Die doen voor spek en bonen meequote:Op woensdag 2 april 2008 23:15 schreef Varen het volgende:
Raar dat Claire en Jaap niet bij dit overleg zijn?
Trustenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Ik ga morgen om 6 uur het mooiste meisje van Polen naar haar werk brengen![]()
![]()
Lief zijn voor elkaar hè.![]()
Nee daar hebben ze Huub weer voor nodig en lulletje Huub komt zo weer op tv.Wat worden Jaap en Huub toch gebruikt.Die worden pas 23 mei wakker met een hele flinke katerquote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub houd toch je bek, laat dat trailer-trash het lekker zelf oplossen ...............
Aangezien Amanda vrijwel altijd alleen haar kut laat spreken is 't toch attent van haar dat ze het in deze even vermeldt.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef Borga het volgende:
Amanda: '' Hij sprak het ook uit, uit zijn eigen mond''.
Tuurlijk, succesquote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er even weg van. Ik ga morgen om 6 uur het mooiste meisje van Polen naar haar werk brengen![]()
![]()
wat een timing... okee, dan, houdoe en weltrustequote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Trustenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
Pfieuuuw, de OP is klaar. Nog iets belangrijks gebeurd, of moet ik alles gaan bijlezen?
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef Guuskeee het volgende:
Pfieuuuw, de OP is klaar. Nog iets belangrijks gebeurd, of moet ik alles gaan bijlezen?
Oke, ja, ik heb een verschrikkelijke hekel aan Brian, maar sjeeeee eerlijk is eerlijk hij ziet er geil uitquote:
perfecto, gooi ik die van mij erachterquote:Op woensdag 2 april 2008 23:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Guuskeee.
Ik heb die schamele van mij nog gauw even in het OP topic gegooid
Interesse in de baan van Dimitri?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Oke, ja, ik heb een verschrikkelijke hekel aan Brian, maar sjeeeee eerlijk is eerlijk hij ziet er geil uit
Lekker gooienquote:Op woensdag 2 april 2008 23:24 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
perfecto, gooi ik die van mij erachter
Het is al erg genoeg dat dat stuk onmens überhaupt ergens leeft.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:23 schreef Dementor het volgende:
Amanda: wij leven hier he, wij leven niet daar (oh nee hoe vaak zitten b en a wel niet achter of lopen ze buiten de poort rond).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |