DROGBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA REINAquote:Op woensdag 30 april 2008 20:58 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
DROGBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nee
Nee Evertquote:Op woensdag 30 april 2008 21:33 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]
K2, DAT DUO. WEET U DAT NOG?
bingo!quote:Op woensdag 30 april 2008 22:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
DIE DEKSELSE FERNANDO TORRES!
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef knnth het volgende:
Die dekselse Fernando Torres!
Je bedoelt Kerreker?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:42 schreef VonHinten het volgende:
Carragher, de oude vos in de verdediging!
Mijn vader wou nooit voetbal kijkenquote:Op woensdag 30 april 2008 23:26 schreef asdqert het volgende:
Wat hebben me pa en ik ons krom gelachen om deze man. Prijzenswaardig!
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mijn vader wou nooit voetbal kijken
Evert in de verlenging van een spannende halve finale van de Champions League, tussen twee Engelse teams die in hoog tempo spelen, waar ook nog eens 5 goals vallen.quote:
En Evert die vijf minuten voor tijd (van de verlenging dus) nog even uitlegt waarom Shevchenko ook alweer voor Chelsea koosquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:47 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Evert in de verlenging van een spannende halve finale van de Champions League, tussen twee Engelse teams die in hoog tempo spelen, waar ook nog eens 5 goals vallen.
Beter kan niet
Voor in de OPquote:Op zaterdag 12 april 2008 00:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
http://nl.wikiquote.org/wiki/Evert_ten_Napel
Evert over de verslaggevers van RTLquote:Ze maken van een sneetje brood een snee brood met roomboter en dikke kaas erop. En dan drie stuks
Ja gottegot, wat een held is het ookquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
En Evert die vijf minuten voor tijd (van de verlenging dus) nog even uitlegt waarom Shevchenko ook alweer voor Chelsea koos
Totaal nutteloze informatie op dat moment maar goed
Thanks voor de reminderquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:03 schreef Longmen het volgende:
De laatste UEFA cup finale van Evert!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |