soberheid? ‘Dat vind ik passen bij de NOS. Wij zullen ook teruggaan naar die basis. Sobere registratie, niet te rellerig, niet dingen opkloppen die er niet zijn. Rechttoe, rechtaan. Dat is het verschil met RTL.’
De afgelopen twee jaar volgde u de eredivisie voor Langs de Lijn. Stopt u daar nu mee?
‘Ik heb aangegeven bij de leiding van Studio Sport dat ik graag radio én televisie wil doen. Radioverslaggeving was als kleine jongen mijn ultieme droom, ik ben er ook begonnen (Ten Napel versloeg voor de radio onder meer in 1978 de WK-finale, red.). ik niet terug’ Ferry de Groot zei na mijn rentree op de radio: ‘Nou, boerenlul, jij kan het nog wel.’ Daarnaast zou ik het ook een beetje lullig vinden ten opzichte van mijn radiocollega’s als ik zou zeggen: ‘Ik laat jullie de moord stikken, ik ga weer lekker tv doen.’ Bent u na ruim dertig jaar een betere commentator voor radio of tv? ‘Ik ben er niet achter wat mij meer ligt. Ik rijd net zo gemakkelijk in Engeland aan de linkerkant van de weg als in Nederland rechts.’ Het wordt uw laatste jaar? ‘In principe is 2009 mijn pensioensjaar, dan ben ik 65. Al propageert minister Donner nu dat mensen dan moeten doorgaan. Maar of ik naar hem luister, weet ik nog niet hoor.’ ‘Je moet ook zorgen dat je niet te lang wacht met leuke dingen doen. Ik heb al veel motorvakanties gemaakt: Canada, de VS, Zuid-Afrika. Nieuw-Zeeland en Zuid-Amerika staan nog op mijn lijstje. En ik zou best op de motor naar Peking willen. Alleen heb ik daar nu de tijd niet voor.’ U heeft een drukke zomer? ‘Ja, ik ga naar de Olympische Spelen . Ik doe specifiek het voetbal en ik ben aangewezen voor de openingsceremonie. Maar eerst het EK, met als standplaats Bern. Ik heb in ieder geval Nederland-Frankrijk, de tweede poulewedstrijd, in mijn pakket zitten. Of Oranje ver komt? Tsja, het moet een wereldkeeper als Van der Sar frustreren dat hij geen topverdediging voor zich heeft staan.’
Hij gaat de openingsceremonie op OS doen, als dat geen pareltjes gaat opleveren!!quote:Op woensdag 9 april 2008 08:09 schreef Longmen het volgende:
Lees en geniet, een interview met onze held in de Pers. Dit wordt zn laatste jaar![]()
[..]
http://www.depers.nl/User(...)dag_9_april_2008.pdf blz 16
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napelquote:Messi, schitterende voetballer, de kleine veldmuis, de sluwe vos, als een duveltje uit een doosje, het wonderkind.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik zag het net op teletekst. Wordt weer genieten.
Was kippenvel inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:40 schreef Blight het volgende:
Hij is wel altijd netjes stil om de kijker even de sfeer te laten proeven.
Dan moet je 'm wel goed quoten! Het was:quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
Daar probeerde hij heel leep de bal om Terry heen te draaien! Bewust of onbewust! Bewust dus!
Excuus, mn geheugen laat me soms in de steekquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je 'm wel goed quoten! Het was:
[ afbeelding ]
DAAR PROBEERDE TORRES HEEL LEEP DE BAL OM TERRY HEEN TE KRULLEN! NADAT BABEL DE BAL HAD LATEN LOPEN. BEWUST OF ONBEWUST! ONBEWUST DUS!
" goeiedag" ook zo'n mooie terugkerende reactie van evert.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[ afbeelding ]
OOOH DIE KRIJGT OOK DE BAL NIET MEE! DAT WAS OOK EEN KANS HOOR! JOE COLE, GOEIEDAG!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:15 schreef Blight het volgende:
Ik zet in op de volgende tekst:
[ afbeelding ]
DIRKIE KUYT UIT KATWIJK!
DROGBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA REINAquote:Op woensdag 30 april 2008 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
DROGBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nee
Nee Evertquote:Op woensdag 30 april 2008 21:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
K2, DAT DUO. WEET U DAT NOG?
bingo!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
DIE DEKSELSE FERNANDO TORRES!
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef knnth het volgende:
Die dekselse Fernando Torres!
Je bedoelt Kerreker?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:42 schreef VonHinten het volgende:
Carragher, de oude vos in de verdediging!
Mijn vader wou nooit voetbal kijkenquote:Op woensdag 30 april 2008 23:26 schreef asdqert het volgende:
Wat hebben me pa en ik ons krom gelachen om deze man. Prijzenswaardig!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mijn vader wou nooit voetbal kijken
Evert in de verlenging van een spannende halve finale van de Champions League, tussen twee Engelse teams die in hoog tempo spelen, waar ook nog eens 5 goals vallen.quote:
En Evert die vijf minuten voor tijd (van de verlenging dus) nog even uitlegt waarom Shevchenko ook alweer voor Chelsea koosquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:47 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Evert in de verlenging van een spannende halve finale van de Champions League, tussen twee Engelse teams die in hoog tempo spelen, waar ook nog eens 5 goals vallen.
Beter kan niet
Voor in de OPquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
Evert over de verslaggevers van RTLquote:Ze maken van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks
Ja gottegot, wat een held is het ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En Evert die vijf minuten voor tijd (van de verlenging dus) nog even uitlegt waarom Shevchenko ook alweer voor Chelsea koos
Totaal nutteloze informatie op dat moment maar goed
Thanks voor de reminderquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:03 schreef Longmen het volgende:
De laatste UEFA cup finale van Evert!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deed hij die echt?quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
ZENIT LENINGRAD TEGEN DE RANGERS
Die was briljant jaquote:Op woensdag 14 mei 2008 22:35 schreef Tim86 het volgende:
2 KOREANEN ONDER CONTRACT BIJ ZENITH. LEE EN LEE MAARJA, HETEN ZE NIET ALLEMAAL ZO IN KOREA? EN KIM TROUWENS OOK...VEEL KIMMEN IN NOORD EN ZUID KOREA
Hehe, in de tijd dat eredivisie bij NOS zat presteerde ie het een keer om Scott Booth uit te spreken als Skoss Boessquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:12 schreef Longmen het volgende:
Ja dat Smis slaat nergens op, doet Mart Smeets nu ook altijd.
Valt me tegen van Evert. Smeets wil altijd net doen of hij goed Engels spreekt met dat soort uitspraken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 08:14 schreef Breach het volgende:
[..]
Hehe, in de tijd dat eredivisie bij NOS zat presteerde ie het een keer om Scott Booth uit te spreken als Skoss BoessIk snap ook niet wat er moeilijk aan is maar ja, het levert wel leuke televisie.
kloptquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Valt me tegen van Evert. Smeets wil altijd net doen of hij goed Engels spreekt met dat soort uitspraken.
Verder: de Evert wikiquote is weer bijgewerkt zie ik
even stiekem een sneer uitdelen naar collega Snoeks, wat een held is het toch ookquote:Op donderdag 15 mei 2008 16:42 schreef Leso_Varen het volgende:
Bij Fifa 08 heeft hij trouwens ook een mooie:
[ afbeelding ]
ZO HEEE! WAT EEN DUIK!! DAAR IS EEN SNOEK NIETS BIJ!!
Godver... Dan maar wachten op het EKquote:
Zodat hij "die dekselse Russen" kan verslaan? Ik ben voor.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Godver... Dan maar wachten op het EK
Ik ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:46 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zodat hij "die dekselse Russen" kan verslaan? Ik ben voor.
HIDDINK, DIE BOERENZOON UIT DE ACHTERHOEK. WAT EEN BEGENADIGD COACH IS DAT, EEN GEWELDENAAR.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ookMaar dan wel ook ALLE wedstrijden van het EK
Toch jammer dat Jamie Kerreker niet mee doet met het EK!quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef Breach het volgende:
Ik hoop dat WOLTER SMIS dan ook op de tribune zit
Evert heeft dat inmiddels al omgetovert naar: "Kleine tsaar"quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
HET LAND WAAR DIKKIE ADVOCAAT, DE KLEINE GENERAAL, ZIJN GROOTSTE TRIOMFEN HEEFT BEHAALD
!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
HET LAND WAAR DIKKIE ADVOCAAT, DE KLEINE GENERAALTSAAR, ZIJN GROOTSTE TRIOMFEN HEEFT BEHAALD
Of Tom Huddulstun.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Toch jammer dat Jamie Kerreker niet mee doet met het EK!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:45 schreef maril het volgende:
Jammer dat hij vanavond niet het commentaar geeft, maar Jeroen Grueter
quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
HOHOHOOOOOO WAT EEN TOVENAAR STOND ER IN DE GOAL VANAVOND MET EDWIN VAN DER SAR, DIE DUIVELSTOVENAAR UIT VOORHOUT. GOEIE GENADE WAT EEN DEKSELSE KLASBAK IS DAT TOCH OOK.
DEZE AVOND IN MOSKOU ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN. MENIG AANVAL IN DE KIEM GESMOORD EN DAN ZEGEVIEREN NA STRAFSCHOPPEN. RONALDO, DAT WAS EEN BOEFIE HOOR VROEGER, MAAR VANAVOND EEN WONDERTJE HOOR, EEN GEWELDENAAR EN RASVOETBALLER UIT PORTUGAL. HET WAS AF EN TOE SMULLEN HOOR. GOEIE GENADE WAT AVOND!!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:35 schreef knnth het volgende:
[ afbeelding ]
HET WONDER VAN MOSKOU!
KENT U LUCKY LUKE NOG EN DE DALTONS? DAN IS DIE VAN DER SAR DE LANGSTE!
HOU NOU EENS OP PA!quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
HOHOHOOOOOO WAT EEN TOVENAAR STOND ER IN DE GOAL VANAVOND MET EDWIN VAN DER SAR, DIE DUIVELSTOVENAAR UIT VOORHOUT. GOEIE GENADE WAT EEN DEKSELSE KLASBAK IS DAT TOCH OOK.
DEZE AVOND IN MOSKOU ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN. MENIG AANVAL IN DE KIEM GESMOORD EN DAN ZEGEVIEREN NA STRAFSCHOPPEN. RONALDO, DAT WAS EEN BOEFIE HOOR VROEGER, MAAR VANAVOND EEN WONDERTJE HOOR, EEN GEWELDENAAR EN RASVOETBALLER UIT PORTUGAL. HET WAS AF EN TOE SMULLEN HOOR. GOEIE GENADE WAT AVOND!!
quote:
Is dat niet jouw kloon dan?quote:
HOU JE NOU EENS RUSTIG, WANT JE MOET DE HUID NIET VERKOPEN VOORDAT DE BEER GESCHOTEN ISquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:40 schreef Breach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOHOOOOO ALS EEN DUVELTJE UIT EEN DOOSJE VERSCHIJNT MIJN DOCHTER CARRIE INEENS OP HET FOK FORUM. WAT EEN RASECHTE TEN NAPEL IS DAT ZEG
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:43 schreef Carrie_ten_Napel het volgende:
[..]
HOU JE NOU EENS RUSTIG, WANT JE MOET DE HUID NIET VERKOPEN VOORDAT DE BEER GESCHOTEN IS
Of bergkamp, die deed dat ook wel eens in zn goede dagenquote:Op maandag 9 juni 2008 18:37 schreef Susi het volgende:
Dit kan nooit, wat Anelka doet. Dan moet je van Basten heten vanuit die hoek.
Nederlandse kwaal, altijd de klemtoon op de eerste lettergreep leggenquote:Op maandag 9 juni 2008 18:37 schreef Longmen het volgende:
[ afbeelding ]
MAAR HENRY ZIT OP DE BANK. EN DAAR ZIT OOK KWALITEIT HOOR, TJONGE JONGE.
en natuurlijk de uitspraak AnelkA, maar soms ook " gewoon" Anelka![]()
Dat fluitconcert hoorde ik net, helaas Evert niet....quote:Op maandag 9 juni 2008 19:25 schreef Breach het volgende:
Ik moet nog:
Als een Granaat
De deklat
Een hels fluitconcert
En dan heb ik bingo
he was ik net ff wegquote:Op maandag 9 juni 2008 19:19 schreef paultjuhhh het volgende:
DEKSELSE![]()
![]()
![]()
![]()
* paultjuhhh streept van kaart dekselse af
quote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR HOEFT DE BRANDWEER NIET VOOR UIT TE RUKKEN!
Klein brandje maarquote:Op maandag 9 juni 2008 19:48 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
DAAR HOEFT DE BRANDWEER NIET VOOR UIT TE RUKKEN!
Goeie genade wat een oppermachtig Nederland, hohohoooo. Die dekselse van Bronckhorst speelde een duivelse pot voetbal hoor. En Sneijder was gevaarlijk op elke grasspriet. Het was 90 minuten lang smullen hoor. Gattuso, dat kleine vechtersbaasje uit Calabrië, was volledig onzichtbaar. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! Zelfs toen de lange mannen naar voren trokken kwam er geen doelpunt uit. En dat kiezelharde schot van Afellay op de deklat zal ik ook niet vergeten hoor, goeie genade, dat schot was loep en loep zuiver. Dit komt voor de Italianen aan als een mokerslag hoor. De messen zijn geslepen!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:09 schreef DJ_Ryow het volgende:
hopelijk komt Evert_ten_Napel nog zijn commentaar bij de wedstrijd Nederland - Italië plaatsen
Dat is weer een toppertje hoorquote:Op woensdag 11 juni 2008 20:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Er zijn natuurlijk veel Hakans in Turkije net als jan piet of kees in Nederland
quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:58 schreef DANILXL het volgende:
[ afbeelding ]
HET LIJKT WEL SNEEUW HIER, EN SNEEUW KENNEN ZE HIER HOOR HOHOHO. DAAR KOMEN DE PLASTIC JASJES
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:07 schreef Vidacz het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS MEER IETS VOOR PIETER VAN DEN HOOGENBAND OM ZN NIEUWE ZWEMPAK UIT TE PROBEREN
WAT EEN POEIER VAN YAKIN!quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS MEER IETS VOOR PIETER VD HOOGENBAND MET ZIJN ZWEMPAKKIE OM HIER IETS UIT TE PROBEREN !
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[ afbeelding ]
HIJ WEET DAT HET ZWAARD GESLEPEN IS DAAR IN DE BOSPORUS.
quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
DIT IS MEER IETS VOOR PIETER VD HOOGENBAND MET ZIJN ZWEMPAKKIE OM HIER IETS UIT TE PROBEREN !
U heeft de keuze uit het topic in ONZ over Evert, of een topic of twee terug in dit subforumquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:58 schreef Pieter-utd het volgende:
Heeft iemand dat over Take Takema al gepost?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:02 schreef PabloLopez het volgende:
waar is dat fucking *bash forum wordt gek vd kneus
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:41 schreef Rikketik het volgende:
[ afbeelding ]
NOU DIT WAS ME HET AVONDJE WEL HOOR IN BASEL!
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:43 schreef Longmen het volgende:
Hij was fantastich vandaag! En mokerslag kwam ook nog even voorbij![]()
Hij gaat toch eredivisie doenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:44 schreef beertenderrr het volgende:
We gaan Evert zo hard missen na dit EK
Frankrijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Doet evert trouwens NL - Frankrijk of NL - Roemenie ?
Nog een jaartje inderdaad, maar dan is het waarschijnlijk definitief voorbij.quote:
doe mij ook eens passenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:55 schreef D.zire het volgende:
Ik heb de bingokaarten al geprint voor vrijdag
quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:43 schreef Longmen het volgende:
Hij was fantastich vandaag! En mokerslag kwam ook nog even voorbij![]()
quote:50 meter vrije slag daar! Met Tuncay op kop! (Idem, door een dekselse regenbui staat het veld blank)
Voor meerdere personen: http://www.leuketeksten.nl/evert.pdfquote:
geweldigquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef D.zire het volgende:
[..]
Voor meerdere personen: http://www.leuketeksten.nl/evert.pdf
Of gewoon de eenpersoonsbingokaart: http://i27.tinypic.com/nxt65z.jpg
ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:57 schreef Rikketik het volgende:
Zo kut dat ik vrijdagavond moet werken.
Of de finale.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:54 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik ook
hopelijk doet ie nederland in de kwartfinale
Die moeten standaard in de OP.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef D.zire het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:57 schreef Rikketik het volgende:
Zo kut dat ik vrijdagavond moet werken.
Bij mij is er vast wel radio, het is alleen de vraag of die lul van een bedrijfsleider het toestaat. 'Zo schrik je klanten af.' Welke klanten, vraag ik me dan af. De straten zullen wel verlaten zijn.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:38 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik ook
Maar gelukkig is er radio op mijn werkCommentaar van Jack is ook geweldig
Morgen Nederland - Frankrijkquote:
Het geslepen zwaard in de Bosporus was ook geweldig. Ik moet continu lachen als die man commentaar geeftquote:
Hohoooooo nee ik en Snoeks zijn vandaag een dagje vrij hoor. Mijn dekselse collega's Philip Kooke en Jan Roelfs zijn de klasbakken die het vandaag mogen doen! De messen zijn geslepen hoor. Goeie genade wat een toernooi!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:23 schreef superworm het volgende:
Dus vanavond 2x Snoeks ofzo? Dan zet ik de radio aan
Het zal nog lang onrustig blijven in Zwitserland.quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Hohoooooo nee ik en Snoeks zijn vandaag een dagje vrij hoor. Mijn dekselse collega's Philip Kooke en Jan Roelfs zijn de klasbakken die het vandaag mogen doen! De messen zijn geslepen hoor. Goeie genade wat een toernooi!
Hoi Evert,quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:29 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Hohoooooo nee ik en Snoeks zijn vandaag een dagje vrij hoor. Mijn dekselse collega's Philip Kooke en Jan Roelfs zijn de klasbakken die het vandaag mogen doen! De messen zijn geslepen hoor. Goeie genade wat een toernooi!
JAJAJAJA, WAT EEN GEWELDIG CONCEPT IS DIT MENSEN! DIE KAARTEN ZULLEN WIJ MORGENAVOND EENS FIJN GAAN INVULLEN, HET ZAL NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN UTRECHT!quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:08 schreef D.zire het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |