Deed hij vanmiddag ook,maar ik luister niet meer,kan die kwijlstem van die rat echt niet meer horen.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:30 schreef fredfik het volgende:
denk je?volgens mij brieft hij zometeen alles weer over naar huub
Als hij dat doet, kiest Huub 100% voor Jaapquote:Op woensdag 2 april 2008 22:35 schreef Desii het volgende:
Jaap lult..... als hij wilt kan hij nu toch knallen en spreekt zijn eigen in 1 gesprek tegen
eerst zegt hij nix show op 1.... Jaap op 1
en nu weer show op 1
hij wil nu Huub gaan pakken door bij Claire onder de douche te staan........ Doe dat nou eens bij Amanda en Brian (kutjaap - das een nwe hé )
Huub houdt zowiezo Jaap erin (das door "het hokje" bepaald) het gaat er nu om dat Huub, Claire erin wilt houdenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:36 schreef Varen het volgende:
[..]
Als hij dat doet, kiest Huub 100% voor Jaap
ik snap er nix van.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef Deisyy het volgende:Guuske
Brian zit er tot aan zijn ellebogen in
Huub mag wel flippen en die twee debielen niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef akveor het volgende:
Ach gossie die laffe Jaap is van plan bij Claire onder de douche te gaan staan. Laat hem dat bij Amanda proberen. Brian is vrij open naar Jaap toe. Ben benieuwd hoe dat uitpakt.
Waarom is het toch zo logisch dat er niet tegen B en A gespeeld wordt? Onbegrijpelijk.
Preciesquote:Op woensdag 2 april 2008 22:32 schreef Frasier het volgende:
Jaap is een achterbakse laffe matennaaier.
Ik vertrouw Jaap voor geen centimeterquote:Op woensdag 2 april 2008 22:34 schreef Varen het volgende:
[..]
Wat is er?
Jaap maakt af en toe een grapje en voor de rest schaakt hij
Serieus?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Kreeg net een email dat als ik voor huub zou blijven ik neergeschoten zou worden..............................ik doe niet meer mee vanaf nu
Pardon??quote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Kreeg net een email dat als ik voor huub zou blijven ik neergeschoten zou worden..............................ik doe niet meer mee vanaf nu
Dat schreef iik vanmiddag ook al, dat ik daar helemaal niets van begrijp, waarom zij ontzien moeten worden.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef akveor het volgende:
Ach gossie die laffe Jaap is van plan bij Claire onder de douche te gaan staan. Laat hem dat bij Amanda proberen. Brian is vrij open naar Jaap toe. Ben benieuwd hoe dat uitpakt.
Waarom is het toch zo logisch dat er niet tegen B en A gespeeld wordt? Onbegrijpelijk.
Ik mag toch hopen dat dit een grapje isquote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Jaap is zo onvoorspelbaar als het Nederlandse weer. Hij maakt afspraken met Huub die hij nakomt of niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:38 schreef kissa het volgende:
[..]
"Waar Jaap zich bij B en A heeft aangesloten"
Vorige COS niet helemaal gelezen.
oei..... voor wie ben je nu...... Brian zekers (logisch)quote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Je bent niet wijs, serieusquote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Zoek eens uit waar die mail vandaan komtquote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Wat een proletenkop.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt deze nog ergens gezocht?
Yup... is pas ontsnapt uit het randebielenikdenkdatikgodgestichtquote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt deze nog ergens gezocht?
Deze wordt toch gezocht door parnassia?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef Shayndel het volgende:
Brian kijk alast hoe ze de laatste uitzending van 22 mei in elkaar gezet hebben.
[ link | afbeelding ]
Een late 1 april 'grap'?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Sorry? Wil je die creep even door pm-en naar mij?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Hij is weer euforisch.... hoe de petjes maar vast gereed.quote:
Hoe weten ze je email adres, of was het een bekende van je?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef loisie het volgende:
heb ik gedaan
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Sorry? Wil je die creep even door pm-en naar mij?
Dat ligt er maar aan wat het schuift.....quote:Op woensdag 2 april 2008 22:47 schreef Copycat het volgende:
Nooit, maar dan ook nooit zwichten voor tirannie.
Tja maar Brian grijpt het aan voor zijn dagelijks kijk mij eens gevoelig zijn tv momentje.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:49 schreef Desii het volgende:
Mooi nummer bij Brian op kantoor... Enya
Ik had in jou nooit een opportunist gezien.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat ligt er maar aan wat het schuift.....
Huub en Jaap in betere tijden? Febo is akkoord?quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Sorry? Wil je die creep even door pm-en naar mij?
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had in jou nooit een opportunist gezien.
Ja Brian zei straks onder het paaldansen,dat achter het zou toejuichen als Brian en Jaap samen gingen.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub en Jaap in betere tijden? Febo is akkoord?
Laat hem maar genieten.... die gaat vanzelf op z'n bek.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Ja leuk he Brian alle ballen weer op Huub.Zelf mag je niet aangepakt worden,maar een ander gek maken is prachtig.
Ik wacht (met smart) op het moment dat Brain dood neervalt wegens een hartstilstand.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:51 schreef Lady-night het volgende:
Kan die goser niet meer horen....straks worden er wrsch weer wat traantjes uitgeperst....ik wacht op A die los gaat op hem
Besteed er toch geen aandacht aan joh....gewoon laten waaien. Iemand die je echt neer wil schieten doet dat niet via een mededeling vooraf......quote:
Zover ben ik ook!quote:Op woensdag 2 april 2008 22:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik wacht (met smart) op het moment dat Brain dood neervalt wegens een hartstilstand.
En terecht....hij heeft er de achternaam voor.......quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef rooie3 het volgende:
Ja leuk he Brian alle ballen weer op Huub.
http://www.huiselijkgewel(...)aging_via_email.htmlquote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef loisie het volgende:
dat zul jij nooit weten varen of ruud................................................maar ik wel
Dat jij het weet is genoeg. Als je er dan maar iets aan doet. En er zijn er genoeg om je daarmee te helpen.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef loisie het volgende:
dat zul jij nooit weten varen of ruud................................................maar ik wel
Hierbij een oproep aan diegene om mij ook even te mailen, kunnen we even persoonlijk afspreken. Zo laf via de mailquote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Die 'mafkees' kan daar wel een flinke tijd de bak voor indraaien.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Besteed er toch geen aandacht aan joh....gewoon laten waaien. Iemand die je echt neer wil schieten doet dat niet via een mededeling vooraf......
Het is gewoon een mafkees die ietwat frustie is.....
Daar heeft zo'n slappe zak het lef niet voorquote:Op woensdag 2 april 2008 22:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hierbij een oproep aan diegene om mij ook even te mailen, kunnen we even persoonlijk afspreken. Zo laf via de mail
Ik wacht erop dat ie door aliëns naar een andere planet ontvoerd word en waar hij het kleinste pikkie heeft.quote:
joh mail mij ok ff,dan spreken we komende vrijdag op de golfbaan bij b&a af...is kijken wie er het eerst neer valt..de rat of ikquote:Op woensdag 2 april 2008 22:40 schreef loisie het volgende:
Als ik dit lees dan had de halve DGK al achter slot en grendel moeten zitten.....en meer dan de helft van alle fora users die betrokken zijn bij DGKquote:Op woensdag 2 april 2008 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
http://www.huiselijkgewel(...)aging_via_email.html
En dat ie dan wordt verkozen tot The Biggest Douche in the Universe ..quote:Op woensdag 2 april 2008 22:59 schreef akveor het volgende:
Ik wacht erop dat ie door aliëns naar een andere planet ontvoerd word en waar hij het kleinste pikkie heeft.
Een persoonlijke e-mail krijgen met de mededeling dat er op je geschoten gaat worden, is toch wel wat anders dan een felle discussie op een discussieforum hoor.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik dit lees dan had de halve DGK al achter slot en grendel moeten zitten.....en meer dan de helft van alle fora users die betrokken zijn bij DGK
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:02 schreef trettie het volgende:
Ze kunnen Brian dus gewoon niet laten verliezen want dan springt ie van het dak af daar!
Op het moment dat hij te horen krijgt dat ie niet heeft gewonnen gaat ie door het lint dus ...........
Het beste is dan ook hem zo snel mogelijk te laten afvallen.... Jaap verder met Amanda....quote:Op woensdag 2 april 2008 23:02 schreef trettie het volgende:
Ze kunnen Brian dus gewoon niet laten verliezen want dan springt ie van het dak af daar!
Op het moment dat hij te horen krijgt dat ie niet heeft gewonnen gaat ie door het lint dus ...........
Het uitwijkforum werd gisteren door meerderen nog gevonden en van je smileys is ook dankbaar gebruik gemaaktquote:Op woensdag 2 april 2008 22:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wacht erop dat ie door aliëns naar een andere planet ontvoerd word en waar hij het kleinste pikkie heeft.
Dit is gewoon haar normale doen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:04 schreef akveor het volgende:
Of Amanda is erg moe of ze is erg bezopen
+1 (kom maar op... mijn autobommen, als tegenoffensief, liggen al klaar)quote:Op woensdag 2 april 2008 23:02 schreef Dementor het volgende:
Ik ben pro huub, mail me maar
Pff het is gewoon een soap hoor mensen!
Be my guest..... daar zijn ze voor.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het uitwijkforum werd gisteren door meerderen nog gevonden en van je smileys is ook dankbaar gebruik gemaakt![]()
Dan is het een streamlock en is er zogenaamd niets gebeurd.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
Rat wil graag dat Jaap bij Claire onder de douche gaat staan. Want dan zou Huub gaan flippen.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als Jaap bij del onder de douche zou kruipen
En rat zal dan zeggen dat hij en zijn del gewoon ruige sex hebben gehad.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan is het een streamlock en is er zogenaamd niets gebeurd.
Tja dan hebben ze tenminste 1 iemand ontslagen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef blomst het volgende:
dat Dimitri ontslaan moet voor een tvmomentje enk ik.
vastquote:Op woensdag 2 april 2008 23:10 schreef blomst het volgende:
dat Dimitri ontslaan moet voor een tvmomentje enk ik.
Neem dat onderschrift even dubbelzinnig.....dan is dat een "haar" zoals dat voor mij noot bedoeld isquote:
Ik zei net precies hetzelfde.... maar eigenlijk alles wat Jaap tegen Huub en Claire kan doen kan ook tegen B en A.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:07 schreef mazaru het volgende:
Rat wil graag dat Jaap bij Claire onder de douche gaat staan. Want dan zou Huub gaan flippen.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als Jaap bij del onder de douche zou kruipen
Idd, dat telefoontje was een order.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef rooie3 het volgende:
Achter belde er net over,dus hij moet er gewoon uit.ja boos doen tegen de prinses en prins mag niet .
+ 1, mijn twee waakhonden liggen klaarquote:Op woensdag 2 april 2008 23:05 schreef Desii het volgende:
[..]
+1 (kom maar op... mijn autobommen, als tegenoffensief, liggen al klaar)
Precies, en daardoor zit ze nu overspannen thuis, maar die klootzak komt er weer meequote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zei net precies hetzelfde.... maar eigenlijk alles wat Jaap tegen Huub en Claire kan doen kan
ook tegen B en A.
Maar dat geeft maar weer aan wat voor een rat Brian weer is. Iemand iets aan willen doen maar maar dat zelf niet kunnen incasseren. Remember Palma? Gaat even los op Amanda en meneer staat de volgende dag op een agressieve manier face to face met Palma.
Dat dacht ik dus ook!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef blomst het volgende:
en die domme Huub zal wel weer het woord nemen, zodat Huub weer slecht op tv kan komen.
I rememberquote:Op woensdag 2 april 2008 23:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zei net precies hetzelfde.... maar eigenlijk alles wat Jaap tegen Huub en Claire kan doen kan ook tegen B en A.
Maar dat geeft maar weer aan wat voor een rat Brian weer is. Iemand iets aan willen doen maar maar dat zelf niet kunnen incasseren. Remember Palma? Gaat even los op Amanda en meneer staat de volgende dag op een agressieve manier face to face met Palma.
Die doen voor spek en bonen meequote:Op woensdag 2 april 2008 23:15 schreef Varen het volgende:
Raar dat Claire en Jaap niet bij dit overleg zijn?
Trustenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Ik ga morgen om 6 uur het mooiste meisje van Polen naar haar werk brengen![]()
![]()
Lief zijn voor elkaar hè.![]()
Nee daar hebben ze Huub weer voor nodig en lulletje Huub komt zo weer op tv.Wat worden Jaap en Huub toch gebruikt.Die worden pas 23 mei wakker met een hele flinke katerquote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub houd toch je bek, laat dat trailer-trash het lekker zelf oplossen ...............
Aangezien Amanda vrijwel altijd alleen haar kut laat spreken is 't toch attent van haar dat ze het in deze even vermeldt.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef Borga het volgende:
Amanda: '' Hij sprak het ook uit, uit zijn eigen mond''.
Tuurlijk, succesquote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Ik ga morgen om 6 uur het mooiste meisje van Polen naar haar werk brengen![]()
![]()
wat een timing... okee, dan, houdoe en weltrustequote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Trustenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
Pfieuuuw, de OP is klaar. Nog iets belangrijks gebeurd, of moet ik alles gaan bijlezen?
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
Pfieuuuw, de OP is klaar. Nog iets belangrijks gebeurd, of moet ik alles gaan bijlezen?
Oke, ja, ik heb een verschrikkelijke hekel aan Brian, maar sjeeeee eerlijk is eerlijk hij ziet er geil uitquote:
perfecto, gooi ik die van mij erachterquote:Op woensdag 2 april 2008 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Guuskeee.
Ik heb die schamele van mij nog gauw even in het OP topic gegooid
Interesse in de baan van Dimitri?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Oke, ja, ik heb een verschrikkelijke hekel aan Brian, maar sjeeeee eerlijk is eerlijk hij ziet er geil uit
Lekker gooienquote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
perfecto, gooi ik die van mij erachter
Het is al erg genoeg dat dat stuk onmens überhaupt ergens leeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
Amanda: wij leven hier he, wij leven niet daar (oh nee hoe vaak zitten b en a wel niet achter of lopen ze buiten de poort rond).
Hij is weer mooi, bedankt Guuskeeequote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
Pfieuuuw, de OP is klaar.
Geweldigquote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Wat was de mooiste actie van Dimitri in het bestaan van de gouden kooi???
HET MEENEMEN VAN DEZE MAN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Amanda tettertquote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef Yavido het volgende:
Brian zit er weer vrolijk bij
[ afbeelding ]
Omdat hij vanmiddag vertelde dat hij "los" zou gaan op Brian.....en ook hij dat dus simpelweg niet doet.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef CHAOS_ het volgende:
Waarom is het zwak dat Huub vanavond heeft besteed aan zijn theorielessen, niemand meegekregen dat hij vrijdag examen heeft en hij een dag voor het examen niet in de boeken wil? Weet ook dat hij gezegd heeft dat hij vanavond Brian en Amanda wilde opjutten, maar zal wel afgeblazen zijn ivm butler ontslag.
Eerst nog even B en A op hun plaats zetten.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:29 schreef Smash-it het volgende:
Pff.. als ik Dimitri was, zou ik echt denken bekijk het maar.
Heerlijk. Dat moet jezelf toch een geweldig gevoel geven om zo'n low-life tegen de vlakte te slaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef mazaru het volgende:
Wat was de mooiste actie van Dimitri in het bestaan van de gouden kooi???
HET MEENEMEN VAN DEZE MAN!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben het al gewend, eigenlijk te erg voor woordenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef noekje het volgende:
Wat een freakshow is het toch ook. Amanda die met haar bezopen vingertje loopt te zwaaien en dan zie je opeens Ricardo met een jurk aan.
mariah Carey, butterfly.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:31 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda weer wat cadeautjes gehad van mommie dearest? Ze heeft de hele vlindertuin uit Emmen om haar hals en in haar oren zitten.
Zalig!!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heerlijk. Dat moet jezelf toch een geweldig gevoel geven om zo'n low-life tegen de vlakte te slaan.
Dan wordt R morgen dus ontslagen?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef Smash-it het volgende:
R neemt het voor D op. Dat vind ik dan wel weer tof. A begint weer te tetteren.
Goodnight!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef Smash-it het volgende:
Goed, ik ga naar bed.
Voor non-streamers: Tetter, tetter, je gaat zomaar op vakantie, tetter, tetter, je werkt voor ons, tetter, tetter, we kunnen je ontslaan, tetter, tetter..
Amanda moet gewoon zo snel mogelijk haar stembanden door laten knippen aangezien domme mensen het recht niet mogen hebben om hun mening te verkondigen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef Smash-it het volgende:
R neemt het voor D op. Dat vind ik dan wel weer tof. A begint weer te tetteren.
trustequote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef Smash-it het volgende:
Goed, ik ga naar bed.
Voor non-streamers: Tetter, tetter, je gaat zomaar op vakantie, tetter, tetter, je werkt voor ons, tetter, tetter, we kunnen je ontslaan, tetter, tetter..
ik vind Huub heel reeel nu..... niet drammerig en hij laat duidelijk merken dat hij Dimitri niet echt weg wil hebbenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Huub hou je bek toch eens.
De best manier waarop Dimitri Brian had kunnen pakken was door haar te pakken. Maarja daar is ze te vuil voor die pak je nog niet al was het de laatste vrouw op aardequote:Op woensdag 2 april 2008 23:36 schreef Yavido het volgende:
Als blikken konden doden......
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef mazaru het volgende:
Hoe vaak is er nou al niet gezegd dat hij 15 kilo zwaarder was.
Ik heb nog nooit horen zeggen dat Yuri een meter korter was
Nouja, als je zou zeggen: Natasia, oke. Daar wil écht niemand dood op liggen....quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef marky het volgende:
[..]
die pak je nog niet al was het de laatste vrouw op aarde
Huub won op inhoudquote:Op woensdag 2 april 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Amanda versus Huub.
Trustequote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vanavond. Weer geen terror tussen de miljonairs![]()
Maar morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Trusten
Trusten Deisyyquote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vanavond. Weer geen terror tussen de miljonairs![]()
Maar morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Trusten
Waarbij ze toch snel even zegt dat hij hem nog wel krijgt. Ging over wat beuken.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Amanda versus Huub.
i'm lovin it!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Amanda versus Huub.
Ach ja als je niet los mag dan moet je ze maar vergezelle om toch een beetje aan wat spanning te komenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub sterf! Altijd maar eens zijn met A en B..sukkel
Precies Huub krijgt die knal nog wel, zei Amanda.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Waarbij ze toch snel even zegt dat hij hem nog wel krijgt. Ging over wat beuken.
Bla, bla, praatjes...quote:Op woensdag 2 april 2008 23:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies Huub krijgt die knal nog wel, zei Amanda.
Sorry? 15 kilo? is ze dat aangekomen?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:43 schreef Varen het volgende:
Daar zijn de 15 kilo weer (door Amanda)
Klopt, maar had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:45 schreef Guuskeee het volgende:
B en A laten alleen maar zien dat ze er enorm van balen dat brian klappen heeft gekregen van een butler, en zodoende voor lul zou staan op tv.
Als B gewonnen had was er NUL KOMMA NIKS aan de hand geweest, dan hadden ze het elke dag alleen maar over 'de grote overwinning' gehad
Hij is juist lekker nuquote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef noekje het volgende:
Brian ziet er zo gaar uit! Hij moet zich niet scheren.
die vond ik ook top. snappen ze toch nietquote:Op woensdag 2 april 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
Huub: Met idioten valt niet te discussiëren. Ze verlagen je tot hen niveau, en verslaan je daar op ervaring
Nee, door Naarden Vesting. Daar kun je echt niet in z'n 2 door, laat staan in z'n 3, 4 of 5quote:Op woensdag 2 april 2008 23:46 schreef Yavido het volgende:
Niet alleen maakt Amanda een verkeerde koppeling, ook de koppeling in de auto weet ze niet goed te vinden. Van de week reed ze in zijn 1 door Eemnes?
Toch verwacht ik hele onverwachte dingen de komende 6, 7 weken,quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef akveor het volgende:
Brian en Jaap hebben het over een ontslagronde met meerderheid.... wat een onzin.
De ontslagrondes zijn ontslagrondes. 1 van de weinige regels die hetzelfde gebleven zijn.
Deze vind best sterkquote:Op woensdag 2 april 2008 23:47 schreef mazaru het volgende:
Huub: Met idioten valt niet te discussiëren. Ze verlagen je tot hen niveau, en verslaan je daar op ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |