Amanda moet gewoon zo snel mogelijk haar stembanden door laten knippen aangezien domme mensen het recht niet mogen hebben om hun mening te verkondigen.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef Smash-it het volgende:
R neemt het voor D op. Dat vind ik dan wel weer tof. A begint weer te tetteren.
trustequote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef Smash-it het volgende:
Goed, ik ga naar bed.
Voor non-streamers: Tetter, tetter, je gaat zomaar op vakantie, tetter, tetter, je werkt voor ons, tetter, tetter, we kunnen je ontslaan, tetter, tetter..
ik vind Huub heel reeel nu..... niet drammerig en hij laat duidelijk merken dat hij Dimitri niet echt weg wil hebbenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Huub hou je bek toch eens.
De best manier waarop Dimitri Brian had kunnen pakken was door haar te pakken. Maarja daar is ze te vuil voor die pak je nog niet al was het de laatste vrouw op aardequote:Op woensdag 2 april 2008 23:36 schreef Yavido het volgende:
Als blikken konden doden......
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef mazaru het volgende:
Hoe vaak is er nou al niet gezegd dat hij 15 kilo zwaarder was.
Ik heb nog nooit horen zeggen dat Yuri een meter korter was
Nouja, als je zou zeggen: Natasia, oke. Daar wil écht niemand dood op liggen....quote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef marky het volgende:
[..]
die pak je nog niet al was het de laatste vrouw op aarde
Huub won op inhoudquote:Op woensdag 2 april 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Amanda versus Huub.
Trustequote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vanavond. Weer geen terror tussen de miljonairs![]()
Maar morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Trusten
Trusten Deisyyquote:Op woensdag 2 april 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vanavond. Weer geen terror tussen de miljonairs![]()
Maar morgen een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Trusten
Waarbij ze toch snel even zegt dat hij hem nog wel krijgt. Ging over wat beuken.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Amanda versus Huub.
i'm lovin it!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:39 schreef Varen het volgende:
Amanda versus Huub.
Ach ja als je niet los mag dan moet je ze maar vergezelle om toch een beetje aan wat spanning te komenquote:Op woensdag 2 april 2008 23:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Huub sterf! Altijd maar eens zijn met A en B..sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |