waar lees jij dat ik scheld op het mbo?quote:
heb ik al gedaanquote:Op woensdag 2 april 2008 23:51 schreef Red_Cat het volgende:
Och kind wat een dilemma.. Bel de krant en stuur een klacht in ofzow ..
Ow wat goed van jou!!quote:
jaquote:Op woensdag 2 april 2008 23:53 schreef Omniej het volgende:
Worden de zinnen uit de OP later nog afgemaakt?
Dus als iemand die klaar is met het vmbo naar het MBO gaat, is het een student?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef DANILXL het volgende:
als iemand die klaar is met het vmbo havo gaat doen wordt het een scholier en anders wordt het een student
Ik betwijfel of er überhaupt mensen zijn die het verhaal konden lezen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:59 schreef Nikmans het volgende:
Zouden er daadwerkelijk nog mensen happen?
Ah, D-D, vaste gast in deze reltopics.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:10 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ik noem MBO-ers altijd gewoon uitschot. Je moet het beestje immers bij de naam noemen.
Dat en *zucht*quote:
Et tu Zyggie, et tu.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:12 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ah, D-D, vaste gast in deze reltopics.
Exact, die stap is immers veel kleinerquote:Op woensdag 2 april 2008 23:50 schreef Jesse_ het volgende:
Ach ja, als je HBO'ers al student noemt is de stap naar een lager niveautje beroeps onderwijs natuurlijk snel gemaakt
hmmz, differentieren en limietberekeningen zijn nou niet bepaald zaken die ik aan een groep 8 klas geleerd zou kunnen krijgen, maar ok, dat het niveau soms abominabel slecht is op een MBO-opleiding, da's een ding dat ik als middenkaderfunctionaris laborant zeker zal onderschrijven.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:51 schreef Emimich het volgende:
MBO'ers die stufi ontvangen voor hun studie op basisschoolniveau
Topic busted.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef DANILXL het volgende:
tt change nomen>noemen
Studeren doe je aan een universiteit, MBO is geen universiteit.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef nienada het volgende:
Ik studeer rechten aan de universiteit maar als ik naar de 'universiteit' ga zeg ik ook dat ik naar school ga..wat is het probleem precies? Waarom studeren MBO'ers niet?
Sjaars zeker?quote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef nienada het volgende:
Ik studeer rechten aan de universiteit maar als ik naar de 'universiteit' ga zeg ik ook dat ik naar school ga..wat is het probleem precies? Waarom studeren MBO'ers niet?
En dan stuur je later een briefje aan een confrere, en dan zet je erboven 'ey swa'quote:Op donderdag 3 april 2008 00:53 schreef nienada het volgende:
Tja, waarom noemen we een banaan geen sperzieboon? Ze hangen allebei aan een boom, ze zijn allebei soms groen en krom en je kan ze allebei bakken.quote:Op donderdag 3 april 2008 01:01 schreef nienada het volgende:
pff..what's the big deal.. Wat zoú het vraag ik me af maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |